>"Renkli Yapraklar" Tshirt Süslemeleri

>

Bir önceki yazımda bir kısmı gözüken tshirt bitti, yanına kardeşleri de geldi.

Sanal dükkanda ve pasaj sayfamda listeledim.

24 Yorum to “>"Renkli Yapraklar" Tshirt Süslemeleri”

  1. >Laçincim çok güzel olmuşlarrr.. Beyaz olanı çok sevdimmmm.. Eskiden yaka kısmı böyle bir penyem vardı benimde kimbilir nerde şimdi? Yalnız benim sana sitemim varrr.. Neden hep S ve M bedenler için yapıyorsun :( L bedenlere yazık değil mi :DDRumuz: L beden :d

  2. >Laçincim çok güzel olmuşlarrr.. Beyaz olanı çok sevdimmmm.. Eskiden yaka kısmı böyle bir penyem vardı benimde kimbilir nerde şimdi? Yalnız benim sana sitemim varrr.. Neden hep S ve M bedenler için yapıyorsun :( L bedenlere yazık değil mi :DDRumuz: L beden :d

  3. >Laçin ellerine sağlık döktürmüşsün yine :)

  4. >Laçin ellerine sağlık döktürmüşsün yine :)

  5. >Özellikle birinci çok hoş olmuş:) Ama sanki sonuncu eksik kalmış gibi? Bu arada ak,rkadaki karakalem resim sen misin?

  6. >Özellikle birinci çok hoş olmuş:) Ama sanki sonuncu eksik kalmış gibi? Bu arada ak,rkadaki karakalem resim sen misin?

  7. >merakla bekliyordum beklediğime değmiş:)) harika olmuşlar laçin. ellerine sağlık..

  8. >merakla bekliyordum beklediğime değmiş:)) harika olmuşlar laçin. ellerine sağlık..

  9. >HAARIKA OLMUS ELLERINE EMEGINE SAGLIK HAYRANIM YAPTIKLARINA MERAKLA DEVAMLARINI BEKLIYORUM SEVGILER

  10. >HAARIKA OLMUS ELLERINE EMEGINE SAGLIK HAYRANIM YAPTIKLARINA MERAKLA DEVAMLARINI BEKLIYORUM SEVGILER

  11. >tshirrtler kuşkusuz harikalar. yanlız benim gözüm arkadaki duvarr stickerine takıldı yoksa asetat kalemleriylemi yaptınız:)

  12. >tshirrtler kuşkusuz harikalar. yanlız benim gözüm arkadaki duvarr stickerine takıldı yoksa asetat kalemleriylemi yaptınız:)

  13. >Hepsi çok güzel çok şık olmuş eline sağlık.Senin anlattığın şekilde obi kemer yaptım güzel oldu, bundan da denemek isterim:)Yaprakları daire şeklinde mi kestin,öğrenebilir miyim?

  14. >Hepsi çok güzel çok şık olmuş eline sağlık.Senin anlattığın şekilde obi kemer yaptım güzel oldu, bundan da denemek isterim:)Yaprakları daire şeklinde mi kestin,öğrenebilir miyim?

  15. >herzaman ki gibi kardeşleri de kendide çok güzel olmuş,yorum yazamasamda takipteyim selamlar …

  16. >herzaman ki gibi kardeşleri de kendide çok güzel olmuş,yorum yazamasamda takipteyim selamlar …

  17. >ahh çok güzel olmuş bunlar.ellerine sağlık!! :)beyaza bayıldım ben ..

  18. >ahh çok güzel olmuş bunlar.ellerine sağlık!! :)beyaza bayıldım ben ..

  19. >*flame: Siteminde haklısın canım, kırmızı L mesela bir tane yapmışım :)*fashion mini: teşekkkürler*aslı: O biraz daha sade olsun istedim o yüzden eksik gibi duruyor :) Evet karakalem benim, annem çizmişti*dd: teşekkür ederim.*gülşah: teşekkürler*yetenek-sizin: yok o hazır sticker*crescent: Yarım daire şeklinde kesiliyor.*dikis dersi: teşekkürler. selamlar…*hande: teşekkürler

  20. >*flame: Siteminde haklısın canım, kırmızı L mesela bir tane yapmışım :)*fashion mini: teşekkkürler*aslı: O biraz daha sade olsun istedim o yüzden eksik gibi duruyor :) Evet karakalem benim, annem çizmişti*dd: teşekkür ederim.*gülşah: teşekkürler*yetenek-sizin: yok o hazır sticker*crescent: Yarım daire şeklinde kesiliyor.*dikis dersi: teşekkürler. selamlar…*hande: teşekkürler

  21. >Çalışmaların çok başarılı Laçin. Sakın vazgeçme devam et! ;)

  22. >Çalışmaların çok başarılı Laçin. Sakın vazgeçme devam et! ;)

  23. >gayet başarılı olmuşlar. eskilerin her zaman işe yarayan bir tarafı vardır, birde omuz aksesuarı olan, yapılabilmesi kolay :) tshirtlerde bekliyoruz :))

  24. >gayet başarılı olmuşlar. eskilerin her zaman işe yarayan bir tarafı vardır, birde omuz aksesuarı olan, yapılabilmesi kolay :) tshirtlerde bekliyoruz :))

Bir Cevap Yazın

