>Gri Örgü Çiçekli Kolye

>

Artık kimseye sadece dışarıdan hediye alamaz oldum. Zaten çoğunlukla yakınlarıma hediye olarak onlara özel bir şeyler dikiyorum/diktiriyorum, hazır olarak aldığım zaman da mutlaka yanına bir aksesuar yapıyorum. 
Bir yakınımın doğumgünü için de kendisinin çok sevdiği renklerden olan gri bir elbise aldım. Yanına da gri-pembe bir aksesuar yaptım. Bu yazımdaki kolyem gibi bu da hem kolye hem de kemer olarak kullanılabiliyor. Bu seferkinin örgü kısmına boncuk da işledim biraz.

34 Yorum to “>Gri Örgü Çiçekli Kolye”

  1. >ellerinize sağlık harika görünüyor, iki renk bu kadarmı güzel yakışır çok güzel :)

  2. >ellerinize sağlık harika görünüyor, iki renk bu kadarmı güzel yakışır çok güzel :)

  3. >Renkler çok güzel iç içe geçmiş.. Çok güzel görünüyor :)

  4. >Renkler çok güzel iç içe geçmiş.. Çok güzel görünüyor :)

  5. >Bencede çok güzel olmuşş :)pudra tonları bahara çok yakışacak. Kolye beyaz bir tişört, jeann ve dolgu topukk bir sandaletlee sade ve harikaa olabilir. sevgiler…

  6. >Bencede çok güzel olmuşş :)pudra tonları bahara çok yakışacak. Kolye beyaz bir tişört, jeann ve dolgu topukk bir sandaletlee sade ve harikaa olabilir. sevgiler…

  7. >Lacincim..canim benim ne güzel bir aksesuar tasarlami$sin yine böyle. Bitanesin sen!:)

  8. >Lacincim..canim benim ne güzel bir aksesuar tasarlami$sin yine böyle. Bitanesin sen!:)

  9. >Çok şık olmuş, eminim cok begenecektir hediyenin sahibi.Kolyenin malzemesi şifon mu? Biraz daha kalın bir kumaşmış gibi geldi bana.Eline sağlık…

  10. >Çok şık olmuş, eminim cok begenecektir hediyenin sahibi.Kolyenin malzemesi şifon mu? Biraz daha kalın bir kumaşmış gibi geldi bana.Eline sağlık…

  11. >Laçin ellerineee fikrine sağlıkk..bayıldım bayıldım bayıldımmm :))

  12. >Laçin ellerineee fikrine sağlıkk..bayıldım bayıldım bayıldımmm :))

  13. >Çok güzel olmuş, renklere bayıldım. Ellerine sağlık.

  14. >Çok güzel olmuş, renklere bayıldım. Ellerine sağlık.

  15. >her zaman ki gibi süper..

  16. >her zaman ki gibi süper..

  17. >Yakının çok şanslı; senin emeğin, hem de en şahanesinden! Bayıldım:)

  18. >Yakının çok şanslı; senin emeğin, hem de en şahanesinden! Bayıldım:)

  19. >benim için de hediyenin en makbulü,verenin elinin değmesi en küçüğünden de olsa.. :)

  20. >benim için de hediyenin en makbulü,verenin elinin değmesi en küçüğünden de olsa.. :)

  21. >bu renkler nasıl güzeldir yaaherşeyden öte gri-pembe uyumu şahanesizin yeteneğinizle birleşince de şahane bir armoni oluşmuş (:

  22. >bu renkler nasıl güzeldir yaaherşeyden öte gri-pembe uyumu şahanesizin yeteneğinizle birleşince de şahane bir armoni oluşmuş (:

  23. >merhaba laçin kolyeyi çok beğendiğimi söyleyen bir mesaj bırakmıştımbende de olsa diyeamacım pasajada koyabilirmisin diye ama heralde kaybolduhandan

  24. >merhaba laçin kolyeyi çok beğendiğimi söyleyen bir mesaj bırakmıştımbende de olsa diyeamacım pasajada koyabilirmisin diye ama heralde kaybolduhandan

  25. >Kolye mükemmel olmuş laçincim o nasıl romantik bir görünüştür öyle. Ellerine sağlık gerçekten. Hediye edeceğin yakının kesinlikle çok şanslı :)

  26. >Kolye mükemmel olmuş laçincim o nasıl romantik bir görünüştür öyle. Ellerine sağlık gerçekten. Hediye edeceğin yakının kesinlikle çok şanslı :)

  27. >Renkler o kadar güzel olmuş ki..Yine çok güzel:)Elinize sağlık :)

  28. >Renkler o kadar güzel olmuş ki..Yine çok güzel:)Elinize sağlık :)

  29. >gerçekten renkler muhteşem olmuş tebrikler

  30. >gerçekten renkler muhteşem olmuş tebrikler

  31. >Bu tonlara bir arada bayılırım ellerine sağlık Laçin!

  32. >Bu tonlara bir arada bayılırım ellerine sağlık Laçin!

  33. >kolye çok şık ve güzel. harika renkler.

  34. >kolye çok şık ve güzel. harika renkler.

Bir Cevap Yazın

