>Biraz Romantik Biraz da Gotik

>

Gibbous‘ un tasarımlarının bazıları benim için fazla gotik olsa da, dantelle oynadığı tasarımları çok beğendim. Özellikle verilen “el yapımı” görüntüsü ve kusursuz olmaması tarzını destekliyor.

Mevcut kıyafetlerine değişiklik yapmayı sevenler için ilham verici olabilir. 
6 Yorum to “>Biraz Romantik Biraz da Gotik”

  1. >aman allahım buneeeee!!! göz kirliliğinden başka bişey değil birkere yanlışlıkla bakmış bulundum şimdi bu resimlere bakmamaya çok özen gösteriyorum…acaba laçin korku filminden kesitlermi gösteriyr diye düşündüm yazıyı okumadan önce ama değilmiş…kesinlikle iğrenç ötesi bir tarz ve paçavradan başka bişey değil

  2. >aman allahım buneeeee!!! göz kirliliğinden başka bişey değil birkere yanlışlıkla bakmış bulundum şimdi bu resimlere bakmamaya çok özen gösteriyorum…acaba laçin korku filminden kesitlermi gösteriyr diye düşündüm yazıyı okumadan önce ama değilmiş…kesinlikle iğrenç ötesi bir tarz ve paçavradan başka bişey değil

  3. >gercekten yaraticiligin sinirini zorlamis kiyafetlerr superlerrr

  4. >gercekten yaraticiligin sinirini zorlamis kiyafetlerr superlerrr

  5. >mrb ben uye oldm sıtenıze ama fotogrflrı goremyrm bır turlu.:(nedn olablr??

  6. >mrb ben uye oldm sıtenıze ama fotogrflrı goremyrm bır turlu.:(nedn olablr??

Bir Cevap Yazın

