>Çiçekli Elbiseye Ufak Bir Dokunuş

>


cicekli_penye_elbise
Bu ara bütün mağazalarda çiçekli penye elbiseler var. Ama küçük bir kusurları var, çok dar kesimliler. 34-36 bedenlere hem dar hem mini penye elbiseler güzel olurken daha büyük bedenlerde özellikle de Türk tipi yani basenli bayanlarda hiç hoş durmuyor. Ben de Türk tipi grubuna girdiğim için bu elbiseyi kendi bedenimde değil 44 beden olarak aldım. 
Bazı giysiler büyük bedenlerde emanet gibi durabiliyor bu da modeliyle alakalı. Bu elbisede sorun yakadaydı, arka yaka oturmadığı için düşüyor ve rahatsız ediyordu. Ben de ufak bir müdahale ile arka yaka oyuğunun iki yanına pembe şifondan parça diktim ve ortada parçaları bağladım. Böylece hem elbise biraz değişti hem de büyük bedenden kaynaklanan gariplik ortadan kalktı. 
Saçımı uzattım biraz ama artık isyanlarda sanırım…
Elbise : George/Peros

80 Yorum to “>Çiçekli Elbiseye Ufak Bir Dokunuş”

  1. >ay bayılıyorum sana lacincim cok seker olmus ellerine saglık öpüyorum cnm

  2. >ay bayılıyorum sana lacincim cok seker olmus ellerine saglık öpüyorum cnm

  3. >Eğer sen de geleneksel Türk kadına uygun ölçülerim var diyorsan ben gideyim köprüden kendimi atayım:))) Çok güzel olmuş tabiki bu arada.

  4. >Eğer sen de geleneksel Türk kadına uygun ölçülerim var diyorsan ben gideyim köprüden kendimi atayım:))) Çok güzel olmuş tabiki bu arada.

  5. >ya makyajın bıraz fazla mı olmus canım? Sankı boyle siman ıfaden degısmıs.kaal

  6. >ya makyajın bıraz fazla mı olmus canım? Sankı boyle siman ıfaden degısmıs.kaal

  7. >Saçlar uzadı diyecektim sen yazmışsın :)!Elbisenin havası değişmiş sırt dekoltesi gibi olmuş, Minik dokunuşlara bayılıyorum pratik!

  8. >Saçlar uzadı diyecektim sen yazmışsın :)!Elbisenin havası değişmiş sırt dekoltesi gibi olmuş, Minik dokunuşlara bayılıyorum pratik!

  9. >Güzel olmuş güle güle kullan

  10. >Güzel olmuş güle güle kullan

  11. >arkada yaptığın farklılık bence elbiseye farklı bir hava getirmiş.Çok güzel olmuş :)

  12. >arkada yaptığın farklılık bence elbiseye farklı bir hava getirmiş.Çok güzel olmuş :)

  13. >çok güzel olmuş :)firmaların bu kalıp / beden olayı insanı delirtecek cinsten zaten..

  14. >çok güzel olmuş :)firmaların bu kalıp / beden olayı insanı delirtecek cinsten zaten..

  15. >Küçük bir değişiklik elbiseye ne kadar hoş bir hava katmış..(=

  16. >Küçük bir değişiklik elbiseye ne kadar hoş bir hava katmış..(=

  17. >ya laçin var ya harikasın…çizmelerini ayrıntılı görebilir miyiz?

  18. >ya laçin var ya harikasın…çizmelerini ayrıntılı görebilir miyiz?

  19. >Çoook güzel olmuş ellerine sağlık,benim aradığım da böyle bi şeyler işte ama hiçbir yerde böyle cici detaylar yok o yüzden alışveriş mağazalarını dolaşmaktan nefret eder oldum ara ara bişi bulamıyosun :(

  20. >Çoook güzel olmuş ellerine sağlık,benim aradığım da böyle bi şeyler işte ama hiçbir yerde böyle cici detaylar yok o yüzden alışveriş mağazalarını dolaşmaktan nefret eder oldum ara ara bişi bulamıyosun :(

  21. >elbise çok güzelmiş fiyatı ne kdr söyleyeblirmisin laçin :)

  22. >elbise çok güzelmiş fiyatı ne kdr söyleyeblirmisin laçin :)

  23. >hangi perostan acaba ?

  24. >hangi perostan acaba ?

  25. >çok daha şeker olmuş..;) elbisenin renkleri ve desenine söyleyecek sözzüm yok zaten..

  26. >çok daha şeker olmuş..;) elbisenin renkleri ve desenine söyleyecek sözzüm yok zaten..

  27. >Aynı şekilde öndeki yaka oyuğuna da minik bir fiyonk yaparsan çok şık durur diye düşündüm birden, ne dersin? Bir de sol baştaki fotoğrafta sanki belinde ince bir kemer varmış gibi durmuş. Bu da bana bu elbisenin kemerle de çok güzel kullanılacağını düşündürdü…

  28. >Aynı şekilde öndeki yaka oyuğuna da minik bir fiyonk yaparsan çok şık durur diye düşündüm birden, ne dersin? Bir de sol baştaki fotoğrafta sanki belinde ince bir kemer varmış gibi durmuş. Bu da bana bu elbisenin kemerle de çok güzel kullanılacağını düşündürdü…

  29. >Çok akıllıca! Nasıl da elbisenin havası değişmiş. ^_^

  30. >Çok akıllıca! Nasıl da elbisenin havası değişmiş. ^_^

  31. >Bu hali bence cok daha tatli olmus, hem de cok daha havali..

  32. >Bu hali bence cok daha tatli olmus, hem de cok daha havali..

  33. >çok şirin çok sevimli olmuşsun :D bence arkadaki dokunuş çok hava katmış elbiseye.

  34. >çok şirin çok sevimli olmuşsun :D bence arkadaki dokunuş çok hava katmış elbiseye.

  35. >gercekten cok hos olmus, eline saglik :)belki bu sitedekiler de hosuna gidebilir…?http://stilist2010.blogspot.com

  36. >gercekten cok hos olmus, eline saglik :)belki bu sitedekiler de hosuna gidebilir…?http://stilist2010.blogspot.com

  37. >Yaptığın değişiklik elbiseyi çok güzelleştirmiş ve farklılaştırmış sanada çok yakışmış güle güle giy.

  38. >Yaptığın değişiklik elbiseyi çok güzelleştirmiş ve farklılaştırmış sanada çok yakışmış güle güle giy.

  39. >Laçin inanılmaz zevklisin ve de yaratıcısın……..Bu kadar mı tatlı olur bir insan.Öpüyorum…..

  40. >Laçin inanılmaz zevklisin ve de yaratıcısın……..Bu kadar mı tatlı olur bir insan.Öpüyorum…..

  41. >gerçekten ufak bir dokunuşla bambaşka bir havaya bürünmüş, ellerine sağlık ;)

  42. >gerçekten ufak bir dokunuşla bambaşka bir havaya bürünmüş, ellerine sağlık ;)

  43. >Çok güzelmiş zaten, daha da tatlı olmuş. Kışın ben de böyle rengarenk giyinmeye bayılıyorum.

  44. >Çok güzelmiş zaten, daha da tatlı olmuş. Kışın ben de böyle rengarenk giyinmeye bayılıyorum.

  45. >süper olmuşsunuz çok yakışmış arka kuredela detayı çok yakışmış.

  46. >süper olmuşsunuz çok yakışmış arka kuredela detayı çok yakışmış.

  47. >Teşekkürler arkadaşlar.Ben Optimum Peros' tan almıştım, baya bedeni vardı. Fiyatı da ya 10 ya da 15 liraydı tam hatırlamıyorum.

  48. >Teşekkürler arkadaşlar.Ben Optimum Peros' tan almıştım, baya bedeni vardı. Fiyatı da ya 10 ya da 15 liraydı tam hatırlamıyorum.

  49. >harika olmus lacincim bence ayni sifondan uzun kalin bi parca yapip beline bagla fiyonk seklinde uclarir sarksin asagiya:)arzu

  50. >harika olmus lacincim bence ayni sifondan uzun kalin bi parca yapip beline bagla fiyonk seklinde uclarir sarksin asagiya:)arzu

  51. >canımmmmmm süper olmuşsun ya elbisede çok cici güle güle kullan lacheen dokunuşu gene farkını katmış

  52. >canımmmmmm süper olmuşsun ya elbisede çok cici güle güle kullan lacheen dokunuşu gene farkını katmış

  53. >cok guzel, senin elinin degmesi harika yapmis:)

  54. >cok guzel, senin elinin degmesi harika yapmis:)

  55. >Ben de aynı sorunu hep yaşarım kendi bedenimde bir penye elbiseyi alırım, deneme kabininde hüsrana uğrarım. Sen iyi akıl edip almışsın çok da güzel durmuş Laçincim.

  56. >Ben de aynı sorunu hep yaşarım kendi bedenimde bir penye elbiseyi alırım, deneme kabininde hüsrana uğrarım. Sen iyi akıl edip almışsın çok da güzel durmuş Laçincim.

  57. >elbisenin arkasındki ufak değişiklik gayet hoş bir hava katmış, çok başarılı bence de.

  58. >elbisenin arkasındki ufak değişiklik gayet hoş bir hava katmış, çok başarılı bence de.

  59. >Gülmek bir insana bu kadar mı yakışır,çok şirin görünüyorsun;bu arada elbisedeki fikir de harika.

  60. >Gülmek bir insana bu kadar mı yakışır,çok şirin görünüyorsun;bu arada elbisedeki fikir de harika.

  61. >Süper olmuş ellerine sağlık:)

  62. >Süper olmuş ellerine sağlık:)

  63. >ne zamandır blogunu takip ediyordum-edanın blogu sayesinde bulmuştum-tarzını beğeniyorum en çok ta romatik:)))giyimini bende sendenim çünkü.elbise için dokunuş süper.thankss benim işimede yarıcak

  64. >ne zamandır blogunu takip ediyordum-edanın blogu sayesinde bulmuştum-tarzını beğeniyorum en çok ta romatik:)))giyimini bende sendenim çünkü.elbise için dokunuş süper.thankss benim işimede yarıcak

  65. >çok daha güzel olmuş. pembe kurdelesi çok şirin. ellerine sağlık :)

  66. >çok daha güzel olmuş. pembe kurdelesi çok şirin. ellerine sağlık :)

  67. >yine de basenlerini hatta bacaklarini bile cok kalin gostermis elbise belki de resimlerde de oyle cikmis olabilir ama sen yinede bir bak istersen.Elbise gercektende hosmus.

  68. >yine de basenlerini hatta bacaklarini bile cok kalin gostermis elbise belki de resimlerde de oyle cikmis olabilir ama sen yinede bir bak istersen.Elbise gercektende hosmus.

  69. >ellerine sağlık, ben çok beğendim,süper fikir:) zerrin

  70. >ellerine sağlık, ben çok beğendim,süper fikir:) zerrin

  71. >super olmuş ya…. oturmayan 1-2 elbisem ve bluzum var bende onları boyle yapacagım…. nasıl ise yarar birsey bulmussun.ne guzel! eylem

  72. >super olmuş ya…. oturmayan 1-2 elbisem ve bluzum var bende onları boyle yapacagım…. nasıl ise yarar birsey bulmussun.ne guzel! eylem

  73. >lacinciğim sana romantik tarzın çok yakıştığını söyleyebilirim.Geçenlerde paylaşmış olduğun krem altı haki renkli tüllü elbisende olduğu gibi çok şık olmuşsun.

  74. >lacinciğim sana romantik tarzın çok yakıştığını söyleyebilirim.Geçenlerde paylaşmış olduğun krem altı haki renkli tüllü elbisende olduğu gibi çok şık olmuşsun.

  75. >elbise gayet hoş olmuş basenide yok bence ii bakın derim ben bugun baktım elbiseye optimum perosa ama hıc yoktu laçin sen ne zaman aldın öğrenebilirmiyim acaba :)

  76. >elbise gayet hoş olmuş basenide yok bence ii bakın derim ben bugun baktım elbiseye optimum perosa ama hıc yoktu laçin sen ne zaman aldın öğrenebilirmiyim acaba :)

  77. >Canım elbise de sen de çok şeker olmuşsunuz. Ellerine sağlık :)Sevgiler…

  78. >Canım elbise de sen de çok şeker olmuşsunuz. Ellerine sağlık :)Sevgiler…

  79. >Elbise çok yakışmış Laçin,cıvıl cıvıl olmuşsun :) En son resimdeki gülüşün pek şeker :) Her daim gülmen deilğiyle..

  80. >Elbise çok yakışmış Laçin,cıvıl cıvıl olmuşsun :) En son resimdeki gülüşün pek şeker :) Her daim gülmen deilğiyle..

Bir Cevap Yazın

