>Kokeshi Biblolar

>

Ayakkabı boyamada çizdiğim Kokeshi bebekleri The Woo mağazasında gördüğümden bahsetmiştim. Dün Palladium’ daki The Woo’ da indirim olduğunu görünce bu Kokeshi biblolardan üç tane aldım. Bir tanesini büyük diğerlerini küçük boy seçtim.
Çok şeker değiller mi ama, 
bakıp bakıp duruyorum.
not : Evime biblo alacağım hiç aklımdan geçmezdi :))
Biblo deyince insanın aklında başka şeyler canlanıyor çünkü…
Reklamlar

46 Yorum to “>Kokeshi Biblolar”

  1. >biblolardan hiç hoşlanmam ben.. ama bunlara kayıtsız kalmak imkansız laçin.. gerçekten utanır gibi bakmış siyah kimonolu olan yahu :)

  2. >biblolardan hiç hoşlanmam ben.. ama bunlara kayıtsız kalmak imkansız laçin.. gerçekten utanır gibi bakmış siyah kimonolu olan yahu :)

  3. >ayy çok şirinmiş bunlar ya:D böle biblo olurda alınmazmı:)

  4. >ayy çok şirinmiş bunlar ya:D böle biblo olurda alınmazmı:)

  5. >çok şirinler,yanlız bu aldıklarını nerye sığdırıyorsun,bence yakında bir Atölyeye ihtiyaç duyacaksın.:)

  6. >çok şirinler,yanlız bu aldıklarını nerye sığdırıyorsun,bence yakında bir Atölyeye ihtiyaç duyacaksın.:)

  7. >ihihi çok şeker bunlar.. online satışları yokmuş, baktım hemen..Böyle cici süs eşyaları bulmak neredeyse imkansız..

  8. >ihihi çok şeker bunlar.. online satışları yokmuş, baktım hemen..Böyle cici süs eşyaları bulmak neredeyse imkansız..

  9. >*ella: bence de :)*leyla: Bunlar biblo adı altında biblo olmayan şeyler*karamela: değil mi*instyle feminin: Bunlar salonda duruyorlar.Bir de benim evimin bir odası zaten atölye, yazıyorum hep.*n@zo: evet maalesef yok :(

  10. >*ella: bence de :)*leyla: Bunlar biblo adı altında biblo olmayan şeyler*karamela: değil mi*instyle feminin: Bunlar salonda duruyorlar.Bir de benim evimin bir odası zaten atölye, yazıyorum hep.*n@zo: evet maalesef yok :(

  11. >Çok sevimliler :))Biblolar banada çok itici gelir ama böyle sevimlisinden kitaplıkta çok şirin olabilirler ama kitaplığın tozunu alırken gözüme gözükmemek şartıyla {nasıl olucaksa } :)))

  12. >Çok sevimliler :))Biblolar banada çok itici gelir ama böyle sevimlisinden kitaplıkta çok şirin olabilirler ama kitaplığın tozunu alırken gözüme gözükmemek şartıyla {nasıl olucaksa } :)))

  13. >ayy inanılmaz şirinler ya, yanaklar da pembe pembe!pıtık pıtık duruyolar yan yana :D yirimmm

  14. >ayy inanılmaz şirinler ya, yanaklar da pembe pembe!pıtık pıtık duruyolar yan yana :D yirimmm

  15. >Inanirmisiniz dun aksam arkadasim bana bunlari ne kadar cok sevdigini soyledi, ben de nette bir blogta gordum, Palladium'da bir magazada satiliyormus, nisanda Istanbul'a gidince alirim dedim, saat 6 gibi eve gelip sizin sayfanizi actim dun aksam, fiyati falan ne kadardir diye. Simdi indirime girmis diyorsunuz. Sevinsem mi uzulsem mi bilemedim. Ankara'ya siparis etmezler mi acaba? Hic fikriniz var mi?Kacirdigim icin cok uzulecegim, daha dogrusu arkadasimi svindirmeyi cok istedigimden….Gul

  16. >Inanirmisiniz dun aksam arkadasim bana bunlari ne kadar cok sevdigini soyledi, ben de nette bir blogta gordum, Palladium'da bir magazada satiliyormus, nisanda Istanbul'a gidince alirim dedim, saat 6 gibi eve gelip sizin sayfanizi actim dun aksam, fiyati falan ne kadardir diye. Simdi indirime girmis diyorsunuz. Sevinsem mi uzulsem mi bilemedim. Ankara'ya siparis etmezler mi acaba? Hic fikriniz var mi?Kacirdigim icin cok uzulecegim, daha dogrusu arkadasimi svindirmeyi cok istedigimden….Gul

  17. >Israil'de sırf bunların olduğu bir mağazaya girmiştim geçen sene deliye dönmüştüm o kadar güzel şeyler vardı ki..ne ararsan bunlarda çok şekermiş..bana uzak yoksa gider bakardım :)

  18. >Israil'de sırf bunların olduğu bir mağazaya girmiştim geçen sene deliye dönmüştüm o kadar güzel şeyler vardı ki..ne ararsan bunlarda çok şekermiş..bana uzak yoksa gider bakardım :)

  19. >çok ciciler, Çinli bir arkadaşım bana bunların büyüklerinden hediye etmişti. Ben de onları çok seviyorum, ama sanırım onların yanına Woo'lardan arkadaş gelecek:)

  20. >çok ciciler, Çinli bir arkadaşım bana bunların büyüklerinden hediye etmişti. Ben de onları çok seviyorum, ama sanırım onların yanına Woo'lardan arkadaş gelecek:)

  21. >inanılmaz tatlılar, biblo gibi değiller ama farklı bir hava katmış. Çok sevdim ben de mi alsam acaba :)

  22. >inanılmaz tatlılar, biblo gibi değiller ama farklı bir hava katmış. Çok sevdim ben de mi alsam acaba :)

  23. >Cidden çok tatlılar bunlar görülüpte alınmadan geçilir mi…almakla çok iyi yapmışsın…

  24. >Cidden çok tatlılar bunlar görülüpte alınmadan geçilir mi…almakla çok iyi yapmışsın…

  25. >evet çok şirinler renkleride çok güzell..iyi günlerde kullan canım

  26. >evet çok şirinler renkleride çok güzell..iyi günlerde kullan canım

  27. >şunların suratlarına bak yaa çok şekerler :)

  28. >şunların suratlarına bak yaa çok şekerler :)

  29. >the woo da çok ilginç orjınal şeyler var kardeşimin ofisi için ordan alışveriş yapmıştım ciddi pahalı indirimini merak ettim ilk fırsatta gidilmeli biblolarda oldukça cici evt insanın aklına evine biblo almak hiç gelmez biblo deyince aklıma eskiden mavılı seramık porselen cocuklu kuslu bıblolar geldı :)kırılmadan ıyı gunlerde kullan cnm .

  30. >the woo da çok ilginç orjınal şeyler var kardeşimin ofisi için ordan alışveriş yapmıştım ciddi pahalı indirimini merak ettim ilk fırsatta gidilmeli biblolarda oldukça cici evt insanın aklına evine biblo almak hiç gelmez biblo deyince aklıma eskiden mavılı seramık porselen cocuklu kuslu bıblolar geldı :)kırılmadan ıyı gunlerde kullan cnm .

  31. >Bunlar gerçekten çok şirin. Benim de aklıma biblo deyince başka şeyler çağırışım yapıyor. Porselen silüetler mesela:)) Ama bunlar çok hoş. Kitapların önünde pek sevimli durmuşlar. Ben de mi alsam? :))Sevgiler…

  32. >Bunlar gerçekten çok şirin. Benim de aklıma biblo deyince başka şeyler çağırışım yapıyor. Porselen silüetler mesela:)) Ama bunlar çok hoş. Kitapların önünde pek sevimli durmuşlar. Ben de mi alsam? :))Sevgiler…

  33. >bayıldım çok tatlılar :))elçin

  34. >bayıldım çok tatlılar :))elçin

  35. >Çok şirin bunlar…

  36. >Çok şirin bunlar…

  37. >*el*ff: Az almak lazım :)*hesionka: sana bahsettiklerimdi bunlar işte :)*gul: Bence sitelerinden bir iletişime geçin : http://www.thewoo.com.tr Belki gönderirler.*merve: Ay o mağazada kaybolmak istiyorum :)*JaDe: Farklı versiyonlar bence çok güzel durur bir arada.*alışveriş cini: bir bak derim :=)*bir güzel çift: Bir gün bakıp almadan döndüm, indirime girince dayanamadım ama*ladygreenriver: teşekkürler*fashion mini : değil mi ama :)*irem: Gerçekten orijinal bir de Türk markası olması güzel.*durubutik : Bak derim, çok şekerler gerçekten*elçin: sana da alalımmm :)*lisaaa: teşekkürler

  38. >*el*ff: Az almak lazım :)*hesionka: sana bahsettiklerimdi bunlar işte :)*gul: Bence sitelerinden bir iletişime geçin : http://www.thewoo.com.tr Belki gönderirler.*merve: Ay o mağazada kaybolmak istiyorum :)*JaDe: Farklı versiyonlar bence çok güzel durur bir arada.*alışveriş cini: bir bak derim :=)*bir güzel çift: Bir gün bakıp almadan döndüm, indirime girince dayanamadım ama*ladygreenriver: teşekkürler*fashion mini : değil mi ama :)*irem: Gerçekten orijinal bir de Türk markası olması güzel.*durubutik : Bak derim, çok şekerler gerçekten*elçin: sana da alalımmm :)*lisaaa: teşekkürler

  39. >ay yüzleri ne tatli onlarin öylee (:

  40. >ay yüzleri ne tatli onlarin öylee (:

  41. >olabilir birlikte gittigimiz birgun unutmayalim bana da bi Kokeshi alalim :)ozellikle siyahliya bayildim…Elçin

  42. >olabilir birlikte gittigimiz birgun unutmayalim bana da bi Kokeshi alalim :)ozellikle siyahliya bayildim…Elçin

  43. >Off çok tatlılar :))

  44. >Off çok tatlılar :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: