>Pembe Fırfırlı Ceket ve Gri

>

Bu yazımda anlattığım pembe fırfırlı ceketimin siftahını yaptım :)) Havalar artık ısındığı için rahat rahat giyebileceğimi düşünüyorum. Bu sefer griyle beraber kullanmak istedim.
Bir de pembe çiçek taktım kafama…
Gri tshirt-Ginatricot (pazar:))
[Omzunda ve kollarında zımbalar var, o detayların fotoğrafları yok maalesef]
Gri jean-ICHI, ağartılması bana ait
[bu yazımda nasıl yaptığımı anlatmıştım]
Gri süet botlar-Zara (geçen seneden)

Bu botları yine aynı jean ile giymişim, başka şeylerle birleştirmem lazım artık.

74 Yorum to “>Pembe Fırfırlı Ceket ve Gri”

  1. >günaydın laçin:)) senden bişe rica edicem shoetekin topuklu ayakkabıları rahatmı gün boyu üzerinde durulabilirmi :)şimdiden saol. sevgilerimlee

  2. >günaydın laçin:)) senden bişe rica edicem shoetekin topuklu ayakkabıları rahatmı gün boyu üzerinde durulabilirmi :)şimdiden saol. sevgilerimlee

  3. >hiiiiiiiiiine kadar tatlı olmuşsun! pembe+gri= ♥

  4. >hiiiiiiiiiine kadar tatlı olmuşsun! pembe+gri= ♥

  5. >Tam baharlik olmus kiyafetin ne guzel, bizim buralara henuz gelemedi bahar:(

  6. >Tam baharlik olmus kiyafetin ne guzel, bizim buralara henuz gelemedi bahar:(

  7. >Pembe-gri çok yakışmış:) O çantadan bende de var ama burada hala dağlar karlı ve hava çok serin, bu çantayı da baharlıkları da çıkaratmadım…

  8. >Pembe-gri çok yakışmış:) O çantadan bende de var ama burada hala dağlar karlı ve hava çok serin, bu çantayı da baharlıkları da çıkaratmadım…

  9. >Çok güzel olmuşsun yine, maşşallah diyeyim =)

  10. >Çok güzel olmuşsun yine, maşşallah diyeyim =)

  11. >ceket ve rengi muhteşem.. sana çok yakışmış.. :)

  12. >ceket ve rengi muhteşem.. sana çok yakışmış.. :)

  13. >ayyyyyyy çok tatlı olmuşssun lacheen .çok beyendim çok güzel olmuşsun:)herzamanki gibi dimii:)

  14. >ayyyyyyy çok tatlı olmuşssun lacheen .çok beyendim çok güzel olmuşsun:)herzamanki gibi dimii:)

  15. >yaa çook şeker olmuşsun!!!:)

  16. >yaa çook şeker olmuşsun!!!:)

  17. >Çok güzel görünüyorsun canım =)

  18. >Çok güzel görünüyorsun canım =)

  19. >Cok güzel olmus Lacin, en güzel günlerde giymen dilegiyle ;) Bir de insanin kendi diktiklerini tasimasi gurur verici ve daha degerli oluyor ..

  20. >Cok güzel olmus Lacin, en güzel günlerde giymen dilegiyle ;) Bir de insanin kendi diktiklerini tasimasi gurur verici ve daha degerli oluyor ..

  21. >çok şık olmuş..cekete zaten bayılmıştım..

  22. >çok şık olmuş..cekete zaten bayılmıştım..

  23. >Bahar çiçekleri gibi çok hoş olmuşsun Laçinn :) Pembe ve gri uyumuna bayılıorumm..Sana da pek yakışmış..Ama neden bilmiorum çantayı kombinle bi türlü birleştiremedim :( Pembiş bi çanta olsa ceketinle daha iyi olurdu die kendi fikrimi belirtmek istedim..Herşey bi yana çiçeğinle ceketin kombinine güsellik katmış :)

  24. >Bahar çiçekleri gibi çok hoş olmuşsun Laçinn :) Pembe ve gri uyumuna bayılıorumm..Sana da pek yakışmış..Ama neden bilmiorum çantayı kombinle bi türlü birleştiremedim :( Pembiş bi çanta olsa ceketinle daha iyi olurdu die kendi fikrimi belirtmek istedim..Herşey bi yana çiçeğinle ceketin kombinine güsellik katmış :)

  25. >çok tatlı görünüyo,gri ve pembe çok uyumlu olmuş,ceket dikmeyi öğrenmeliyim biran önce, çok özendim şimdi :)

  26. >çok tatlı görünüyo,gri ve pembe çok uyumlu olmuş,ceket dikmeyi öğrenmeliyim biran önce, çok özendim şimdi :)

  27. >işte benim renklerim ::))

  28. >işte benim renklerim ::))

  29. >Ceket çok şeker görünüyor, senin diktiğini öğrenince beğenim daha da arttı. Pembe çiçeğe de bayıldım, tıpkı Barbie gibi olmuşsun!http://eighttwentyfive-tr.blogspot.com

  30. >Ceket çok şeker görünüyor, senin diktiğini öğrenince beğenim daha da arttı. Pembe çiçeğe de bayıldım, tıpkı Barbie gibi olmuşsun!http://eighttwentyfive-tr.blogspot.com

  31. >çok güzel olmuş bence

  32. >çok güzel olmuş bence

  33. >yaaa şu ginatricot nasıl bir markadır:D penyeleri müthiş güzell desenleri bende pazardan 3.5 liraya bir sürü aldım ve çokk memnunum;)

  34. >yaaa şu ginatricot nasıl bir markadır:D penyeleri müthiş güzell desenleri bende pazardan 3.5 liraya bir sürü aldım ve çokk memnunum;)

  35. >Çok tatlı olmuşsun, giydiklerini kendine çok yakıştırıyorsun, ne diye Allah nazarlardan korusun:)

  36. >Çok tatlı olmuşsun, giydiklerini kendine çok yakıştırıyorsun, ne diye Allah nazarlardan korusun:)

  37. >Baharın pembeli,yeşilli kombinasyonları sonunda başladı.Ceket inanılmaz sevimli

  38. >Baharın pembeli,yeşilli kombinasyonları sonunda başladı.Ceket inanılmaz sevimli

  39. >Laçincim kotun çok iyi olmuş çeket zaten tartışılmaz :) benimde bi gri kotum var bi arada nasıl ağarttığını anlatırmısın bende yapmak istiyorum :) kıskandım :)))

  40. >Laçincim kotun çok iyi olmuş çeket zaten tartışılmaz :) benimde bi gri kotum var bi arada nasıl ağarttığını anlatırmısın bende yapmak istiyorum :) kıskandım :)))

  41. >*moda(e)ratör: teşekkür ederim*neslihan: ev içinde bütün gün giydim, ama çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef :(*hesionka: ay sağol*tuguna: Burada da bir açıyor sonra yağmur yağıyor*aslı: Benim de ilk kullanışım bu sene*justmakeup: çok teşekkürler*siu: sağol canım*melocan: teşekkür ederim.*gizzy: çok teşekkürler*april: teşekkür ederim.*vintage duygular: Aynen öyle, çok daha değerli oluyor.*hatchipu: teşekkürler*ikra: teşekkür ederim.*selfet: Güzel bir pembe çanta bulamıyorum maalesef, veya açık gri de olabilir. Olsa bence de daha iyi olacaktı.*kumsepeti: Zor değil, öğrenirsin.*serap: :))*sezen: teşekkürler, beğendiğine sevindim.*aylin: teşekkür ederim.*nihan mestan: Aynı fikirdeyim*antep gelini: çok teşekkür ederim.*seda: Evet, sonunda :))*gülçin: yazıya o taşlama yazımın linkini ekledim, bakabilirsin.

  42. >*moda(e)ratör: teşekkür ederim*neslihan: ev içinde bütün gün giydim, ama çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef :(*hesionka: ay sağol*tuguna: Burada da bir açıyor sonra yağmur yağıyor*aslı: Benim de ilk kullanışım bu sene*justmakeup: çok teşekkürler*siu: sağol canım*melocan: teşekkür ederim.*gizzy: çok teşekkürler*april: teşekkür ederim.*vintage duygular: Aynen öyle, çok daha değerli oluyor.*hatchipu: teşekkürler*ikra: teşekkür ederim.*selfet: Güzel bir pembe çanta bulamıyorum maalesef, veya açık gri de olabilir. Olsa bence de daha iyi olacaktı.*kumsepeti: Zor değil, öğrenirsin.*serap: :))*sezen: teşekkürler, beğendiğine sevindim.*aylin: teşekkür ederim.*nihan mestan: Aynı fikirdeyim*antep gelini: çok teşekkür ederim.*seda: Evet, sonunda :))*gülçin: yazıya o taşlama yazımın linkini ekledim, bakabilirsin.

  43. >laçin çok tatlı bir kombin olmuş! pembe ve gri biribirini tamamlamış bayıldım:)

  44. >laçin çok tatlı bir kombin olmuş! pembe ve gri biribirini tamamlamış bayıldım:)

  45. >Çok şirin olmuş..Ayakkabıların ve ceketin tek başlarına bile süperler..

  46. >Çok şirin olmuş..Ayakkabıların ve ceketin tek başlarına bile süperler..

  47. >Kombin harika olmus, cok begendim :)Ceketin rengi ve modeli cok hos..

  48. >Kombin harika olmus, cok begendim :)Ceketin rengi ve modeli cok hos..

  49. >bu ceket gerçekten çooook güzel yaa :) güzel günlerde giy laçin.. ellerine sağlık..www.utopikprenses.blogspot.com

  50. >bu ceket gerçekten çooook güzel yaa :) güzel günlerde giy laçin.. ellerine sağlık..www.utopikprenses.blogspot.com

  51. >Lacincim pembi ceketin grilerle kombinlenmesine bayildim, muhtesem olmus tek kelimeyle.Bence bu ceketlerden dikip Pasaj'a da koymalisin..

  52. >Lacincim pembi ceketin grilerle kombinlenmesine bayildim, muhtesem olmus tek kelimeyle.Bence bu ceketlerden dikip Pasaj'a da koymalisin..

  53. >çok beğendim, hayır hayır hatta bayıldım:)

  54. >çok beğendim, hayır hayır hatta bayıldım:)

  55. >Kombin inanılmaz uyumlu, gri pembe bnm en sevdiğim ikili:)

  56. >Kombin inanılmaz uyumlu, gri pembe bnm en sevdiğim ikili:)

  57. >her zamanki gibi insanın içini açıyorsun şeker gibi olmuş kombin bayıldımmm,m :)

  58. >her zamanki gibi insanın içini açıyorsun şeker gibi olmuş kombin bayıldımmm,m :)

  59. >Aman yarabbiiimm ne tatlı bi cekeettt….ben de istiyorum ondan bi taneeeeeeeeeeeee…ama çok güzell yaaaa

  60. >Aman yarabbiiimm ne tatlı bi cekeettt….ben de istiyorum ondan bi taneeeeeeeeeeeee…ama çok güzell yaaaa

  61. >laçin sende bir renk solukluğu görüyorum son günlerde hamile fılanmısın eğer öyleysen normalde değilsen kilo fılanmı verdin kısaca iyisini dimi

  62. >laçin sende bir renk solukluğu görüyorum son günlerde hamile fılanmısın eğer öyleysen normalde değilsen kilo fılanmı verdin kısaca iyisini dimi

  63. >Pembe ve gri uyumu çok severim.Çok yakışmış.

  64. >Pembe ve gri uyumu çok severim.Çok yakışmış.

  65. >ceketine bayıldım laçin çok yakışmış:)

  66. >ceketine bayıldım laçin çok yakışmış:)

  67. >*duygu: ben çok seviyorum pembeyle griyi.*sevgi sevdalısı: teşekkürler*yasemin: teşekkür ederim.*zep_bilgen: çok teşekkürler*madammoda: sipariş üzerine çalışabilirim. kıyafetlerde hazır tutmuyorum.*chilek: :)) çok teşekkürler*oceania: benim de, teşekkür ederim.*lafebesi: çok teşekkürler*ozg: sipariş alabiliyorum :))*müdavim: Yok değilim, hasta da değilim bir de üstüne kilo aldım ama bir yorgunluk var herhalde.*mavi masal: teşekkür ederim.*cemre: teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  68. >*duygu: ben çok seviyorum pembeyle griyi.*sevgi sevdalısı: teşekkürler*yasemin: teşekkür ederim.*zep_bilgen: çok teşekkürler*madammoda: sipariş üzerine çalışabilirim. kıyafetlerde hazır tutmuyorum.*chilek: :)) çok teşekkürler*oceania: benim de, teşekkür ederim.*lafebesi: çok teşekkürler*ozg: sipariş alabiliyorum :))*müdavim: Yok değilim, hasta da değilim bir de üstüne kilo aldım ama bir yorgunluk var herhalde.*mavi masal: teşekkür ederim.*cemre: teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  69. >bu nasıl tatlı bır cekettır boyle lacın lutfen kalıbını yolla cok begendımmm:(

  70. >bu nasıl tatlı bır cekettır boyle lacın lutfen kalıbını yolla cok begendımmm:(

Bir Cevap Yazın

