>İpekyol Yeni Sezon

>Dün twitter’ da modacadısı İpekyol Lookbok’ u paylaştığından beri gidip gelip bakıyorum. Renkler ve çekimler o kadar güzel ki insan kendini bahar gününde hissediyor.
Eğer siz de bu kasvetli havadan sıkıldıysanız buyrun benim kırptıklarıma :

Özellikle fırfırlı ceket açık ara favorim 
22 Yorum to “>İpekyol Yeni Sezon”

  1. >bende dergilerini almıştım 2 hafta once,her sayfayı teker teker sındırmek cok zamanımı aldı :)kıyafetler ayrı güzel çekımler ayrı güzel. etekler ve abiyelerse favorım.

  2. >bende dergilerini almıştım 2 hafta once,her sayfayı teker teker sındırmek cok zamanımı aldı :)kıyafetler ayrı güzel çekımler ayrı güzel. etekler ve abiyelerse favorım.

  3. >çiçekli pantolon askıları da süper!

  4. >çiçekli pantolon askıları da süper!

  5. >SÜTLÜ KAHVE KAT KAT FIRFIRLI CEKETE BAYILDIM…

  6. >SÜTLÜ KAHVE KAT KAT FIRFIRLI CEKETE BAYILDIM…

  7. >Bende senin kirptiklarina gidip gelip bakiyorum.:)Cekimler gercekten cok ho$!

  8. >Bende senin kirptiklarina gidip gelip bakiyorum.:)Cekimler gercekten cok ho$!

  9. >uff benim de favorim o fırfırlı ceketin altındaki göbek oldu :) akşam mı başlasam spora acaba :)

  10. >uff benim de favorim o fırfırlı ceketin altındaki göbek oldu :) akşam mı başlasam spora acaba :)

  11. >Lacheen,O fırfırlı ceket somon renginde olsun uçuşur gibi hafif bi kumaştan olsun bi de benim olsun istiyorum.Acaba terzim dikebilir mi?Lütfen diksin.Dip not:Hayatında somon rengi hiçbir şey giymemiş olan bana bile somon rengini sevdirdin ya…Şimdi her şeyim somon olsun istiyorum:)

  12. >Lacheen,O fırfırlı ceket somon renginde olsun uçuşur gibi hafif bi kumaştan olsun bi de benim olsun istiyorum.Acaba terzim dikebilir mi?Lütfen diksin.Dip not:Hayatında somon rengi hiçbir şey giymemiş olan bana bile somon rengini sevdirdin ya…Şimdi her şeyim somon olsun istiyorum:)

  13. >bu parçaların hepsi harika gerçekten pastel pembe pantolonda gözüm kaldı benimde :)buarada blogumda sana bir ödülüm var laçincim :)http://fashionmini.blogspot.com/2010/03/bim-bam-bom-artk-benimde-bir-odulum-var.html

  14. >bu parçaların hepsi harika gerçekten pastel pembe pantolonda gözüm kaldı benimde :)buarada blogumda sana bir ödülüm var laçincim :)http://fashionmini.blogspot.com/2010/03/bim-bam-bom-artk-benimde-bir-odulum-var.html

  15. >evet cıvıl cıvıl gözüküyor hoş..

  16. >evet cıvıl cıvıl gözüküyor hoş..

  17. >ben de mağazadan gönderdiklerinden beri elimden düşürmüyorum, aynen insanı bahar havasına sokuyor, daha bugün panama şapkama 2 tane gül iğnem vardı onları takıp baktım, bir an once uyumlu renklerde guller alip yapicam:))benim bisuru favorm var ama yesil asimetrik volanlı kalem etegi bekliyoruum! MACHKA da aynen cok basarili.

  18. >ben de mağazadan gönderdiklerinden beri elimden düşürmüyorum, aynen insanı bahar havasına sokuyor, daha bugün panama şapkama 2 tane gül iğnem vardı onları takıp baktım, bir an once uyumlu renklerde guller alip yapicam:))benim bisuru favorm var ama yesil asimetrik volanlı kalem etegi bekliyoruum! MACHKA da aynen cok basarili.

  19. >yüksek bel pantolona bittim mutlaka almalıyım onuuuuuuuu:))

  20. >yüksek bel pantolona bittim mutlaka almalıyım onuuuuuuuu:))

  21. >Siteden gözlerimi alamıyorum hepsi çok güzeller :)

  22. >Siteden gözlerimi alamıyorum hepsi çok güzeller :)

Bir Cevap Yazın

