>Lovely Shoes Alışverişinin Geri Kalanı

>

Bu yazımda bahsettiğim Lovely Shoes alışverişimizin geri kalanını da fotoğrafladım. Aslında bunları sahibine götürürüm diye düşünmüştüm ama bir süre daha bende kalacak gibi gözüküyor. Sahibinin merakını gidermek ve sitede gözüken ayakkabıların gerçekte nasıl olduğunu göstermek için bu fotoğraflar yeterli olacak sanırım.
Bunları maalesef deneyip fotoğraflayamıyorum, çünkü büyük ihtimalle bana küçük gelecekler.
Elçincim, umarım beğenmişsindir.
24 Yorum to “>Lovely Shoes Alışverişinin Geri Kalanı”

  1. >Laçin birliktede alalım yaa benim hevesim hep kursağımda kalıyor:))Klavuzum ol:PTabaların modelide cok hoş duruyor güle güle kullan elçin:)

  2. >Laçin birliktede alalım yaa benim hevesim hep kursağımda kalıyor:))Klavuzum ol:PTabaların modelide cok hoş duruyor güle güle kullan elçin:)

  3. >Sahibi almıyorsa ben alabilirim Laçin hii hiii :)

  4. >Sahibi almıyorsa ben alabilirim Laçin hii hiii :)

  5. >Laçin bunlar harikaaaa…Bayıldım..Özlem

  6. >Laçin bunlar harikaaaa…Bayıldım..Özlem

  7. >Pembe olan çok tatlıymıııış..Ama benim ayaklarım büyük bana yoktur orada!!

  8. >Pembe olan çok tatlıymıııış..Ama benim ayaklarım büyük bana yoktur orada!!

  9. >pembe olan çok tatlıı bayıldımmm:)))http://sunsetvillage.blogspot.com/

  10. >pembe olan çok tatlıı bayıldımmm:)))http://sunsetvillage.blogspot.com/

  11. >babetlere bayıldım gerçekten.çok güzeller…

  12. >babetlere bayıldım gerçekten.çok güzeller…

  13. >sütlü kahve olan topuklu için en doğru seçim babetlerde ki minik dolgu topukda çok orijinalmiş doğrusu güle güle kullan ikiside uhteşem…

  14. >sütlü kahve olan topuklu için en doğru seçim babetlerde ki minik dolgu topukda çok orijinalmiş doğrusu güle güle kullan ikiside uhteşem…

  15. >pembe olana bayıldım yaa. ne şirin şey.

  16. >pembe olana bayıldım yaa. ne şirin şey.

  17. >cnm bende bu siteden alışveriş yapmak istiyorum kaç ayakkabıya toplamda kaç para verdin cnm?

  18. >cnm bende bu siteden alışveriş yapmak istiyorum kaç ayakkabıya toplamda kaç para verdin cnm?

  19. >Pembe olana bayıldım, çok şekerrr :)

  20. >Pembe olana bayıldım, çok şekerrr :)

  21. >Pembe babete bende bakmıştım.yakından görmek güzel oldu.tşkler…

  22. >Pembe babete bende bakmıştım.yakından görmek güzel oldu.tşkler…

  23. >Laçin slm sana birşey sormak istiyorum lovelyshoes dan bende alışveriş yapıcam fakat ne kadar surede elıne ulastı ve ne kadar kargo ucretı ödeyeceğimi bilmiyorum.yardımcı olursan coksevınırım.http://angelworshop.blogspot.com şimdiden teşekkürler.

  24. >Laçin slm sana birşey sormak istiyorum lovelyshoes dan bende alışveriş yapıcam fakat ne kadar surede elıne ulastı ve ne kadar kargo ucretı ödeyeceğimi bilmiyorum.yardımcı olursan coksevınırım.http://angelworshop.blogspot.com şimdiden teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

