>Dolap Boşaltmaca-7

>

Bu seferki dolap boşaltmacada :

– Stila’ dan sıfır makyaj ürünleri,
– Pembe fırfırlı etek (kullanılmamış),
– Pembe vintage ayakkabı (kullanılmamış),
– Kahverengi payetli spor bot (bir kere giyilmiş) var. Yine fiyatlar uygun.

Gitti gidiyor’ da listelendiler, buradan bakabilirsiniz. 
10 Yorum to “>Dolap Boşaltmaca-7”

  1. >Laçin'im, Stila farların listesini göremedim, ne kadara ekledin GG ye tatlım?

  2. >Laçin'im, Stila farların listesini göremedim, ne kadara ekledin GG ye tatlım?

  3. >*april: Artık gözüküyor, O far paletini maskarayla beraber listeledim ikisi 24,90.

  4. >*april: Artık gözüküyor, O far paletini maskarayla beraber listeledim ikisi 24,90.

  5. >merhaba ben gülnur ayakkabılar artık benim:))

  6. >merhaba ben gülnur ayakkabılar artık benim:))

  7. >*gülnur: yarın gönderiyorum, perşembe elinizde olur. şimdiden iyi günlerde kullanın.

  8. >*gülnur: yarın gönderiyorum, perşembe elinizde olur. şimdiden iyi günlerde kullanın.

  9. >merhaba laçin pembe vintage aykkabılarını gg. daha aldığında çok beğenmiştim. ama sanırım geç kaldım ne yapalım sağlık olsun.başka bir dolap boşaltmacada benim payıma da birşeyler düşer umarım.

  10. >merhaba laçin pembe vintage aykkabılarını gg. daha aldığında çok beğenmiştim. ama sanırım geç kaldım ne yapalım sağlık olsun.başka bir dolap boşaltmacada benim payıma da birşeyler düşer umarım.

Bir Cevap Yazın

