>Çınar Yaprakları Kuşaklı Elbise

>

yaprakli_elbise
Dün bitirdiğim bir elbise bu. Yine standart bedende, bu sefer üzerinde yapraklar var.
Bana ilkokulda topladığım yaprakları hatırlattı,  (o zamanlar şehir içindeydim ) Nişantaşı ağaçlarının dökülen yaprakları bunlar.

Detaylı incelemek ve satın almak için buraya tıklayın. 
14 Yorum to “>Çınar Yaprakları Kuşaklı Elbise”

  1. >cok güzel olmus laçin banada nedense kimonoları hatırlattı kusak cınar yapragı eline sağlıkk

  2. >cok güzel olmus laçin banada nedense kimonoları hatırlattı kusak cınar yapragı eline sağlıkk

  3. >Ellerine sağlık çok güzel olmuş her zaman ki gibi..

  4. >Ellerine sağlık çok güzel olmuş her zaman ki gibi..

  5. >Sevgili Laçin yine harika bir iş çıkarmışsın , ben geçmişteki ürünlerden birine talibim …Mail atıyorum sana şimdi …Sevgiler…

  6. >Sevgili Laçin yine harika bir iş çıkarmışsın , ben geçmişteki ürünlerden birine talibim …Mail atıyorum sana şimdi …Sevgiler…

  7. >Çok güzel olmuş cidden. Ellerine sağlık.

  8. >Çok güzel olmuş cidden. Ellerine sağlık.

  9. >selam canım yine çok güzel şeyler yapıyosun takipteyim canım ama herzaman yorum yazma vaktim olmuyor.helede bebişim doğdu artık zamanla yarışıyorum adeta:)))elbise çok güzelmiş keşke bedenime olsa ama malesef doğum kiloları daha gitmedi:)))sevgiler

  10. >selam canım yine çok güzel şeyler yapıyosun takipteyim canım ama herzaman yorum yazma vaktim olmuyor.helede bebişim doğdu artık zamanla yarışıyorum adeta:)))elbise çok güzelmiş keşke bedenime olsa ama malesef doğum kiloları daha gitmedi:)))sevgiler

  11. >Cok cok guzel bir elbise almak isterdim ama bana kucuk gelir:((, acaba buyuk bedenini dikebilirmisin ayni kumasla?

  12. >Cok cok guzel bir elbise almak isterdim ama bana kucuk gelir:((, acaba buyuk bedenini dikebilirmisin ayni kumasla?

  13. >çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

  14. >çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

