>Gladyatör Spor Ayakkabı

>

{gladiator+sneaker=gladiaker} gibi bir terim kullanılabilir buna, yoksa daha yaratıcı bir adı var mı :))

Haftasonu bir Nike mağazasında gördüm bu ayakkabıları, uzun uzun inceledim. Sevdim mi, sevmedim mi bir türlü karar veremedim :)) Ayakta güzel de durabilir kötü de, henüz denemediğim için bilmiyorum.
Siz beğendiniz mi bu gladyatör spor ayakkabıları?

Reklamlar

51 Yorum to “>Gladyatör Spor Ayakkabı”

  1. >Bence gayet güzel klasikler pek tarzım değildi zaten:) bunu da pek bi sevdim yahu! yaz gelse de alsam^^

  2. >Bence gayet güzel klasikler pek tarzım değildi zaten:) bunu da pek bi sevdim yahu! yaz gelse de alsam^^

  3. >Merhaba, Böyle bakınca güzel gibi duruyorlar ama ayakta çok farklı durabilirler. Sanki güzel durmaz gibi geliyo :) Ama şortla belki değişik bi tarz yakalanabilir :)

  4. >Merhaba, Böyle bakınca güzel gibi duruyorlar ama ayakta çok farklı durabilirler. Sanki güzel durmaz gibi geliyo :) Ama şortla belki değişik bi tarz yakalanabilir :)

  5. >Toprak tonlarında ya da jean şortlarla, safari takımlarla güzel durabilir.

  6. >Toprak tonlarında ya da jean şortlarla, safari takımlarla güzel durabilir.

  7. >aslinda guzel ama sanki parmak kismi cok acik gibi geldi bana, rahat olur yahu hem rahat hem pufur pufur :)

  8. >aslinda guzel ama sanki parmak kismi cok acik gibi geldi bana, rahat olur yahu hem rahat hem pufur pufur :)

  9. >gıcık görünüyor :DD

  10. >gıcık görünüyor :DD

  11. >laçin senin blogunda görüpte "iğrenç" dediğim ilk şey oldu. tabi bunun senle ilgisi yok, olamazda. bunun beni ilk defa hayal kırıklığına uğratan nike ile alakası var. ay bunlarr neeeeeee bayılıcaaaaaaaaamm :S :S :S

  12. >laçin senin blogunda görüpte "iğrenç" dediğim ilk şey oldu. tabi bunun senle ilgisi yok, olamazda. bunun beni ilk defa hayal kırıklığına uğratan nike ile alakası var. ay bunlarr neeeeeee bayılıcaaaaaaaaamm :S :S :S

  13. >Bağcık yerine cırt bantlar veya aynı renkte lastik kullanılabilirdi … ve nike amblemi daha küçük olsa daha şık durabilirdiiii bencee

  14. >Bağcık yerine cırt bantlar veya aynı renkte lastik kullanılabilirdi … ve nike amblemi daha küçük olsa daha şık durabilirdiiii bencee

  15. >Ön tarafı çok açık ve bu modellerde genelde böyle.Bana göre çok estetik durmuyor.Daha kapalısını bulsam bende alacağım.

  16. >Ön tarafı çok açık ve bu modellerde genelde böyle.Bana göre çok estetik durmuyor.Daha kapalısını bulsam bende alacağım.

  17. >burnu kapalı olsa cok sevebilirdim sanırım ama bu haliyle ı ıhh

  18. >burnu kapalı olsa cok sevebilirdim sanırım ama bu haliyle ı ıhh

  19. >İnce ayaklılarda güzel durabilir. Ayakkabının tarzına göre giyinildiğinde hoş görünür elbette ama yalnızca trend olarak kalır. Sonra unutulur gider. Genel anlamda sevdiğimi söyleyemem.Sevgiler…

  20. >İnce ayaklılarda güzel durabilir. Ayakkabının tarzına göre giyinildiğinde hoş görünür elbette ama yalnızca trend olarak kalır. Sonra unutulur gider. Genel anlamda sevdiğimi söyleyemem.Sevgiler…

  21. >slm cnm öncelikle;)ilk yorumum olumsz olacak bn hiç sewmedim :(

  22. >slm cnm öncelikle;)ilk yorumum olumsz olacak bn hiç sewmedim :(

  23. >kısa ve net olarak çok abeci duruyor.

  24. >kısa ve net olarak çok abeci duruyor.

  25. >yalnız şu isim {gladiator+sneaker=gladiaker} cuk oturmuş. daha iyisini bulamaz nike'da gerçekten böyle bir tasarım var mı?

  26. >yalnız şu isim {gladiator+sneaker=gladiaker} cuk oturmuş. daha iyisini bulamaz nike'da gerçekten böyle bir tasarım var mı?

  27. >Bende haftasonu ayni modeli gördüm gümüs renklisini görmüstüm. Siyahi olsa denerdim ama denemedim.Gayet hos ve rahat bir model diye düsünüyorum ;) Tabiki denemeden karar verilmez uzaktan.

  28. >Bende haftasonu ayni modeli gördüm gümüs renklisini görmüstüm. Siyahi olsa denerdim ama denemedim.Gayet hos ve rahat bir model diye düsünüyorum ;) Tabiki denemeden karar verilmez uzaktan.

  29. >güzel görünüyolar siyahını begendim :)

  30. >güzel görünüyolar siyahını begendim :)

  31. >Merhaba öncelikle… Benim fikrim kötü olduğuna dair.. burnu çok açık parmakları kötü gösterir diye düşünüyorum

  32. >Merhaba öncelikle… Benim fikrim kötü olduğuna dair.. burnu çok açık parmakları kötü gösterir diye düşünüyorum

  33. >Bedava verseler giymem,üstüne para verseler belki.. :P

  34. >Bedava verseler giymem,üstüne para verseler belki.. :P

  35. >Laçin parmak uclarının oldugu bölüm hayli açık duruyor, biraz daha kapalı olsaydı ben begenebilirdim:)

  36. >Laçin parmak uclarının oldugu bölüm hayli açık duruyor, biraz daha kapalı olsaydı ben begenebilirdim:)

  37. >Gladyatörün modası geçmiyo mu hala yaa?Çok rahat olduklarına eminim ama görüntü…bilmiyorum…

  38. >Gladyatörün modası geçmiyo mu hala yaa?Çok rahat olduklarına eminim ama görüntü…bilmiyorum…

  39. >Ben çok beğendim, hasta oldum hatta.Bundan alıp, yazın truvalı helen gibi gezicem :)

  40. >Ben çok beğendim, hasta oldum hatta.Bundan alıp, yazın truvalı helen gibi gezicem :)

  41. >senin bu yazini gormeden nitrolicous'ta bu sandaletleri gorup dun gece blogumda bahsetmistim, simdi birileri yine co$masin aman :)) sandaletleri yakindan gormedim ama uzaktan bile yarim kalmis bir tasarim gibi gorunuyor :)

  42. >senin bu yazini gormeden nitrolicous'ta bu sandaletleri gorup dun gece blogumda bahsetmistim, simdi birileri yine co$masin aman :)) sandaletleri yakindan gormedim ama uzaktan bile yarim kalmis bir tasarim gibi gorunuyor :)

  43. >ben bunlara karşı pek bişi hissetmedim ama sanırm beğenmediğim yön ağır basacak :)üste para verseler giyerim sanırım :D:D:D:Şenay

  44. >ben bunlara karşı pek bişi hissetmedim ama sanırm beğenmediğim yön ağır basacak :)üste para verseler giyerim sanırım :D:D:D:Şenay

  45. adidas somoa almak istiyorum ama mağazalarda çok pahallı internette baktığım bir kaç site de pahallı geldi tavsiye var mı sadece ayakkabı satan bir yer uygun fiyatlı?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: