>Gittim, Geldim…

>

Birkaç gün buralarda olmayacağımı yazmıştım, düşündüğümden bir gün erken geldim.
Takip edenler hatırlayacaklardır, annemlerle çok uzak oturuyoruz. Ben İstanbul’ un bir köşesinde, onlar diğer köşesindeler. Hafta sonları onlara gitmemiz bazen iki hafta bazen de üç haftada bir oluyor. Eşimin bu ara iş seyahatleri olunca hem bazı işlerimi halletmek hem de onlarla vakit geçirebilmek için cumartesiden onlara gittim, bugün de döndüm.
Annemle gezmeyi özlemişim, baya vakit geçirdik. Tanıdıklarla bir araya geldik, Fıstık‘ ı sevdim bol bol. Veterinerlere taşıdım onu gece gece, önemli bir şey çıkmadı Allah’ tan. Anneme hediyesini verdim, hemen giydi :)) Bunun dışında bir de fotoğraftaki Prenses’ le beraberdim birkaç saat. O da bir tanıdığın köpeği, ama kendini pek sevdirmiyor.
Bir de Avrupa yakasında oturanlar için yeni bir Outlet alışveriş merkezi önereceğim, Star City. 
Yenibosna’ da Kom fabrikasının hemen üst tarafında kalıyor. Oldukça büyük bir outlet, daha yeni açıldığı için de mağazalarda çok çeşitli ürünler var.
Mesela :
Vepa Outlet : BCBG ve Jessica Simpson ayakkabıları 49 TL
Bilstore : Vivienne Westwood Melissa birkaç modelde numara var. 110-170 arasındaydı fiyatları.
Afrodit : Özellikle indirimlerinde güzel şeyler bulduğum bir marka. Şalvar bir pantolon aldım, 15 TL.
Mudo Outlet: Gördüğüm en büyük Mudo Outlet diyebilirim. Özellikle etnik kıyafetler için bakılabilir.
Esse : Açılışlarına özel alüminyum döküm tencere setlerinde indirim yapmışlar (149 liraydı yanlış hatırlamıyorsam)
Bir de şu an adını hatırlayamadığım bir mağazada Monolo Blahnik ayakkabılar gördüm, bazıları iki yüz küsürlere kadar düşmüştü.

Adidas, Nike, English Home, Bernardo, Hotiç, Forever New diğer hatırladığım markalar.

Reklamlar

50 Yorum to “>Gittim, Geldim…”

  1. >hoşgeldin… o outletin reklamlarını çok görüyorum işe gidip gelirken. Gerçi pek gitme şansım yok anadolu yakasında oturuyorum ama belki işten izin alabilirsem bi uğramayı düşünüyorum:)

  2. >hoşgeldin… o outletin reklamlarını çok görüyorum işe gidip gelirken. Gerçi pek gitme şansım yok anadolu yakasında oturuyorum ama belki işten izin alabilirsem bi uğramayı düşünüyorum:)

  3. >lacinciğim yazını okuduktan sonra giyiniğ star city'e gitmeye karar verdim.bir manolom olsa dolapta senelerce yaşasa keşke…umarım güzel bir model denk gelir…

  4. >lacinciğim yazını okuduktan sonra giyiniğ star city'e gitmeye karar verdim.bir manolom olsa dolapta senelerce yaşasa keşke…umarım güzel bir model denk gelir…

  5. >burnumun dibindeki yerlerden haberim yok, sayende öğreniyorum:)))

  6. >burnumun dibindeki yerlerden haberim yok, sayende öğreniyorum:)))

  7. >15 yaşındayım ve sanırım süslenmeyi çok seviyorum .Uzun süredir sitenizi takip ediyorum.Üzgün olduğum günlerde sitenize girmek cidden stresimi alıyor.Artık tüm arkadaşlarım sizi biliyor.Arkadaşım gibi bahsediyorum sizden.Cidden saolun

  8. >15 yaşındayım ve sanırım süslenmeyi çok seviyorum .Uzun süredir sitenizi takip ediyorum.Üzgün olduğum günlerde sitenize girmek cidden stresimi alıyor.Artık tüm arkadaşlarım sizi biliyor.Arkadaşım gibi bahsediyorum sizden.Cidden saolun

  9. >Hoşgeldin Laçincim, annenle güzel vakit geçirmene sevindim, yeni yazılarını bekliyoruz:)

  10. >Hoşgeldin Laçincim, annenle güzel vakit geçirmene sevindim, yeni yazılarını bekliyoruz:)

  11. >Manolo'ları gördüğün mağazanın adı BSS yani Beymen Seri Sonu :) Bende orada geçen sezon bayıldığım Sergio Rossileri buldum.1000 küsur liradan 600'e inmişti. Bilstore çok zayıftı! Airport AVM'deki mağazasında daha çok çeşit vardı en son gittiğimde…Bu arada Vepa Outlette denediğin kahverengi ayakkabıları aldın mı :))) Evet, bende oradaydım :))) Sana baktım, baktım. Ben bu kızı nereden hatırlıyorum diye… Sonra düştü jeton :))) İşyerime çok yakın Starcity, açıldığı günden beri hergün oradayız. Güzel bir outlet oldu, özellikle de bizim için :)

  12. >Manolo'ları gördüğün mağazanın adı BSS yani Beymen Seri Sonu :) Bende orada geçen sezon bayıldığım Sergio Rossileri buldum.1000 küsur liradan 600'e inmişti. Bilstore çok zayıftı! Airport AVM'deki mağazasında daha çok çeşit vardı en son gittiğimde…Bu arada Vepa Outlette denediğin kahverengi ayakkabıları aldın mı :))) Evet, bende oradaydım :))) Sana baktım, baktım. Ben bu kızı nereden hatırlıyorum diye… Sonra düştü jeton :))) İşyerime çok yakın Starcity, açıldığı günden beri hergün oradayız. Güzel bir outlet oldu, özellikle de bizim için :)

  13. >slm laçin senden bi ricam var bana stawberry gibi güvenilir başka kozmatik satışı yapan bir alışveriş sitesi önerebilirmisin taksitli satış yapması önemli ama… biliyorsun stawberry taksitli değilde peşin satıyor ürünlerini şimdiden teşekkürler ☺☻☺

  14. >slm laçin senden bi ricam var bana stawberry gibi güvenilir başka kozmatik satışı yapan bir alışveriş sitesi önerebilirmisin taksitli satış yapması önemli ama… biliyorsun stawberry taksitli değilde peşin satıyor ürünlerini şimdiden teşekkürler ☺☻☺

  15. >hoş geldin canım….sevgiler

  16. >hoş geldin canım….sevgiler

  17. >Yine çok şekersin Laçincim…Star Outlet'i ben de merak ettim şimdi. O tarafa hiç yolum düşmüyor ama Mudo için gidebilirim =)

  18. >Yine çok şekersin Laçincim…Star Outlet'i ben de merak ettim şimdi. O tarafa hiç yolum düşmüyor ama Mudo için gidebilirim =)

  19. >laçin bu eteğine bittim. çok yakışmış

  20. >laçin bu eteğine bittim. çok yakışmış

  21. >hoşgeldin.benimde aklımda orası vardı merak ediyordum . iyi oldu bahsettiğin :)

  22. >hoşgeldin.benimde aklımda orası vardı merak ediyordum . iyi oldu bahsettiğin :)

  23. >öneri için çok teşekkürler, bana baya yakın Star City ama sen benden önce görmüşsün ;D bugün fırsatım olursa gidip bir bakayım. bu arada hoşgeldin..

  24. >öneri için çok teşekkürler, bana baya yakın Star City ama sen benden önce görmüşsün ;D bugün fırsatım olursa gidip bir bakayım. bu arada hoşgeldin..

  25. >hoşgeldin:)anne yaptığın çiçekler de çok güzelmişşşş

  26. >hoşgeldin:)anne yaptığın çiçekler de çok güzelmişşşş

  27. >merhaba laçin senin takipçilerindenim :) Bi yazında çoraplardan bahsetmiştin çiçekli romantik :) geçen gün görünce hemen sen geldin aklıma aaa aradığı çoraplardan diye :) sonrada güldüm insan blogunu takip edip sevdiği birini tanıyormuş gibi hissediyor :) Neyse şekercim uzatmayayım Vog'un çorapları kağıt baskı çoraplar çok romantik pembe çiçekli çok çeşiti var hala arıyorsan haber vermek istedim…

  28. >merhaba laçin senin takipçilerindenim :) Bi yazında çoraplardan bahsetmiştin çiçekli romantik :) geçen gün görünce hemen sen geldin aklıma aaa aradığı çoraplardan diye :) sonrada güldüm insan blogunu takip edip sevdiği birini tanıyormuş gibi hissediyor :) Neyse şekercim uzatmayayım Vog'un çorapları kağıt baskı çoraplar çok romantik pembe çiçekli çok çeşiti var hala arıyorsan haber vermek istedim…

  29. >Merhabalar Laçin hanım.Sitenize mutlaka hergün bakmaya çalışırım.Tasarladıklarınız ve diktikleriniz çok güzel şeyler.Başarılarınızın devamı dileklerimle.Not: Aileniz Bodrum'da değil miydi?Gül Göktuna

  30. >Merhabalar Laçin hanım.Sitenize mutlaka hergün bakmaya çalışırım.Tasarladıklarınız ve diktikleriniz çok güzel şeyler.Başarılarınızın devamı dileklerimle.Not: Aileniz Bodrum'da değil miydi?Gül Göktuna

  31. >selamm hoşgeldin..senden bi ricam olcak 4 haziranda kına gecem olcak ve ben kına gecesi için bekar kuzenlerim ve arkadaşlarım için birer duvak yapmak istiyorum kına yakarken takmaları için ve benden hatıra kalması için ama nasıl bişey yapsam bilemedim çokta masraflı olmaması lazım malum baya mafraftayım bu aralar.ve an az 15 tane yapama lazım.önerin olursa sevinirim.

  32. >selamm hoşgeldin..senden bi ricam olcak 4 haziranda kına gecem olcak ve ben kına gecesi için bekar kuzenlerim ve arkadaşlarım için birer duvak yapmak istiyorum kına yakarken takmaları için ve benden hatıra kalması için ama nasıl bişey yapsam bilemedim çokta masraflı olmaması lazım malum baya mafraftayım bu aralar.ve an az 15 tane yapama lazım.önerin olursa sevinirim.

  33. >Aa ben annenleri İstanbul dışında yaşıyorlar diye biliyordum. İyiymiş yine de aynı şehirde olmanız, uzak da olsa daha kolay ulaşılabilir hiç olmazsa…önümüzdeki ay bir melissa alamazsam da ortadan ikiye ayrılabilirim :BStar City'i de çok merak ettim, bu kadar uzak olmasaydı keşke :/

  34. >Aa ben annenleri İstanbul dışında yaşıyorlar diye biliyordum. İyiymiş yine de aynı şehirde olmanız, uzak da olsa daha kolay ulaşılabilir hiç olmazsa…önümüzdeki ay bir melissa alamazsam da ortadan ikiye ayrılabilirim :BStar City'i de çok merak ettim, bu kadar uzak olmasaydı keşke :/

  35. >*swl: Bence uğra, güzel şeyler bulabilirsin.*joy: Mutlaka bak, mağazanın adını hatırlarsam buraya eklerim. Bilmediğim bir yerdi.*missred's diary: :)) *sena: Takibin için çok teşekkür ederim.*Gonca: Hoşbulduk :)*blackkitty: Yok Beymen Seri sonu değildi, oraya da baktım biliyorum bu başka bir mağazaydı ama hiç hatırlamıyorum ismini. :)) O ayakkabıları almadım, vazgeçtim :)*summer: Türk sitesi olarak var ama yabancılarda taksit yapan olduğunu zannetmiyorum.*ladygreenriver: hoşbulduk :)*april: yolun düşerse mutlaka uğra.*moda-yemektarifleri: :)) teşekkür ederim.*şıkella: gitmeni tavsiye ederim.*antigone: :)) evet, hem de bana çok uzak aslında. Bir ara bak bence.*anne müdürü: teşekkürler*duygu: Penti' nin mavisini aldım ama hala bakıyorum. Demek Vog' da var, çok teşekkürler :)*Gül: Sonbaharda geri döndüler annemin işleri için, yazmıştım aslında. Yazın tekrar gidecekler.*nurcuk: Tül alıp altına toka takarak yapabilirsin, çok ucuza halledersin.*hesionka: Bodrum' a gitmişlerdi ya ondan öyle hatırlıyorsundur, sonbaharda döndüler buraya. Yolun düşerse oradakilere bir bak, gerçi çok az vardı orada da :(

  36. >*swl: Bence uğra, güzel şeyler bulabilirsin.*joy: Mutlaka bak, mağazanın adını hatırlarsam buraya eklerim. Bilmediğim bir yerdi.*missred's diary: :)) *sena: Takibin için çok teşekkür ederim.*Gonca: Hoşbulduk :)*blackkitty: Yok Beymen Seri sonu değildi, oraya da baktım biliyorum bu başka bir mağazaydı ama hiç hatırlamıyorum ismini. :)) O ayakkabıları almadım, vazgeçtim :)*summer: Türk sitesi olarak var ama yabancılarda taksit yapan olduğunu zannetmiyorum.*ladygreenriver: hoşbulduk :)*april: yolun düşerse mutlaka uğra.*moda-yemektarifleri: :)) teşekkür ederim.*şıkella: gitmeni tavsiye ederim.*antigone: :)) evet, hem de bana çok uzak aslında. Bir ara bak bence.*anne müdürü: teşekkürler*duygu: Penti' nin mavisini aldım ama hala bakıyorum. Demek Vog' da var, çok teşekkürler :)*Gül: Sonbaharda geri döndüler annemin işleri için, yazmıştım aslında. Yazın tekrar gidecekler.*nurcuk: Tül alıp altına toka takarak yapabilirsin, çok ucuza halledersin.*hesionka: Bodrum' a gitmişlerdi ya ondan öyle hatırlıyorsundur, sonbaharda döndüler buraya. Yolun düşerse oradakilere bir bak, gerçi çok az vardı orada da :(

  37. >Resimde sevimli/yaramaz kiz cocuklari gibi cikmi$sin..:))cok güzel!:D

  38. >Resimde sevimli/yaramaz kiz cocuklari gibi cikmi$sin..:))cok güzel!:D

  39. >hoşgeldin ne güzel vakit geçirmişsin…

  40. >hoşgeldin ne güzel vakit geçirmişsin…

  41. >sen ozaman bana türk olanların ismini yazabilirmisin… güvenemiyorum öyle her önüme gelenede .☺☻☺şimdiden teşekkürler☺☻☺

  42. >sen ozaman bana türk olanların ismini yazabilirmisin… güvenemiyorum öyle her önüme gelenede .☺☻☺şimdiden teşekkürler☺☻☺

  43. >*birsen: Evet bahçede hoplayıp zıplıyordum o sırada :))*chfashiontrend: güzeldi gerçekten, teşekkürler*summer: http://www.kozmetikcim.com ve http://www.suvarikozmetik.com daha önce alışveriş yaptığım siteler, ikisini de tavsiye ederim.

  44. >*birsen: Evet bahçede hoplayıp zıplıyordum o sırada :))*chfashiontrend: güzeldi gerçekten, teşekkürler*summer: http://www.kozmetikcim.com ve http://www.suvarikozmetik.com daha önce alışveriş yaptığım siteler, ikisini de tavsiye ederim.

  45. >Nice Mutlu yaşlar annene.etek çok güzel olmuş.aşağılarda diktiğin değilmi?ellerina sağlık ve bol başarılar diliyorum.

  46. >Nice Mutlu yaşlar annene.etek çok güzel olmuş.aşağılarda diktiğin değilmi?ellerina sağlık ve bol başarılar diliyorum.

  47. >laciiin giydiklerin ne guzel yakismisss :)

  48. >laciiin giydiklerin ne guzel yakismisss :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: