>Tshirt Süsleme : Hediye Hamile Tshirt

>

Dün akşam yakın bir arkadaşımın doğumgününü kutlamak için toplandık. Benim güzel arkadaşım üç ay sonra hayırlısıyla bir prenses dünyaya getireceği için ona bir hamile tshirtü yapmak istedim. (Daha önce bu yazımda ilk yaptığım hamile tshirtünden bahsetmiştim.)

hamile_tshirt

Önce pembe patikler çizip üzerine “princess is coming” yazdım ve yakasına tül ve bebek temalı aksesuarlar (bunlar düğme olarak satılıyor) kullanarak süsleme yaptım. Tshirt kendinden robadan lastikli olduğu için sanırım giyerken de rahat edecek. Ben bile heyecanla prensesi bekliyorum, onların heyecanını düşünemiyorum bile…

not: çizim ve yazı için akrilik boya kullandım, daha önce akrilik boya ile ilgili yazdığım yazıyı buradan ve yine akrilik boya ile yaptığım tshirt üzerine boyamayı buradan okuyabilirsiniz.

Reklamlar

52 Yorum to “>Tshirt Süsleme : Hediye Hamile Tshirt”

  1. >Çok güzel olmuş Laçin, eline sağlık. Çok merak ettim o yakadaki şirin aksesuarlar nerede satılıyor??

  2. >Çok güzel olmuş Laçin, eline sağlık. Çok merak ettim o yakadaki şirin aksesuarlar nerede satılıyor??

  3. >laçin tişört harika olmuş. arkadaşın güle güle giysin. patikler ve yazıyı çizerken ne tür bir malzeme kullandığını öğrenebilirmiyiz ki?

  4. >laçin tişört harika olmuş. arkadaşın güle güle giysin. patikler ve yazıyı çizerken ne tür bir malzeme kullandığını öğrenebilirmiyiz ki?

  5. >*jade: o aksesuarlar düğme olarak satılıyor.*emel: akrilik boya kullandım, yazıya da ekleme yaptım linklerini ekledim.

  6. >*jade: o aksesuarlar düğme olarak satılıyor.*emel: akrilik boya kullandım, yazıya da ekleme yaptım linklerini ekledim.

  7. >harika olmuş ellerinize sağlık…güle güle giysin sahibesi :)

  8. >harika olmuş ellerinize sağlık…güle güle giysin sahibesi :)

  9. >çok şirin olmuş :) aksesurlar, çizim çok güzel. arkadaşın çok şanslı :) ellerine sağlık.

  10. >çok şirin olmuş :) aksesurlar, çizim çok güzel. arkadaşın çok şanslı :) ellerine sağlık.

  11. >çokkkkk süper yA yakası ço güzel ama ben yazıyı sevdim çok özel bi hediyeee

  12. >çokkkkk süper yA yakası ço güzel ama ben yazıyı sevdim çok özel bi hediyeee

  13. >Ben hiç görmüyorum böyle tatlı şeyler :( Gittiğim düğme – yün satan mağazalarda hep sıradan şeyler var. Senin önerebileceğin yerler var mı?

  14. >Ben hiç görmüyorum böyle tatlı şeyler :( Gittiğim düğme – yün satan mağazalarda hep sıradan şeyler var. Senin önerebileceğin yerler var mı?

  15. >çokk güzell olmuşş ya. çok beğendim. yani sana imrene imrene okulu bitirince sanırım dikiş kursuna başlıcam …

  16. >çokk güzell olmuşş ya. çok beğendim. yani sana imrene imrene okulu bitirince sanırım dikiş kursuna başlıcam …

  17. >nefis bir hediye olmuş sevgiler

  18. >nefis bir hediye olmuş sevgiler

  19. >aman Allahım şahane bişey bu :)bayıldım..hamilelik sürecimde eğer hala blogun devam ederse, mutlaka bir tanede ben isteyeceğim :)ellerine sağlık.

  20. >aman Allahım şahane bişey bu :)bayıldım..hamilelik sürecimde eğer hala blogun devam ederse, mutlaka bir tanede ben isteyeceğim :)ellerine sağlık.

  21. >Valla prensesin annesi çok şanslı.bayıldım tişörte.güle güle kullansın inşallah..

  22. >Valla prensesin annesi çok şanslı.bayıldım tişörte.güle güle kullansın inşallah..

  23. >çok guzel olmuş :)gule gule gıysın :)bu dugmelerı bılıyorum benım gıttıgım tuhafıyedede vardı ama bu cesıdını hıc gormedım oradan mı aldın ?

  24. >çok guzel olmuş :)gule gule gıysın :)bu dugmelerı bılıyorum benım gıttıgım tuhafıyedede vardı ama bu cesıdını hıc gormedım oradan mı aldın ?

  25. >ellerine sağlık çok beendim;)

  26. >ellerine sağlık çok beendim;)

  27. >Çok hoş bir hediye… Hatta hamileyken alınabilecek en güzel hediye diyebilirim. Kişiye özel tasarım bir tişört olmuş. Bebek hayırlısıyla gelsin inşAllah…Sevgiler…

  28. >Çok hoş bir hediye… Hatta hamileyken alınabilecek en güzel hediye diyebilirim. Kişiye özel tasarım bir tişört olmuş. Bebek hayırlısıyla gelsin inşAllah…Sevgiler…

  29. >lachennnnnn sen harikasın… bayıldım süper olmuş canım…sahibeside güzel günlerde mutluluk ve sağlıkla giysin işallah …hoşça ve sağlıkla gelsin prenses melek ..sevgiler nur

  30. >lachennnnnn sen harikasın… bayıldım süper olmuş canım…sahibeside güzel günlerde mutluluk ve sağlıkla giysin işallah …hoşça ve sağlıkla gelsin prenses melek ..sevgiler nur

  31. >ne kadar ozel bir hediye, cok seker olmus gercekten.

  32. >ne kadar ozel bir hediye, cok seker olmus gercekten.

  33. >super olmus, arasan bulamazsin bu sevimlilikte bir buluzu.. daha fazla uretmelisin bnlardan bence LaCheen kapi$ kapi$ gider valla..Bu arada mimledim seni. Cantanin icindekileri merak ediyoruz :pvaktin olursa yer vermeni isterim bu mime, tabi daha önce yapmdiysan.sevgiler

  34. >super olmus, arasan bulamazsin bu sevimlilikte bir buluzu.. daha fazla uretmelisin bnlardan bence LaCheen kapi$ kapi$ gider valla..Bu arada mimledim seni. Cantanin icindekileri merak ediyoruz :pvaktin olursa yer vermeni isterim bu mime, tabi daha önce yapmdiysan.sevgiler

  35. >eline sağlık laçin tişört süslemelerinle çok güzel, çok tatlı olmuş bende denemek istiyorum ama böle tişörtleri bulamıyorum :D

  36. >eline sağlık laçin tişört süslemelerinle çok güzel, çok tatlı olmuş bende denemek istiyorum ama böle tişörtleri bulamıyorum :D

  37. >Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık… :)Akrilik boya ile boyama yaparken kumaşın penye olması sorun olur mu ??

  38. >Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık… :)Akrilik boya ile boyama yaparken kumaşın penye olması sorun olur mu ??

  39. >çok harika olmuş..!! anneliğe özenmemek elde değil:D ellerine sağlık..:D

  40. >çok harika olmuş..!! anneliğe özenmemek elde değil:D ellerine sağlık..:D

  41. >çok cici… arkadaşın çok şanslı…iyi günlerde giysin İNŞ…

  42. >çok cici… arkadaşın çok şanslı…iyi günlerde giysin İNŞ…

  43. >*ece_berk:teşekkürler*pinky: ben de şanslıyım :))*moda_kesh: özel olsun istedim*jade: Singer bayisinden almıştım ben.*tropik rüya: :)) başla tabi*sibel: teşekkürler*margo: inşallah, yaparım tabii ki.*bir güzel çift: inşallah.*yaprakela: yok canım ben Singer bayisinden almıştım ama orada da var.*fashionist: teşekkürler*durubutik: İnşallah. çok teşekkürler*nur: teşekkürler beğendiğine sevindim.*tuguna: teşekkür ederim.*ella: sipariş üzerine yapabiliyorum zaten. mimine bakıyorum :)*kedimeri: bu tshirtü de Peros' tan almıştım.*üçkadınüçmoda: Benim boyadığım da penyeydi zaten, birşey olmuyor.*mrw: :))özendireyim herkesi, kendimi de tabii ki*nrcn: inşallah, teşekkürler.

  44. >*ece_berk:teşekkürler*pinky: ben de şanslıyım :))*moda_kesh: özel olsun istedim*jade: Singer bayisinden almıştım ben.*tropik rüya: :)) başla tabi*sibel: teşekkürler*margo: inşallah, yaparım tabii ki.*bir güzel çift: inşallah.*yaprakela: yok canım ben Singer bayisinden almıştım ama orada da var.*fashionist: teşekkürler*durubutik: İnşallah. çok teşekkürler*nur: teşekkürler beğendiğine sevindim.*tuguna: teşekkür ederim.*ella: sipariş üzerine yapabiliyorum zaten. mimine bakıyorum :)*kedimeri: bu tshirtü de Peros' tan almıştım.*üçkadınüçmoda: Benim boyadığım da penyeydi zaten, birşey olmuyor.*mrw: :))özendireyim herkesi, kendimi de tabii ki*nrcn: inşallah, teşekkürler.

  45. >AHHHH BAYILDIMMM BAYILDIM!!! :):):)

  46. >AHHHH BAYILDIMMM BAYILDIM!!! :):):)

  47. >ne tatlı ve düşünceli bir hediye :)

  48. >ne tatlı ve düşünceli bir hediye :)

  49. >laçincim penye ye yazıyı nasıl aktarıyorsun

  50. >laçincim penye ye yazıyı nasıl aktarıyorsun

  51. >*hande: teşekkürler*alışveriş cini: yakınlarıma bu tarz hediyeler hazırlamaktan çok keyif alıyorum. Özel birşey oluyor*hilal: bu tshirtte serbest elle yazdım, fırça ve boyayla yani

  52. >*hande: teşekkürler*alışveriş cini: yakınlarıma bu tarz hediyeler hazırlamaktan çok keyif alıyorum. Özel birşey oluyor*hilal: bu tshirtte serbest elle yazdım, fırça ve boyayla yani

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: