>Ghetto’ da Aşkın Nur Yengi ve Pembe Ceket :)

>

Cuma akşamı bir önceki yazımdaki arkadaşımın doğumgününü kutlamak için Ghetto‘ daydık. Yemek boyunca çok güzel 90’ lardan ve daha eskilerden Türkçe müzikler çalındı. Türkçe müzik seven ama dışarıda pek de tercih etmeyen biri olarak beni bile coşturdu müzikler diyebilirim.
Programın asıl bombası ise ilerleyen saatlerde Aşkın Nur Yengi’ nin sahne almasıydı. Bizim jenerasyon için Aşkın Nur Yengi’ nin bilinen şarkı sayısı oldukça fazlaymış, onu gördüm. Konser boyunca söylediği şarkılardan sözlerinin tamamını bilmediğim şarkı yok gibiydi. O meşhur şişe çalma hareketini de yaptı, ah 90 lar :))

fusya_pembe_ceket2

Bu yazımda haykırdığım “pembe ceket” i yazıdan birkaç gün sonra Forever New’ da bulmuştum. (Hatta geçen gün Nil de bu yazısında aynı ceketten giymişti.) Benim çok detaylı tam fotoğrafım yok maalesef. Kıyafetim beyaz kolsuz tshirt üzerine kendi boyadığım siyah tunik tshirt ve altına siyah jeanden ibaret. [Bu boyama tshirtte de akrilik boya kullanmıştım; kaç kez yıkandığını hatırlamıyorum, boyalarda en ufak bir hasar yok]
Siyah küpeler ise bu yazımdaki arkası kırık küpeler, sıcak silikon ve küpe klipsiyle hayata döndüler :))

fusya_pembe_ceket1

Reklamlar

39 Yorum to “>Ghetto’ da Aşkın Nur Yengi ve Pembe Ceket :)”

  1. >Bir ceket nasıl hareketlendirmiş, gelip alıp kaçasım geldi üzerinden ama beden tutmaz:P

  2. >Bir ceket nasıl hareketlendirmiş, gelip alıp kaçasım geldi üzerinden ama beden tutmaz:P

  3. >cumartesi öğlen Kadıköy-Pendik minibüslerinde önümde biri oturuyordu. Arkadan aynı sen. Saç kesimi falan. Ama önünü göremedim deli oldum :)Kadıköy'e varana kadar izledim kadını sensindir diye. Ama ben ondan önce inince göremedim (: sen değildin değil mi??

  4. >cumartesi öğlen Kadıköy-Pendik minibüslerinde önümde biri oturuyordu. Arkadan aynı sen. Saç kesimi falan. Ama önünü göremedim deli oldum :)Kadıköy'e varana kadar izledim kadını sensindir diye. Ama ben ondan önce inince göremedim (: sen değildin değil mi??

  5. >cekete bayıldım ayrıca çok şıksın :)

  6. >cekete bayıldım ayrıca çok şıksın :)

  7. >oyy çok güzel olmuşsun, maşallah. hakikaten o ceket ne büyük bi ışık vermiş sana.

  8. >oyy çok güzel olmuşsun, maşallah. hakikaten o ceket ne büyük bi ışık vermiş sana.

  9. >mrh..lacınn hanımm:)yınee cook sık cook cook tatlısnızz…..benım sızden mıınk bır rıcamm vardıı cvp yazabırsınız dıye dusundumm..ben sızın aldıgnız shoetek bej ayyakbıyı alıcam ama ıst.dısındayım 39 gıyıyorum kalıp darmı genısmı tam numarayımı alayım sızın fııkrlerınız ve cumlelerınız hermzan acık ve net kesın oldugu ııcn yazdım bana yaardımcı olursanızz cok mutlu olurum sımdıden cook mercıı basarılar..

  10. >mrh..lacınn hanımm:)yınee cook sık cook cook tatlısnızz…..benım sızden mıınk bır rıcamm vardıı cvp yazabırsınız dıye dusundumm..ben sızın aldıgnız shoetek bej ayyakbıyı alıcam ama ıst.dısındayım 39 gıyıyorum kalıp darmı genısmı tam numarayımı alayım sızın fııkrlerınız ve cumlelerınız hermzan acık ve net kesın oldugu ııcn yazdım bana yaardımcı olursanızz cok mutlu olurum sımdıden cook mercıı basarılar..

  11. >çok hoş görünüyorsun,genç ve güzel olunca herşey yakışıyor.sevgiler

  12. >çok hoş görünüyorsun,genç ve güzel olunca herşey yakışıyor.sevgiler

  13. >Çok çok beğendim rengini ;)

  14. >Çok çok beğendim rengini ;)

  15. >çok şık…çok hoş olmuşsunuz…çok güzel çıkmışsınız her halinizi beğenirim ama bu resimler ve haliniz süper…

  16. >çok şık…çok hoş olmuşsunuz…çok güzel çıkmışsınız her halinizi beğenirim ama bu resimler ve haliniz süper…

  17. >*moda(e)ratör: Tutar bence bedenler, beklerim :))*pell-in: Yok ben o anlarda çok başka bir yerdeydim, ben değilim yani :)*yaprakela: teşekkür ederim.*ozlem: Ben de bayıldım..*escada: Ben tam numaramı aldım. Ama ben açıkta 38, kapalıda hep 39 alıyorum. Bunun burnu açık olduğu için 38 tam oldu.*sibel: çok teşekkürler*dusunenbalik: :)) ben de.*ecoşş: teşekkürler.

  18. >*moda(e)ratör: Tutar bence bedenler, beklerim :))*pell-in: Yok ben o anlarda çok başka bir yerdeydim, ben değilim yani :)*yaprakela: teşekkür ederim.*ozlem: Ben de bayıldım..*escada: Ben tam numaramı aldım. Ama ben açıkta 38, kapalıda hep 39 alıyorum. Bunun burnu açık olduğu için 38 tam oldu.*sibel: çok teşekkürler*dusunenbalik: :)) ben de.*ecoşş: teşekkürler.

  19. >merhaba,ceketi aldığınız mağaxa nerelerde var?hande

  20. >merhaba,ceketi aldığınız mağaxa nerelerde var?hande

  21. >laçin merhababiraz önce senin yaptığın modelleri (ve başka birçok blogcunun resimlerini ben dahil )face'de yayınlayan biriyle karşılaştım..üzerinde blog adresin var fakat yine de izinsiz yayınlanmasından rahatsız olabilirsin belki diye haber vermek istedim.. bilgin olsun..http://www.facebook.com/profile.php?id=100000861344759#!/photo.php?pid=17012&id=100000861344759

  22. >laçin merhababiraz önce senin yaptığın modelleri (ve başka birçok blogcunun resimlerini ben dahil )face'de yayınlayan biriyle karşılaştım..üzerinde blog adresin var fakat yine de izinsiz yayınlanmasından rahatsız olabilirsin belki diye haber vermek istedim.. bilgin olsun..http://www.facebook.com/profile.php?id=100000861344759#!/photo.php?pid=17012&id=100000861344759

  23. >şeker gibi olmuşsun çok cici :))

  24. >şeker gibi olmuşsun çok cici :))

  25. >Süper olmuşsun, bayıldım!

  26. >Süper olmuşsun, bayıldım!

  27. >Pembe ceket çok yakışmış.Aşkın Nur Yengi'yi de çok severim.Maalesef canlı dinleyemedim henüz.

  28. >Pembe ceket çok yakışmış.Aşkın Nur Yengi'yi de çok severim.Maalesef canlı dinleyemedim henüz.

  29. >*hande: Ben Palladium mağazasından aldım, ama karşıda Metrocity' de de var sanırım.*çatı katı: şimdi baktım, benim ismim üzerlerinde yazılı ama yine de izin alması gerekirdi. Diğer arkadaşlardan da tabii ki.*kibelekeyfi: teşekkürler*nar: teşekkür ederim.*Mavi Masal: Canlı performansı çok başarılı bence.

  30. >*hande: Ben Palladium mağazasından aldım, ama karşıda Metrocity' de de var sanırım.*çatı katı: şimdi baktım, benim ismim üzerlerinde yazılı ama yine de izin alması gerekirdi. Diğer arkadaşlardan da tabii ki.*kibelekeyfi: teşekkürler*nar: teşekkür ederim.*Mavi Masal: Canlı performansı çok başarılı bence.

  31. >Ceket inanılmaz sevimli. Nil'de de çok beğenmiştim. Yavruğazı renkte bulursam almayı düşünüyorum ben de. Koton'da rastalmıştım bir kere ama bir daha bulamadım :(

  32. >Ceket inanılmaz sevimli. Nil'de de çok beğenmiştim. Yavruğazı renkte bulursam almayı düşünüyorum ben de. Koton'da rastalmıştım bir kere ama bir daha bulamadım :(

  33. >saçlar hareketli , makyaj uymlu küpeler cic , ceketin pembesi , saatin şıklığı …üstüne bide aşkın nur yengi…daha ne olsun…

  34. >saçlar hareketli , makyaj uymlu küpeler cic , ceketin pembesi , saatin şıklığı …üstüne bide aşkın nur yengi…daha ne olsun…

  35. >merhaba,ben birşey öğrenmek istiyorum, forever21 hakkında;bu siteden alışveriş yapmak istiyorum, nasıl yapıyoruz bunu sormak istemiştim.siteden ürünleri seçip adres girip ödemesini mi yapıyoruz sadece, ve ürünler verdiğimiz adresemi postalanıyor yoksa gümrükten mi gidip alıyoruz. teşekkür ederim, sevgilerimle

  36. >merhaba,ben birşey öğrenmek istiyorum, forever21 hakkında;bu siteden alışveriş yapmak istiyorum, nasıl yapıyoruz bunu sormak istemiştim.siteden ürünleri seçip adres girip ödemesini mi yapıyoruz sadece, ve ürünler verdiğimiz adresemi postalanıyor yoksa gümrükten mi gidip alıyoruz. teşekkür ederim, sevgilerimle

  37. >*alışveriş cini: yavruağzı görmedim hiç ama aklımda olsun, görürsem hemen haber veririm.*nrcn: çok teşekkürler:))*tanem: Henüz forever21' dan alışveriş yapmadığım için maalesef yanıtlayamayacağım sorularınızı. Benim ceketin markası forever new.

  38. >*alışveriş cini: yavruağzı görmedim hiç ama aklımda olsun, görürsem hemen haber veririm.*nrcn: çok teşekkürler:))*tanem: Henüz forever21' dan alışveriş yapmadığım için maalesef yanıtlayamayacağım sorularınızı. Benim ceketin markası forever new.

  39. maşallah! nasıl yakışmış pembeler güzel yüzüne Laçincim.. :)

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: