>Forever21′ dan Beğendiklerim

>

Forever21 uygun fiyatlı ve Türkiye’ ye de gönderim yapan bir online alışveriş sitesi. Byheh’ in bu yazısında 
100 $ üzeri siparişler için 35$ kargo ücreti alındığını okudum. 100 $ bir kişi için de doldurulabilecek bir rakam ama birkaç kişi birleşip de toplu sipariş verilebilir. 
Şimdilik sadece girip, sepete atıp sonra tekrar boşaltmakla yetiniyorum ama hazır indirimi de varken yararlanmak isteyenler olabilir diye örnek birkaç parça seçtim. Aşağıda da fiyatları yazıyor, bu kadar ürünle bile 100 $ ‘ı dolduramamışım :)

forever21_kombin
1. Tshirt – 5.99 $
2. Etek – 8.99 $
3. Ayakkabı – 22.24 $
4. Gözlük – 5.80 $
5. Elbise – 19.84 $
6. Kolye – 6.80 $
7. Ayakkabı – 12.99 $

Reklamlar

40 Yorum to “>Forever21′ dan Beğendiklerim”

  1. >Tr'ye gelse sanırım bukadar degerli olmaz:) 2 ve 7 oldukca tatlılar

  2. >Tr'ye gelse sanırım bukadar degerli olmaz:) 2 ve 7 oldukca tatlılar

  3. >laçin gerçekten fiyatları çok uygunmuş.keşke bir kaç kişi birleşip alsak ne güzel olur değilmi? eğer öyle düşünen biri olursa bende dahil olmak isterim:)

  4. >laçin gerçekten fiyatları çok uygunmuş.keşke bir kaç kişi birleşip alsak ne güzel olur değilmi? eğer öyle düşünen biri olursa bende dahil olmak isterim:)

  5. >Yalnız değilsin o sepet dolup boşalmaktan bıktı artık (:

  6. >Yalnız değilsin o sepet dolup boşalmaktan bıktı artık (:

  7. >AYAKKABILAR NE KADAR UYGUN YAAA..VALLA ALMAK BİŞEY DEİLDE..KARGO ÜCRETİ CAN SIKICI:)

  8. >AYAKKABILAR NE KADAR UYGUN YAAA..VALLA ALMAK BİŞEY DEİLDE..KARGO ÜCRETİ CAN SIKICI:)

  9. >Daha önce kullandın mı bilmiyorum ama kıyafetleri genelde vasat oluyor Laçincim. Yani sitede göründüğü gibi değil.. Ben birkaç ayakkabı almıştım, onlar fena değil. Yani çok kaliteli değil ama çeşit çeşit giyme anlamında güzel..Ammmaaa takıları süper, hem de çok ucuz ;)Ben sipariş verdim epey bişey, arkadaş getirecek gelirken 10 gün sonra falan, bekliyorum :)

  10. >Daha önce kullandın mı bilmiyorum ama kıyafetleri genelde vasat oluyor Laçincim. Yani sitede göründüğü gibi değil.. Ben birkaç ayakkabı almıştım, onlar fena değil. Yani çok kaliteli değil ama çeşit çeşit giyme anlamında güzel..Ammmaaa takıları süper, hem de çok ucuz ;)Ben sipariş verdim epey bişey, arkadaş getirecek gelirken 10 gün sonra falan, bekliyorum :)

  11. >*moda(e)ratör: Gönderimleri var zaten TR' ye :)*berfin: olabilir bence :)*eb: Değil mi, doldur boşalt :)*sevecen: KArgo ücreti maalesef yüksek, 50$ a falan daha yüksek koyuyorlar zaten.*n@zo: Kıyafetlerin vasat olduğunu okumuştum canım, ben kullanmadım daha önce. Olsun ben model bakıyorum, ama ayakkabılar iyi değil mi

  12. >*moda(e)ratör: Gönderimleri var zaten TR' ye :)*berfin: olabilir bence :)*eb: Değil mi, doldur boşalt :)*sevecen: KArgo ücreti maalesef yüksek, 50$ a falan daha yüksek koyuyorlar zaten.*n@zo: Kıyafetlerin vasat olduğunu okumuştum canım, ben kullanmadım daha önce. Olsun ben model bakıyorum, ama ayakkabılar iyi değil mi

  13. >ben de çok seviyorum forever 21'i!zaten günümüzde hiçbir şey eskisi gibi evladiyelik değil ki, bir iki giyilip bırakılıyor. kesinlikle, birkaç kişi bir araya gelip sipariş verip kargoyu bölüşmek mantıklı geliyor bana da… daha dün annemin wayfarer'ların camlarını çıkarıp optik hale getirdim :D bir de numaralı camlarımı taktırısam süper olacak >_<

  14. >ben de çok seviyorum forever 21'i!zaten günümüzde hiçbir şey eskisi gibi evladiyelik değil ki, bir iki giyilip bırakılıyor. kesinlikle, birkaç kişi bir araya gelip sipariş verip kargoyu bölüşmek mantıklı geliyor bana da… daha dün annemin wayfarer'ların camlarını çıkarıp optik hale getirdim :D bir de numaralı camlarımı taktırısam süper olacak >_<

  15. >bir ara ben de niyetlendim ordan alışverişe ama ürünlerin göründükleri kadar kaliteli durmadığıyla ilgili yorumlar gelince vazgeçmiştim.

  16. >bir ara ben de niyetlendim ordan alışverişe ama ürünlerin göründükleri kadar kaliteli durmadığıyla ilgili yorumlar gelince vazgeçmiştim.

  17. >bi kız arkadaşım vardı, meyve alır gibikıyafet alırdı. boyutun uygunluğu yeterliydi onun için:) asla fiyata bakmaz, asla doymazdı. canım benim

  18. >bi kız arkadaşım vardı, meyve alır gibikıyafet alırdı. boyutun uygunluğu yeterliydi onun için:) asla fiyata bakmaz, asla doymazdı. canım benim

  19. >7 numaralı ayakkabı güzel ötesi üstelik çok uygun fiyatı ancak o kadar yüksek kargo fiyatı insanı anında vazgeçirebiliyor:)

  20. >7 numaralı ayakkabı güzel ötesi üstelik çok uygun fiyatı ancak o kadar yüksek kargo fiyatı insanı anında vazgeçirebiliyor:)

  21. >cok inanılmaz karlı gorunuyor bu bicimde alısveris yapılınca ama işte ben internetten alışveriş yapmaya çok çekiniyorum üüüfff :((

  22. >cok inanılmaz karlı gorunuyor bu bicimde alısveris yapılınca ama işte ben internetten alışveriş yapmaya çok çekiniyorum üüüfff :((

  23. >eger birlesip aliyorsak ben de varim :)

  24. >eger birlesip aliyorsak ben de varim :)

  25. >Ben yuklu miktarda olmasa bile, bir kac taki almak isterdim. Nasil olur bilmiyorum ama ben de katilmak isterim bu kargo isine.Gul

  26. >Ben yuklu miktarda olmasa bile, bir kac taki almak isterdim. Nasil olur bilmiyorum ama ben de katilmak isterim bu kargo isine.Gul

  27. >fiyatalrı çok uygunmuş bende bir göz atıyım

  28. >fiyatalrı çok uygunmuş bende bir göz atıyım

  29. >gümrüğe takılıyor mu, bilen var mı?

  30. >gümrüğe takılıyor mu, bilen var mı?

  31. >ben de katılırım valla!! daha dün 40dolarlık biseyler attım sepete alamayacagımı bilmenin ezikliğiyle :)))

  32. >ben de katılırım valla!! daha dün 40dolarlık biseyler attım sepete alamayacagımı bilmenin ezikliğiyle :)))

  33. >lacincim eğer sanada uyarsa bende ayakkabı almayı düşünüyorum kargo ücretine katılırım seninle, ama şimdi kafamı karıştırdılar kaliteli değilmiymiş ayakkabılar.

  34. >lacincim eğer sanada uyarsa bende ayakkabı almayı düşünüyorum kargo ücretine katılırım seninle, ama şimdi kafamı karıştırdılar kaliteli değilmiymiş ayakkabılar.

  35. >Merhaba,Sen benim gibi düztaban ve taraklı ayağa sahipsin. Bana bakarmısın kardeşimi anlatır gibi :) Seni hep takip ederim. Ayakkabı numaranı unutmuşum ama kusura bakma :) Seçimlerin süper ama iyi cesaret ben 7 numaraya bittim ama seningibi olan ayak yapım yüzünden cesaret edemiyorum. Beğendiğim bir iki şey vardı. Sonuçta birlikkte alacak isek kargo ücreti paylaşılınca oda uygun olacaktır. Bende tekrar alıcı gözüyle bakayım.

  36. >Merhaba,Sen benim gibi düztaban ve taraklı ayağa sahipsin. Bana bakarmısın kardeşimi anlatır gibi :) Seni hep takip ederim. Ayakkabı numaranı unutmuşum ama kusura bakma :) Seçimlerin süper ama iyi cesaret ben 7 numaraya bittim ama seningibi olan ayak yapım yüzünden cesaret edemiyorum. Beğendiğim bir iki şey vardı. Sonuçta birlikkte alacak isek kargo ücreti paylaşılınca oda uygun olacaktır. Bende tekrar alıcı gözüyle bakayım.

  37. >Merhaba,forewer 21 sayfasında ayakkabılar favorim oldu ama bunların topukları konusunda birşey sorabilir miyim? şu linkteki ayakkabıların topukları kaç cm dir acaba? BEn düztaban ve taraklı ayağa sahip olduğumdan giyebilir miyim diye düşünüyorumda. YArdımcı olursan sevineceğim. Böylece bu siteden ne alacağıma kararvermiş olacağım. Bu arada bende alışverişinize katılabilirm demiştim hatta siteye bakınmaya başladım ama bu konuda bir gelişme olmadı sanırım? http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=sale&product%5Fid=2068780617&Page=all#http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=sale&product%5Fid=2067033699&Page=all

  38. >Merhaba,forewer 21 sayfasında ayakkabılar favorim oldu ama bunların topukları konusunda birşey sorabilir miyim? şu linkteki ayakkabıların topukları kaç cm dir acaba? BEn düztaban ve taraklı ayağa sahip olduğumdan giyebilir miyim diye düşünüyorumda. YArdımcı olursan sevineceğim. Böylece bu siteden ne alacağıma kararvermiş olacağım. Bu arada bende alışverişinize katılabilirm demiştim hatta siteye bakınmaya başladım ama bu konuda bir gelişme olmadı sanırım? http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=sale&product%5Fid=2068780617&Page=all#http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=sale&product%5Fid=2067033699&Page=all

  39. >laçin nette gezerken rastladım ,haberin var mı bilmiyorum ama bir bak istersen bu linke forever21 in ürünleri satılıyormuş…http://www.ytmagaza.com/index.php

  40. >laçin nette gezerken rastladım ,haberin var mı bilmiyorum ama bir bak istersen bu linke forever21 in ürünleri satılıyormuş…http://www.ytmagaza.com/index.php

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: