>Fendi’ nin DIY çantası

>

Bej rengi etamin benzeri malzemeden bir çanta düşünün, yanında da renkli nakış ipleri. 
Buna 718.27 euro verip bir de kendiniz işleyeceksiniz, sonra da kolunuza takıp gezeceksiniz.
İlla yaratıcı yönünüzü ortaya çıkaracaksanız bence başka şeyler de bulabilirsiniz :))
16 Yorum to “>Fendi’ nin DIY çantası”

  1. >evet, mesela bu çantayı kendim dikerim etamin kumaşından kendim işlerim o kadar parayı vereceğime :)

  2. >evvel ki sene de boyama versiyonlarını çıkarmışlardı fendi uyanık DIY çılgınlığından nemalanmaya çalışıyor ^_^bize birer tane hediye yollayabilirler ama hediye gelse seve seve işlerim :P

  3. >evet, mesela bu çantayı kendim dikerim etamin kumaşından kendim işlerim o kadar parayı vereceğime :)

  4. >evvel ki sene de boyama versiyonlarını çıkarmışlardı fendi uyanık DIY çılgınlığından nemalanmaya çalışıyor ^_^bize birer tane hediye yollayabilirler ama hediye gelse seve seve işlerim :P

  5. >biz 10 liraya alasını malederiz.sevgiler

  6. >biz 10 liraya alasını malederiz.sevgiler

  7. >Kendilerine yürü git diyorum ve ekiyorum BAS GİT o fiyata gucci alırım. Ayıp yani abartsalarmış keşke.

  8. >Kendilerine yürü git diyorum ve ekiyorum BAS GİT o fiyata gucci alırım. Ayıp yani abartsalarmış keşke.

  9. >Çanta da bir şeye benzese içim yanmaz…Her yerde satılan alelade bir şey… Kendim işleyecek olduktan sonra 20 liraya da çanta alırım…http://evcadisinin.blogspot.com/

  10. >Çanta da bir şeye benzese içim yanmaz…Her yerde satılan alelade bir şey… Kendim işleyecek olduktan sonra 20 liraya da çanta alırım…http://evcadisinin.blogspot.com/

  11. >Fendi paralı salak arıyor:) Zira yetenekli birini arasaydı o fiyatı koymazdı, çünkü yetenekli adam kendi çantasınıda kendisi yapar:))

  12. >Fendi paralı salak arıyor:) Zira yetenekli birini arasaydı o fiyatı koymazdı, çünkü yetenekli adam kendi çantasınıda kendisi yapar:))

  13. >Abboww şaşırmış bu insanlar..onlar bu fiyata sunmuşlar iyi güzelde ..ben alan insanı tebrik necmi abimiz var ona yönlendiriyorum…bu arada herkesin kadınlar günü kutlu olsun ve hepimize güzellikler getiren bir hafta olsun …sevgiler laçincim

  14. >Abboww şaşırmış bu insanlar..onlar bu fiyata sunmuşlar iyi güzelde ..ben alan insanı tebrik necmi abimiz var ona yönlendiriyorum…bu arada herkesin kadınlar günü kutlu olsun ve hepimize güzellikler getiren bir hafta olsun …sevgiler laçincim

  15. >ben de blogda HERMES Medor bilezik icin bizzat HERMES2in hazirladigi DIY templateleri paylasmistim,el atip yapmadim ama baya basarili gorunuyordu:)

  16. >ben de blogda HERMES Medor bilezik icin bizzat HERMES2in hazirladigi DIY templateleri paylasmistim,el atip yapmadim ama baya basarili gorunuyordu:)

Bir Cevap Yazın

