>Spor Ayakkabı Boyama-Pimp My Sneaker :)

>

Aslında herşey Nil’ in Reebok’ larıyla başladı. Rengarenk Reebok’ larıyla yapılan çekimlere bayılmıştım. Sonra bu boğazlı diye tabir edilen “hi” tarzdaki spor ayakkabılar favorim oldu. Yabancı sitelerde çeşitli modeller buldum; tavuskuşu tüyü desenli, Hello Kitty’ li vesaire…Son nokta ise Siu’ nun bu şirin ötesi ayakkabılarıydı.
Bir süre önce boyamak için aldığım düz bir spor ayakkabıyı boyamaya başladım birkaç gün önce. Geçen yazımda da belirttiğim gibi boyamak için asetat kalemi ve gümüş renkli yine permanent bir markör kullandım. Kokeshi bebekleri çizerken önce kurşun kalemle deneme yapıp sonra kalemlerle üzerinden geçtim. Bütün çizim ve boyamayı bitirdikten sonra da daha sağlam olması için vernik olarak Mod Podge Outdoor adlı ürünü kullandım.
İki sene önce yaptığım ayakkabı boyama projesinde akrilik boya kullanmıştım.
 Buradan bakabilirsiniz.
EKLEME (22.02.10) : Hala şehir dışında olduğum için zayıf internet bağlantısıyla bir süre bağlanıp yorumları onaylamakla yetiniyorum. Soruları da tek tek cevaplayamıyorum ama buraya ekleme yapmak istedim.
Mod Podge adlı ürün dış mekan için özel bir vernik diyebilirim. Yani suya karşı dayanıklılık sağlıyor. Gerçi zaten hepinizin bildiği üzere asetat kalemleri de hiçbir şekilde sudan etkilenmez. Sadece o kalemlerle bıraksaydım da olurdu ama biraz daha korumalı birşey olsun istediğim için Mod Podge da kullandım.
Reklamlar

140 Yorum to “>Spor Ayakkabı Boyama-Pimp My Sneaker :)”

  1. >gerçekten çok çok başarılı olmuş ayakkabılar..ellerine sağlık : )

  2. >gerçekten çok çok başarılı olmuş ayakkabılar..ellerine sağlık : )

  3. >Laçin bu neee! Çok güzel olmuşlar!

  4. >Laçin bu neee! Çok güzel olmuşlar!

  5. >cok orjinal! sen bunlari aldi deseydin inanirdim, o kadar orjinal yani :) bir de reebok sana da bu ayakkabilardan gondersin :)

  6. >cok orjinal! sen bunlari aldi deseydin inanirdim, o kadar orjinal yani :) bir de reebok sana da bu ayakkabilardan gondersin :)

  7. >pardon siz gercek misiniz :)

  8. >pardon siz gercek misiniz :)

  9. >hazır gibi olmuş ki zaten bu:)süperrr

  10. >hazır gibi olmuş ki zaten bu:)süperrr

  11. >ellerine sağlık! yoktan var etmek bu olsa gerek, ayakkabıya can gelmiş, bayıldım!

  12. >ellerine sağlık! yoktan var etmek bu olsa gerek, ayakkabıya can gelmiş, bayıldım!

  13. >bayıldım. renkler ve desenler(bebekler) muhteşem olmuş.

  14. >bayıldım. renkler ve desenler(bebekler) muhteşem olmuş.

  15. >Laçinnn bu site şaşkınlıgımda son noktaları yaşatıyor bana:)) çok çok güzelll güle güle eskit :))

  16. >Laçinnn bu site şaşkınlıgımda son noktaları yaşatıyor bana:)) çok çok güzelll güle güle eskit :))

  17. >Baya uğraştırmışa benziyor ama böyle bir güzellik için değer..Gül güle kullan Laçin..

  18. >Baya uğraştırmışa benziyor ama böyle bir güzellik için değer..Gül güle kullan Laçin..

  19. >Hiiii süper olmuş bende converselerde yapmayı düşünüyorum ama beceremicem diye korkuyorum kalemlerde ayakkabılarda duruyor öyle :))

  20. >Hiiii süper olmuş bende converselerde yapmayı düşünüyorum ama beceremicem diye korkuyorum kalemlerde ayakkabılarda duruyor öyle :))

  21. >süper ötesi olmuş, çoook beğendim..

  22. >süper ötesi olmuş, çoook beğendim..

  23. >ella nın yoruma bittim..:Dhakikaten ama "siz gerçek misiniz?:)" :)

  24. >ella nın yoruma bittim..:Dhakikaten ama "siz gerçek misiniz?:)" :)

  25. >Harika olmuş harika ayakkabı boyamak da aklına geldi ya sözün bittiği yer burası:)fikrini ödünç alabilirmiyim:)

  26. >Harika olmuş harika ayakkabı boyamak da aklına geldi ya sözün bittiği yer burası:)fikrini ödünç alabilirmiyim:)

  27. >Muhteşemmm! Yaratıcı hatun, bak neler yapmış! Süper olmuş, süper! Ağzımın suyu aktı :)

  28. >Muhteşemmm! Yaratıcı hatun, bak neler yapmış! Süper olmuş, süper! Ağzımın suyu aktı :)

  29. >Tam tahmin ettiğim gibi mükemmel olmuşlaar! <3 Güle güle kullan Laçin'cim ◕‿◕

  30. >Tam tahmin ettiğim gibi mükemmel olmuşlaar! <3 Güle güle kullan Laçin'cim ◕‿◕

  31. >çok güzel olmuş, bayıldım bunlara :)kendini aşmak dedikleri bu galiba…

  32. >çok güzel olmuş, bayıldım bunlara :)kendini aşmak dedikleri bu galiba…

  33. >ellerine sağlık süper olmuşlar

  34. >ellerine sağlık süper olmuşlar

  35. >sen delisin:) acayip orjinal olmuş

  36. >sen delisin:) acayip orjinal olmuş

  37. >süper olmuş laçin, çok başarılı gerçekden tebrikler,

  38. >süper olmuş laçin, çok başarılı gerçekden tebrikler,

  39. >mor bağcıklar şahane olmuş :)

  40. >mor bağcıklar şahane olmuş :)

  41. >ellerine sağlık! harika ne denir ki..

  42. >ellerine sağlık! harika ne denir ki..

  43. >son zamanlarda benimde aklımda olan ama daha tamamlamadığım projeme yakın bunları görünce şaşırdım:)bende bu kalemlerin işe yarayacağını düşünmüştüm ama kumaş boyasıyla deniyorum ben.çok güzel olmuşlar reeboklardan daha değerliler hem el yapımı sonuçta değilmi:)çok beğendim güzel günlerde giyin…

  44. >son zamanlarda benimde aklımda olan ama daha tamamlamadığım projeme yakın bunları görünce şaşırdım:)bende bu kalemlerin işe yarayacağını düşünmüştüm ama kumaş boyasıyla deniyorum ben.çok güzel olmuşlar reeboklardan daha değerliler hem el yapımı sonuçta değilmi:)çok beğendim güzel günlerde giyin…

  45. >Laçinn harika ötesi olmuş.. her ikisinde de aynı deseni çizmiş olman ve desenin kolay olmaması.. Ağzım açık kaldı :))

  46. >Laçinn harika ötesi olmuş.. her ikisinde de aynı deseni çizmiş olman ve desenin kolay olmaması.. Ağzım açık kaldı :))

  47. >sizi sessizce takip ediyordum fakat bu güzelliği görünce dayanamadım ve yorum yazmaya karar verdim ayakkabılar gerçekten muhteşem olmuş güle güle kullanın

  48. >sizi sessizce takip ediyordum fakat bu güzelliği görünce dayanamadım ve yorum yazmaya karar verdim ayakkabılar gerçekten muhteşem olmuş güle güle kullanın

  49. >figürler harikaa olmuş bayıldım:)

  50. >figürler harikaa olmuş bayıldım:)

  51. >Süper olmuş, süper!(=

  52. >Süper olmuş, süper!(=

  53. >bayıldım harika olmuş. Süper düşünce :)

  54. >bayıldım harika olmuş. Süper düşünce :)

  55. >harika olmuşlar, ellerine sağlık ;D

  56. >harika olmuşlar, ellerine sağlık ;D

  57. >her zamanki gibi yine çok başarılı bir çalışma (: mükemmel olmuş ayakkabılar (:

  58. >her zamanki gibi yine çok başarılı bir çalışma (: mükemmel olmuş ayakkabılar (:

  59. >Ayakkabılar harika olmuş, çok kıskandım!!! :)))

  60. >Ayakkabılar harika olmuş, çok kıskandım!!! :)))

  61. >Çok güzel olmuş Laçin, güle güle kullan, ben de bayıldım, hem fikre hem uygulamaya..

  62. >Çok güzel olmuş Laçin, güle güle kullan, ben de bayıldım, hem fikre hem uygulamaya..

  63. >çokkk süper olmuş ayırt edemem vallla

  64. >çokkk süper olmuş ayırt edemem vallla

  65. >harika olmu canım.çok profesyonel olmuş.ellerine sağlıksevgiler

  66. >harika olmu canım.çok profesyonel olmuş.ellerine sağlıksevgiler

  67. >süper olmuş………

  68. >süper olmuş………

  69. >Çok çok güzel yahu! Ben de boyamak istiyorum :)) Hatta geçenlerde kalem falan aradım ama bulamadım, bulduğumda ilk iş bir şeyler boyayıp paylaşmak olacak :))

  70. >Çok çok güzel yahu! Ben de boyamak istiyorum :)) Hatta geçenlerde kalem falan aradım ama bulamadım, bulduğumda ilk iş bir şeyler boyayıp paylaşmak olacak :))

  71. >Akrilik boya ile de yapilabiliyor degil mi? Ben de denemek istiyorum fakat daha uygun ayakkabiyi bulamadim…Bir satis sitesinde girmustum,akrilikle yapildigini…Bir fikrin var mi :)Sevgiler…

  72. >Akrilik boya ile de yapilabiliyor degil mi? Ben de denemek istiyorum fakat daha uygun ayakkabiyi bulamadim…Bir satis sitesinde girmustum,akrilikle yapildigini…Bir fikrin var mi :)Sevgiler…

  73. >bunu da yaptın ya :))) senin elinden hiçbir iş hiçbirşey kurtulmaz Laçin.harika ötesiler çok başarılı :)

  74. >bunu da yaptın ya :))) senin elinden hiçbir iş hiçbirşey kurtulmaz Laçin.harika ötesiler çok başarılı :)

  75. >çok cicişler =D eline sağLık beyaz converselerden sıkılınca boyamaLı onLarada bir renk katmaLı =)))

  76. >çok cicişler =D eline sağLık beyaz converselerden sıkılınca boyamaLı onLarada bir renk katmaLı =)))

  77. >bayıldım çok yaratıcı ve çok başarılı olmus:)

  78. >bayıldım çok yaratıcı ve çok başarılı olmus:)

  79. >Güsellik ötesi bunlar yaaa !! Üzerine resimleri birebir yapıştırmış gibi..Çok başarılı gerçekten..Ellerine sağlık Laçin,bu renkler gibi cıvıl cıvıl,rengarek günlerde giymen dileğiyle.. :)

  80. >Güsellik ötesi bunlar yaaa !! Üzerine resimleri birebir yapıştırmış gibi..Çok başarılı gerçekten..Ellerine sağlık Laçin,bu renkler gibi cıvıl cıvıl,rengarek günlerde giymen dileğiyle.. :)

  81. >çok çok çok başarılı.. ellerine sağlık..

  82. >çok çok çok başarılı.. ellerine sağlık..

  83. >Gerçekten çok farklı ve güzel olmuş.

  84. >Gerçekten çok farklı ve güzel olmuş.

  85. >Harika bir iş çıkarmışsın! Boyamaların, efektlerin ve renkler çok hoş. Güle güle eskit;)Sevgiler…

  86. >Harika bir iş çıkarmışsın! Boyamaların, efektlerin ve renkler çok hoş. Güle güle eskit;)Sevgiler…

  87. >kıskandım ben niye böyle şeyler yapamıyorum:) ellerine sağlık orjinal olmuş güzel günlerde giy

  88. >kıskandım ben niye böyle şeyler yapamıyorum:) ellerine sağlık orjinal olmuş güzel günlerde giy

  89. >süper olmuş ayakkabılar:) valla bayıldım ne diyeyim..tebrikler.

  90. >süper olmuş ayakkabılar:) valla bayıldım ne diyeyim..tebrikler.

  91. >çok çok başarılıı üstüne söz yokk bravooo

  92. >çok çok başarılıı üstüne söz yokk bravooo

  93. >Renkler çok uyumlu, bağcıkların rengi de çok güzel. Laçin'den alışık olduğumuz kaliteli bir iş daha! Tebrikler!

  94. >Renkler çok uyumlu, bağcıkların rengi de çok güzel. Laçin'den alışık olduğumuz kaliteli bir iş daha! Tebrikler!

  95. >ellerine sağlık çok güzel olmuş. Siu'nunkiler de çok tatlıydı hakkaten. Blogunu keyifle okuyorum. iyi çalışmalar…

  96. >ellerine sağlık çok güzel olmuş. Siu'nunkiler de çok tatlıydı hakkaten. Blogunu keyifle okuyorum. iyi çalışmalar…

  97. >harikalar diyarı gibi:))) ellerinize sağlık çok başarılı bir ürün olmuşş………

  98. >harikalar diyarı gibi:))) ellerinize sağlık çok başarılı bir ürün olmuşş………

  99. >Çok çok güzel olmuş :)))

  100. >Çok çok güzel olmuş :)))

  101. >Çok güzel olmuş,çok orjinal,ellerine sağlık.Salaş yelek kalıbını kullandım, bakarsan çok sevinirim:)

  102. >Çok güzel olmuş,çok orjinal,ellerine sağlık.Salaş yelek kalıbını kullandım, bakarsan çok sevinirim:)

  103. >süper başarılı çalışma!

  104. >süper başarılı çalışma!

  105. >Harika, çok sevimli olmuş Lacincim süpersin!

  106. >Harika, çok sevimli olmuş Lacincim süpersin!

  107. >Az önce yazdığım yorum yetmedi :) Bence sen bunlardan yapıp satabilirsin. Gerçekten çok güzeller!

  108. >Az önce yazdığım yorum yetmedi :) Bence sen bunlardan yapıp satabilirsin. Gerçekten çok güzeller!

  109. >Ufff supper olmus canim, harikasin… Insan bunlari disarda giymeye kiyamaz ama yaaa ;))

  110. >Ufff supper olmus canim, harikasin… Insan bunlari disarda giymeye kiyamaz ama yaaa ;))

  111. >Çok güzel olmuş!! Bayıldım cidden keşke benim de olsa ;)

  112. >Çok güzel olmuş!! Bayıldım cidden keşke benim de olsa ;)

  113. >Laçin süper ötesi olmuş,Keyifle kullan!Suya dayanıklılıgı nedir, Harika bak yorumum bitecekken baktıkca papilere uzamaya devam ediyor:)!

  114. >Laçin süper ötesi olmuş,Keyifle kullan!Suya dayanıklılıgı nedir, Harika bak yorumum bitecekken baktıkca papilere uzamaya devam ediyor:)!

  115. >Aman Tanrııım nasıl ugrasmissin öyle bidik bidik çizmişsin! Harika olmuş!

  116. >Aman Tanrııım nasıl ugrasmissin öyle bidik bidik çizmişsin! Harika olmuş!

  117. >Acayip güzel olmuş, hazırdan hiçbir farkı yok hatta bu çok daha değerli. Ellerine sağlık Laçin'cim bence sen bunların satışına da başla ;)

  118. >Acayip güzel olmuş, hazırdan hiçbir farkı yok hatta bu çok daha değerli. Ellerine sağlık Laçin'cim bence sen bunların satışına da başla ;)

  119. >Harika bir iş bu ya.Kesinlikle ellerinize sağlık..Ve ayrıca bence de satışına başlamalısınız.İnanın ilk alanlardan biri olmak için çıldırıyorum :)

  120. >Harika bir iş bu ya.Kesinlikle ellerinize sağlık..Ve ayrıca bence de satışına başlamalısınız.İnanın ilk alanlardan biri olmak için çıldırıyorum :)

  121. >Ellerine sağlık Laçin, harika olmuşlar :) Çok beğendim

  122. >Ellerine sağlık Laçin, harika olmuşlar :) Çok beğendim

  123. >ben yakından gördüm muhteşem çok şirin :)Elçin

  124. >ben yakından gördüm muhteşem çok şirin :)Elçin

  125. >gerçekten harika.. hatta muhteşem. çok güzel olmuşlar. bi şey merak ettim : onlar gerçek tiger mı? :D

  126. >gerçekten harika.. hatta muhteşem. çok güzel olmuşlar. bi şey merak ettim : onlar gerçek tiger mı? :D

  127. >büyük cesaret hayranım bu huyuna:)kartalkayadaki resimlerindeki ayakkabılarını şimdi anladım ,güle güle giy …

  128. >büyük cesaret hayranım bu huyuna:)kartalkayadaki resimlerindeki ayakkabılarını şimdi anladım ,güle güle giy …

  129. >Günlerdir yorum yazıcam sürekli kapanıyor yazamıyorum, mükemmel olmuş figürlere bayıldım!!

  130. >Günlerdir yorum yazıcam sürekli kapanıyor yazamıyorum, mükemmel olmuş figürlere bayıldım!!

  131. >Elinize sağlık. Bir sorum var; bu mod podge denilen verniği türkiyede nerde bulabilirim ?

  132. >*mainili: internetten araştırırsanız bir sürü online alışveriş sitesinde var. Semih Yener de satıyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: