>Yeni Kemerler : Bahar

>

yeni_kemerler

Bir süredir obi kemerlerden yapmıyordum-yapamıyordum. Hem derilerim bitmişti hem de aynı şeyden çok yapamıyorum, elim gitmiyor. (ilk dükkan sayfama koyalı neredeyse bir sene olmuş)
Yeni kemer modelleri düşünürken bu üç tanesi ortaya çıktı. Obi değiller, kuşakları öne dönmüyor çünkü süslüler.

Çiçekler, kelebekler, kısacası bahar…

Dükkan sayfama ekledim :

24 Yorum to “>Yeni Kemerler : Bahar”

  1. >Laçinnnn cuma günü bu tüllerden bende aldımmm! Çok görünüyor kelebekler, tshirt'e işlerim diyordum bende:)!

  2. >Laçinnnn cuma günü bu tüllerden bende aldımmm! Çok görünüyor kelebekler, tshirt'e işlerim diyordum bende:)!

  3. >ooyy oyyyy çok güzel bu kemerler! harika işler çıkarmışsınız yine.

  4. >ooyy oyyyy çok güzel bu kemerler! harika işler çıkarmışsınız yine.

  5. >çok şık olmuş bu kemerler.ellerinize sağlık. ayrıca bişey sormak istiyorum; fotoğraflarınızı ne ile düzenliyorsunuz?

  6. >çok şık olmuş bu kemerler.ellerinize sağlık. ayrıca bişey sormak istiyorum; fotoğraflarınızı ne ile düzenliyorsunuz?

  7. >merhaba cok güzel olmuş bu yaptıgınız işin tekniği varmı nasıl yapılmış anlamadım

  8. >merhaba cok güzel olmuş bu yaptıgınız işin tekniği varmı nasıl yapılmış anlamadım

  9. >laçincim çok şık olmuşlar. ama ben nar çiçeği kırmızılıya daha çok bayıldım. içimi kaynattı o renkler:)) ellerine sağlık…

  10. >laçincim çok şık olmuşlar. ama ben nar çiçeği kırmızılıya daha çok bayıldım. içimi kaynattı o renkler:)) ellerine sağlık…

  11. >çok çok güzeller eline sağlık.sevgiler

  12. >çok çok güzeller eline sağlık.sevgiler

  13. >Hepsi harika olmuş Laçincim! Eline sağlık!!

  14. >Hepsi harika olmuş Laçincim! Eline sağlık!!

  15. >Çok güzel olmuş bunlar ellerine sağlık…

  16. >Çok güzel olmuş bunlar ellerine sağlık…

  17. >Kemerler gercekten cok güzel Lacin. Eline saglik.. Devamini bekliyorum, eminim "iste bu!" diyecegim olacaktir.

  18. >Kemerler gercekten cok güzel Lacin. Eline saglik.. Devamini bekliyorum, eminim "iste bu!" diyecegim olacaktir.

  19. >Bu soğuk şubat gününde içimi ısıttı,rengarenk capcanlı hepsi..Ellerine sağlık..Bej bahar kelebekleri ise olağanüstü..İnsanın kıyıpta takası değil karşına geçip bakası gelio doyumsuzca :)

  20. >Bu soğuk şubat gününde içimi ısıttı,rengarenk capcanlı hepsi..Ellerine sağlık..Bej bahar kelebekleri ise olağanüstü..İnsanın kıyıpta takası değil karşına geçip bakası gelio doyumsuzca :)

  21. >kemer süslemek çok güzel bi fikir, yaratıcılığını konuşturmuşsun yine, bende bir diy kemeri yapmayı düşünüyorum, bu kadar güzel olamazlar ama deneyelim bi :)

  22. >kemer süslemek çok güzel bi fikir, yaratıcılığını konuşturmuşsun yine, bende bir diy kemeri yapmayı düşünüyorum, bu kadar güzel olamazlar ama deneyelim bi :)

  23. >*moda(e)ratör: ben baya önce almıştım hala var demek :)*modapark.net: teşekkürler*yetenek-sizin: photoshop ve photoimpact kullanıyorum.*sema: tülleri soruyorsanız onlar hazır bu şekildeler*dd: benim de favorim o, aynı yöntemle birkaç tane daha yapabilirim.*sibel: teşekkürler*hesionka: sağol canım*crescent: teşekkür ederim.*vintageduyular: yeni seri biraz daha değişik olacak, bence onları daha çok sevebilirsin.*selfet: ben de baharı özledim sanırım, böyle şeyler çıktı ortaya :)* cecilia: mutlaka güzel olur, bekliyorum.

  24. >*moda(e)ratör: ben baya önce almıştım hala var demek :)*modapark.net: teşekkürler*yetenek-sizin: photoshop ve photoimpact kullanıyorum.*sema: tülleri soruyorsanız onlar hazır bu şekildeler*dd: benim de favorim o, aynı yöntemle birkaç tane daha yapabilirim.*sibel: teşekkürler*hesionka: sağol canım*crescent: teşekkür ederim.*vintageduyular: yeni seri biraz daha değişik olacak, bence onları daha çok sevebilirsin.*selfet: ben de baharı özledim sanırım, böyle şeyler çıktı ortaya :)* cecilia: mutlaka güzel olur, bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

