>Taş Kaplama Duvar

>

Salonumdaki taş kaplama duvarla ilgili uzun zamandır soru geliyordu ama bir türlü tam olarak fotoğraflayamamıştım. Geçen yazıdaki bir yorumda yine aynı soru gelince bir yazıyla anlatmak istedim.
Bugünlük konumuz taş duvar ve TV ünitesi olsun.
Taş Kaplama Duvar : Bu yazımda ilk kaplandığı zamanki halini görebilirsiniz. Bu taşlara kültür taşı deniliyor. Yani fabrika üretimi ama içi boş plastiklerden değil, dokununca taş dokusunu hissediyorsunuz. Stone Wrap adlı firmadan almıştık, yine onların bize önerdiği bir ustaya da uygulatmıştık. Duvarın tümünü de kaplatmak istemedim, yemek ve oturma alanını ayırması için yarıya kadar kaplattım.
TV Ünitesi, Dolap ve Raf : Daha önceden yazmıştım ama o yazı kaybolmuş sanırım. Salondaki mobilyaları ben tasarlamıştım ve teak ağacından özel yaptırmıştım. Kaplama mobilya çok sevmediğim için ve zevkime uygun masif mobilya da piyasada bulamadığım için böyle bir çözüme gitmiştim.
Masif mobilya üretimindeki ağaç işlenirken çıkan boyutlara göre belirlendi aslında bizim mobilyalar. Mobilyada yalın formlardan yana olduğum için de marangozla bir sorun yaşamadım. Hatırlayanlar olacaktır, mobilyaların üretimindeki her şeyle de ilgilendiğimiz için (çekmece raylarından, soft stoplara, menteşelere kadar) aylar öncesinden başlamıştık, o yüzden rahat rahat yetişmişti.
Salon mobilyalarında TV ünitesi ve yemek konsolunun şekli tamamen aynı aslında, sadece işlevine göre boyutlarını değiştirdim. TV ünitesindeki çekmeceler ve yemek konsolundaki dolap kapaklarında fugalarla hafif bir hareket vermeye çalışmıştım. Bu fugaların bir benzeri de yemek masası ve sehpanın tablalarıyla alınlarının birleşiminde var.
Beyaz akrilik lake dolap ve rafı ise beraber iş yaptığım ahşapçıma yaptırmıştım. Dolabı taşlar örülmeden önce monte ettirdim, rafı ise örüldükten sonra. Dolapta yine fuga uygulaması var.
(Beyaz akrilik lakeyi bir de salon ve mutfağı bölmek için kullanmıştım, burada görebilirsiniz.)
Reklamlar

31 Yorum to “>Taş Kaplama Duvar”

  1. >aşama aşama her anına şahit olmak ne tuhaf blog böyle güzel birşey:) birtek çiçeklerin oldugu yeri görmemiştim orayada mamut serisinin sandalyesini koymuşsun çiçeğin altına yeşil yeşil süper görünüyor:)

  2. >aşama aşama her anına şahit olmak ne tuhaf blog böyle güzel birşey:) birtek çiçeklerin oldugu yeri görmemiştim orayada mamut serisinin sandalyesini koymuşsun çiçeğin altına yeşil yeşil süper görünüyor:)

  3. >Bende nişanlıyım salonumuzda bir bölümü böyle taş kaplatmak istiyoruz bizde maliyeti biraz yüksek ama kesinlikle değeceğini düşünüyorum…sevgiler..

  4. >Bende nişanlıyım salonumuzda bir bölümü böyle taş kaplatmak istiyoruz bizde maliyeti biraz yüksek ama kesinlikle değeceğini düşünüyorum…sevgiler..

  5. >taş örme süper bi görüntü… Bizde şu an yapım aşamasında olan yazlığın salonunun bir duvarına bu şekilde kaplatmak istiyoruz. Yazın da tam üstüne geldi süper oldu :)

  6. >taş örme süper bi görüntü… Bizde şu an yapım aşamasında olan yazlığın salonunun bir duvarına bu şekilde kaplatmak istiyoruz. Yazın da tam üstüne geldi süper oldu :)

  7. >selam Laçin'cim,bu konuda meraklılardan biride bendim biliyorsun :) hala kararsızım ve yaptıramadım. Bu şekilde görünce çok hoş olmuş ama…güle güle oturun :)

  8. >harika gorunuyor… bizim buradaki bircok yeni evlerin de ic ve dis cephesinde kullaniliyor bu ozellik. Dis cephede genelde giriste (disarida) kolonlarda ya da koselerde kullaniliyor, ic alanlarda da sizinki gibi oluyor uygulama. Cok hos ya :))

  9. >selam Laçin'cim,bu konuda meraklılardan biride bendim biliyorsun :) hala kararsızım ve yaptıramadım. Bu şekilde görünce çok hoş olmuş ama…güle güle oturun :)

  10. >harika gorunuyor… bizim buradaki bircok yeni evlerin de ic ve dis cephesinde kullaniliyor bu ozellik. Dis cephede genelde giriste (disarida) kolonlarda ya da koselerde kullaniliyor, ic alanlarda da sizinki gibi oluyor uygulama. Cok hos ya :))

  11. >*modaeratör: Değil mi, evin aşama aşama her hali var. İkeasız olmaz diye düşündüm, mamut tabureyi çiçek sehpası yaptım :)*myprincess: Zevkler tabii ki farklı ama ben de değdiğini düşünüyorum. Bütün havayı değiştiriyor bence.*swl: Zamanlama iyi oldu o zaman, kolaylıklar şimdiden :)*edb: Cephelerde de kullanılıyor tabi, ben her şekilde çok seviyorum taş görüntüsünü.*keddy: Tabii canım, biliyorum. Demek karar veremedin hala, belki fotoğraflar yardımcı olur sana.

  12. >*modaeratör: Değil mi, evin aşama aşama her hali var. İkeasız olmaz diye düşündüm, mamut tabureyi çiçek sehpası yaptım :)*myprincess: Zevkler tabii ki farklı ama ben de değdiğini düşünüyorum. Bütün havayı değiştiriyor bence.*swl: Zamanlama iyi oldu o zaman, kolaylıklar şimdiden :)*edb: Cephelerde de kullanılıyor tabi, ben her şekilde çok seviyorum taş görüntüsünü.*keddy: Tabii canım, biliyorum. Demek karar veremedin hala, belki fotoğraflar yardımcı olur sana.

  13. >eh yani mimar insanın hali evi de başka oluyor canıım :Dtaş duvar gerçekten çok çok hoş.teak ağacından mobilyalar da ne kadar güzel kokar! mis gibi gerçek ağaç. <3

  14. >eh yani mimar insanın hali evi de başka oluyor canıım :Dtaş duvar gerçekten çok çok hoş.teak ağacından mobilyalar da ne kadar güzel kokar! mis gibi gerçek ağaç. <3

  15. >Şu an tam da aradığım şey buydu Laçin. Nası bir tesadüf oldu bi bilsen…

  16. >Şu an tam da aradığım şey buydu Laçin. Nası bir tesadüf oldu bi bilsen…

  17. >merhaba lacın cok begendım cok guzel olmus duvarın yakısmıs evıne, ben bır de yatak odanı cok merak edıyorum dolabın onunde cekıyorsun bazen fotolarını onları da paylasır mısın? bız de yenı ev yaptırıyoruz ve bır turlu gomme dolaplar yapacak ıscılıgı ıyı olan bır usta bulamıyoruz. sen mobılyalarını nerde yaptırdın paylasabılır mısın?sevgıler,Nurdan

  18. >merhaba lacın cok begendım cok guzel olmus duvarın yakısmıs evıne, ben bır de yatak odanı cok merak edıyorum dolabın onunde cekıyorsun bazen fotolarını onları da paylasır mısın? bız de yenı ev yaptırıyoruz ve bır turlu gomme dolaplar yapacak ıscılıgı ıyı olan bır usta bulamıyoruz. sen mobılyalarını nerde yaptırdın paylasabılır mısın?sevgıler,Nurdan

  19. >bayıldım gerçekten.. harika gözüküyo!

  20. >bayıldım gerçekten.. harika gözüküyo!

  21. >bu fotograf benimde isime cok yarayacak yeni ev yaptırıyoruz duvarıma bu tas duvardan istiyorum.öncelikle senin bu duvar nekadar tuttu ogrenebilirmiyim?birde evin duvarları alçı yapılıyor alçı üstune olmaz diymi?son olarak da temizligini sormak istiyorum ne cok soru sordum:)cevapların icin simdiden tesekkur ediyorum

  22. >bu fotograf benimde isime cok yarayacak yeni ev yaptırıyoruz duvarıma bu tas duvardan istiyorum.öncelikle senin bu duvar nekadar tuttu ogrenebilirmiyim?birde evin duvarları alçı yapılıyor alçı üstune olmaz diymi?son olarak da temizligini sormak istiyorum ne cok soru sordum:)cevapların icin simdiden tesekkur ediyorum

  23. >*hesionka: :)) iki sene geçti hala ağaç kokuyor evin içi.*defneyleyaşamak: inşallah işine yarar Tuğbacım.*nrdn: yatak odamı daha önce fotoğraflamıştım.Burada ve şurada var.Mobilyaların teak olanları bir atölyede yapıldı ama öyle adı sanı yok o yüzden veremeyeceğim ama ahşapçım Arslan Ahşap tı Pendik civarında, iki sene geçtiği için onun da telefonu falan yok :((*hande: teşekkürler*defne: fiyatını tam hatırlamıyorum çok zaman geçti maalesef ( ama iki sene önce 800-900 civarı birşeydi sanki yanlış bilmiyorsam) Alçı sıva ise üzerine olur, bütün duvarlara artık alçı sıva yapıyorlar. Alçıpan duvar ise sormanız lazım, olmayabilir. Temizliğinde bir sorun yok, bildiğin duvar gibi.

  24. >*hesionka: :)) iki sene geçti hala ağaç kokuyor evin içi.*defneyleyaşamak: inşallah işine yarar Tuğbacım.*nrdn: yatak odamı daha önce fotoğraflamıştım.Burada ve şurada var.Mobilyaların teak olanları bir atölyede yapıldı ama öyle adı sanı yok o yüzden veremeyeceğim ama ahşapçım Arslan Ahşap tı Pendik civarında, iki sene geçtiği için onun da telefonu falan yok :((*hande: teşekkürler*defne: fiyatını tam hatırlamıyorum çok zaman geçti maalesef ( ama iki sene önce 800-900 civarı birşeydi sanki yanlış bilmiyorsam) Alçı sıva ise üzerine olur, bütün duvarlara artık alçı sıva yapıyorlar. Alçıpan duvar ise sormanız lazım, olmayabilir. Temizliğinde bir sorun yok, bildiğin duvar gibi.

  25. >Sevgili Laçin, salonun çok hoş, güzel günlerde oturmanızı dilerim. Ben salonunun ve masanın ebatlarını merak ediyorum, benim salonuma şekil olarak çok benziyor, sanırım ebat olarak da:) eşyaları değiştirmek ve salona da yeni bir şekil vermek istiyorum. Bir de L kanepeden memnun musun? kullanışlı mı? şimdiden teşekkürler. İzmir'den sevgiler.

  26. >Sevgili Laçin, salonun çok hoş, güzel günlerde oturmanızı dilerim. Ben salonunun ve masanın ebatlarını merak ediyorum, benim salonuma şekil olarak çok benziyor, sanırım ebat olarak da:) eşyaları değiştirmek ve salona da yeni bir şekil vermek istiyorum. Bir de L kanepeden memnun musun? kullanışlı mı? şimdiden teşekkürler. İzmir'den sevgiler.

  27. >Çooook beğendim. Bu bilgi için teşekkürler. Çok işime yarayacak.

  28. >Çooook beğendim. Bu bilgi için teşekkürler. Çok işime yarayacak.

  29. >daha önce de söylemiştim mimar Laçin'e bayılıyorum:) bütün düğün-ev hazırlıklarını burdan takip ederken de çok beğenmiştim salonunu. hatta taş duvar örneğini ilk defa sende görmüştüm birgün evim olunca yapacağım ilk şey olucak heralde:) yeşillerle ayrı bi güzel olmuş.

  30. >daha önce de söylemiştim mimar Laçin'e bayılıyorum:) bütün düğün-ev hazırlıklarını burdan takip ederken de çok beğenmiştim salonunu. hatta taş duvar örneğini ilk defa sende görmüştüm birgün evim olunca yapacağım ilk şey olucak heralde:) yeşillerle ayrı bi güzel olmuş.

  31. >Duvar güzel bir fikir olmuş. Televizyon ünitesinin rengi ve köşe koltuğu da sıcak bir hava katmış ortama. ve tabii ki duvarlardaki çerçeveler de. Ayrıca güzel bebeğinizin fotoğraflarıyla daha da güzel olacağına eminim. Bebeğinize sağlıklı, anne babalı mutlu başarılı bir hayat dilerim. :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: