>Bahar Geldi Sanırım…

>

İki gündür hava pek güzel, güneş ısıtıyor.

Ben de geçen gün krem oxfordlarımı kaldırdığım yerden çıkardım, bir de bej ceketimi buldum; öyle attım kendimi dışarı.
Daha mart kapıdan baktırıp kazma kürek yaktıracak ama yine de daha renkli ve enerjik günler kapıda :))

18 Yorum to “>Bahar Geldi Sanırım…”

  1. >pantolonun çok güzelmiş ^_^ pek hoş olmuşsun

  2. >pantolonun çok güzelmiş ^_^ pek hoş olmuşsun

  3. >laçiin evet yaz gelsin hemen renklenelim,bu oxford ayakkabıları bende beğeniyorum,kombinide beğendim :)

  4. >laçiin evet yaz gelsin hemen renklenelim,bu oxford ayakkabıları bende beğeniyorum,kombinide beğendim :)

  5. >Merhaba Lacin,Ben flarina takildim, coookk hos. Nereden aldigini, nasil bir kumas oldugunu ve baglama tarzini ogrenebilir miyim? Ben hic bu sekilde kullanamiyorum flarlarimi, uclari nerede?Simdiden tesekkurler.

  6. >Merhaba Lacin,Ben flarina takildim, coookk hos. Nereden aldigini, nasil bir kumas oldugunu ve baglama tarzini ogrenebilir miyim? Ben hic bu sekilde kullanamiyorum flarlarimi, uclari nerede?Simdiden tesekkurler.

  7. >*hersheyler: Bu ara bu tarz pantolonlara taktım, çok hoşuma gidiyor*fashion mini: Oxfordları çok seviyorum ama maalesef göründükleri kadar rahat değiller :(*bahar: O fular gibi şeyi kendim yapmıştım, daha doğrusu snood dedikleri iki ucu kapalı bir parça o. Uçları yok yani.Bu elbisemden sıkıldığım bir dönem eteğinden bir parça kesmiştim, onu fular olarak kullanıyorum :))

  8. >*hersheyler: Bu ara bu tarz pantolonlara taktım, çok hoşuma gidiyor*fashion mini: Oxfordları çok seviyorum ama maalesef göründükleri kadar rahat değiller :(*bahar: O fular gibi şeyi kendim yapmıştım, daha doğrusu snood dedikleri iki ucu kapalı bir parça o. Uçları yok yani.Bu elbisemden sıkıldığım bir dönem eteğinden bir parça kesmiştim, onu fular olarak kullanıyorum :))

  9. >Çok yakışmış yine yahuuu :)) cekete bayıldım ama ..güzel bir bahar geçirmen dileğiyle sevgiler…

  10. >Çok yakışmış yine yahuuu :)) cekete bayıldım ama ..güzel bir bahar geçirmen dileğiyle sevgiler…

  11. >çok güzel görünüosun canım,hepsi çok yakışmış bence ;)

  12. >çok güzel görünüosun canım,hepsi çok yakışmış bence ;)

  13. >yaptıklarınız bir harika ayrıca sizgiyince göze daha bir hoş görünüyor tebrik ediyorum…harikasınız benimde blogum var ama daha yeniyim bolg adresimle yorum yazmaya çalıştım ama beceremedim sanırım blogum ziyaret etmek isterseniz http://gelvintagegel.blogcu.com/

  14. >yaptıklarınız bir harika ayrıca sizgiyince göze daha bir hoş görünüyor tebrik ediyorum…harikasınız benimde blogum var ama daha yeniyim bolg adresimle yorum yazmaya çalıştım ama beceremedim sanırım blogum ziyaret etmek isterseniz http://gelvintagegel.blogcu.com/

  15. >Bayıldım oxfordlara:):)

  16. >Bayıldım oxfordlara:):)

Bir Cevap Yazın

