>Mavi Çiçekli Bluz

>

Bahar geldi gelmesine ama hala tam aradığım kumaşları bulamıyorum. “Çıtır” çiçekli kumaşlar yavaş yavaş piyasaya çıkıyor. Mavi üzerine vişne çürüğü çiçekli bu kumaş likralı tül. O yüzden dikişi çok rahat.
Askıdaki fotoğrafından belli oluyor zaten, işin kolayına kaçtım ve astar olarak bir tshirt kullandım. Önce tshirtün kollarını çıkarıp kolsuz hale getirdim. Kol ağızlarına da ince makine çekip kıvırdım.
Çiçekli kumaşı tshirtü kalıp olarak kullanarak biçtim. Kollarla uğraşmamak için dar yarasa kol yaptım, bir de önünü kısa, arkasını daha uzun olarak kestim. Sonra çiçekli kumaştan bluzu diktim ve yaka kısmında tshirt ve bluzu birbirine dikip çevirdim. Giyerken dönmemesi için omuz dikişinin yanından makine çektim. En son da tshirtten kalan kolların sadece uçlarını bluzun kollarına diktim.
Oldukça kolay bir dikiş oldu. Hem tshirt kadar rahat, bir yapma çiçekle de bluz olabilecek kadar ciddi birşey oldu. Her zamanki gibi tarzı karışık :))
44 Yorum to “>Mavi Çiçekli Bluz”

  1. >Çiçekli hali pek güzel bence..

  2. >Çiçekli hali pek güzel bence..

  3. >çiçek nasılda tişörtün havasını değiştirmişş :)

  4. >İşte böyle karışık olunca seviyorum ben!

  5. >çiçek nasılda tişörtün havasını değiştirmişş :)

  6. >İşte böyle karışık olunca seviyorum ben!

  7. >harika olmuş,yüz hatlarınız süper bence siz çok güzel kozmetik mankeni olursunuz.pelin

  8. >harika olmuş,yüz hatlarınız süper bence siz çok güzel kozmetik mankeni olursunuz.pelin

  9. >*haydins: Ben de o halini sevdim.*nar: Aynen :)*kibelekeyfi: Bu çiçekler çok işlevli gerçekten. Benim kumaştan yaptıklarımı da kullanıyorum bu şekilde.*pelin: teşekkürler. O sizin güzel görüşünüz.

  10. >*haydins: Ben de o halini sevdim.*nar: Aynen :)*kibelekeyfi: Bu çiçekler çok işlevli gerçekten. Benim kumaştan yaptıklarımı da kullanıyorum bu şekilde.*pelin: teşekkürler. O sizin güzel görüşünüz.

  11. >Ben ayakkabılara bayıldım :)

  12. >Ben ayakkabılara bayıldım :)

  13. >Çiçek çok şirin kılmış bluzu çok da yakışmış güle güle kullanın.

  14. >Çiçek çok şirin kılmış bluzu çok da yakışmış güle güle kullanın.

  15. >çok şeker olmuşşşellerine sağlık

  16. >çok şeker olmuşşşellerine sağlık

  17. >çok beğendim. tşirtü kalıp olarak bende kullanıcam bakalım nasıl olucak

  18. >çok beğendim. tşirtü kalıp olarak bende kullanıcam bakalım nasıl olucak

  19. >çok sevimli, eline sağlık ;)

  20. >Bayıldım, ellerine sağlık.

  21. >çok sevimli, eline sağlık ;)

  22. >Bayıldım, ellerine sağlık.

  23. >askıdaki haliyle üstünde durusu cok farklı..çok hoş olmus..ellerine sağlık.

  24. >askıdaki haliyle üstünde durusu cok farklı..çok hoş olmus..ellerine sağlık.

  25. >Tam nisan ayına yakışır bir bluz :) mutlu nisanlaaarr

  26. >Tam nisan ayına yakışır bir bluz :) mutlu nisanlaaarr

  27. >üzerinde güzel durmuş..:)

  28. >üzerinde güzel durmuş..:)

  29. >askıdaki haliyle üstündeki hali bambaşka üstünde duruşunu sevdim:)

  30. >askıdaki haliyle üstündeki hali bambaşka üstünde duruşunu sevdim:)

  31. >Merhaba hollandadan yaziyorum seni Alphabeat klibindeki bayana cok benzetiyorum simdi onu izliyordum.son sarkilari burda populer mavi pullu giysisiyle.sitene arada bakiyorum sonra sihirleye geciyorum kisaca dikis hocasiyim hollandada, dikis ile olan herseyi takip ediyorum. Iyi gunler ,irem

  32. >Merhaba hollandadan yaziyorum seni Alphabeat klibindeki bayana cok benzetiyorum simdi onu izliyordum.son sarkilari burda populer mavi pullu giysisiyle.sitene arada bakiyorum sonra sihirleye geciyorum kisaca dikis hocasiyim hollandada, dikis ile olan herseyi takip ediyorum. Iyi gunler ,irem

  33. >seni yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum mükemmel şeyler yapıyosun yaratıcılığın yavaş yavaş banada bulaşmaya başladı:)bu tişörtüde çok beğendim mutlu günlerde giy canım… sezen

  34. >seni yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum mükemmel şeyler yapıyosun yaratıcılığın yavaş yavaş banada bulaşmaya başladı:)bu tişörtüde çok beğendim mutlu günlerde giy canım… sezen

  35. >bluz gerçekten çok tatlı,şimdi çiçekler açmanın tam zamanı :)ellerine sağlık, iyi günlerde giy laçin..sevgiler..www.utopikprenses.blogspot.com

  36. >bluz gerçekten çok tatlı,şimdi çiçekler açmanın tam zamanı :)ellerine sağlık, iyi günlerde giy laçin..sevgiler..www.utopikprenses.blogspot.com

  37. >*elfeyp: O ayakkabıları aslında satışa sunmuştum ama sonra satmamaya karar verdim :))*sosyetikkush: teşekkürler*keddy: teşekkür ederim canım.*ayjoe: teşekkürler.Likralı kumaşlarda çok rahat oluyor.*moda-yemektarifleri: teşekkürler*banu: teşekkür ederim*antigone:beğendiğine sevindim.*karmançormancı: Baharlık oldu gerçekten.*chfashiontrend: teşekkürler*kumsepeti: Herşey üstte farklı duruyor. Teşekkürler*özleme dair: teşekkür ederim.*irem: bahsettiğiniz bayanı bilmiyorum ama hemen bakayım merak ettim. *sezen: takibin ve beğenin için teşekkürler.sevgiler.*zep_bilgen: değil mi, sonunda bahar geldi. teşekkürler.

  38. >*elfeyp: O ayakkabıları aslında satışa sunmuştum ama sonra satmamaya karar verdim :))*sosyetikkush: teşekkürler*keddy: teşekkür ederim canım.*ayjoe: teşekkürler.Likralı kumaşlarda çok rahat oluyor.*moda-yemektarifleri: teşekkürler*banu: teşekkür ederim*antigone:beğendiğine sevindim.*karmançormancı: Baharlık oldu gerçekten.*chfashiontrend: teşekkürler*kumsepeti: Herşey üstte farklı duruyor. Teşekkürler*özleme dair: teşekkür ederim.*irem: bahsettiğiniz bayanı bilmiyorum ama hemen bakayım merak ettim. *sezen: takibin ve beğenin için teşekkürler.sevgiler.*zep_bilgen: değil mi, sonunda bahar geldi. teşekkürler.

  39. >beyaz pantolla çok güzel olmuş

  40. >beyaz pantolla çok güzel olmuş

Bir Cevap Yazın

