>Vionnet’ nin Drapeleri

>

Bu kıyafetler Vionnet’ nin pre-fall 2010 koleksiyonundan. Hepsinin ortak özelliği birkaç sezondur süren drape trendini içermeleri. Özellikle siyah kadifenin ve bejin asimetrik kullanımını çok sevdim.

Bu arada kıyafetlerini bu kadar beğenince de markayı biraz araştırdım ve
bulduğum bu özellik bana ilginç geldi :
Vionnet markasına ismini veren Fransız tasarımcı Madeleine Vionnet, o zamanlarda “verev kesimin kraliçesi” veya “terzilerin mimarı” olarak anılmış. 

Onun ardından gelen tasarımcılar da markanın çizgisini sürdürmüş görünüyor.
8 Yorum to “>Vionnet’ nin Drapeleri”

  1. >ben de beğendim drapeleri, çizmeler de ayrıca dikkatimi çekti :)

  2. >ben de beğendim drapeleri, çizmeler de ayrıca dikkatimi çekti :)

  3. >Madeleine Vionnet verev kesimi bulan modacıdır. Kendisiyle ilgili bir klasörüm var. Bir ara yazmayı planlıyorum. Çok ilginç ayrıntılara sahip. Eminim hoşuna gidecektir. Tarzı sana hitap ediyor gerçekten.Sevgiler…

  4. >Madeleine Vionnet verev kesimi bulan modacıdır. Kendisiyle ilgili bir klasörüm var. Bir ara yazmayı planlıyorum. Çok ilginç ayrıntılara sahip. Eminim hoşuna gidecektir. Tarzı sana hitap ediyor gerçekten.Sevgiler…

  5. >drapeye bayılırım .gençken çok giydim ,giysiye çok ayrı bir hava katıyor.sevgiler

  6. >drapeye bayılırım .gençken çok giydim ,giysiye çok ayrı bir hava katıyor.sevgiler

  7. >*lady odeur: kesinlikle çizmeler de çok güzel.*duru butik: Yazını merakla bekliyorum.*sibel: değil mi, teşekkürler

  8. >*lady odeur: kesinlikle çizmeler de çok güzel.*duru butik: Yazını merakla bekliyorum.*sibel: değil mi, teşekkürler

Bir Cevap Yazın

