>Tatlı Blogger :))

>

Mim ve ödül konularında hiç iyi değilim biliyorum, bu sefer çabuk davrandım (bu çabuk davranmış halim :))) ve Sweet Blogger ödülünü yazıyorum.

Bana bu ödülü gönderen Gizzy, modafobik, kokoş tubiş ve fashionist‘ e teşekkür ediyorum. 
(inşallah kimseyi atlamamışımdır) 
EKLEME : Unutmuşum bile:  moda_keshcumcum, ezgi ,kibele keyfi, kivivelimon ve vitrin ‘ e de teşekkürler…

Ben de bu ödülü beni okuyan bütün tatlı blogger’ lara gönderiyorum…
Etiketler:

12 Yorum to “>Tatlı Blogger :))”

  1. >ben sana bu ödülü sundum :)beni atladın :(

  2. >ben sana bu ödülü sundum :)beni atladın :(

  3. >*moda_kesh: :(( özür diliyorum, hemen ekledim seni de.

  4. >*moda_kesh: :(( özür diliyorum, hemen ekledim seni de.

  5. >teşekkür ederim lacheen:)

  6. >teşekkür ederim lacheen:)

  7. >Oy oy afiet bal şeker ((:

  8. >Oy oy afiet bal şeker ((:

  9. >bende yollamistim bu odulu sana :)

  10. >bende yollamistim bu odulu sana :)

  11. >Lacheen'e bir ödülde bendeeeennnnnnn :))))))

  12. >Lacheen'e bir ödülde bendeeeennnnnnn :))))))

Bir Cevap Yazın

