>Dantelli Uzun Kloş Etek ve Puanlı Hırka Ve Frida :))

Bu çizimimde gözüken siyah uzun kloş eteği sonunda dikebildim. Dikişi oldukça kolaydı, belini lastikli yaptım. Etek ucuna üç sıra fisto dantel diktim.

Kloş etek nasıl dikilir? için bu yazıma bakabilirsiniz.


Üzerine siyah kolsuz bir bluz giyip belime kemer taktım.
Yeni puanlı hırkamı alıp yakasına Frida Kahlo broşumu iğneledim.
Siyah kolsuz bluz (?) /Siyah uzun etek – Ben diktim / Kemer – Pi
Hırka – Zara / Ayakkabılar -GG / Portföy Çanta – Ben yaptım
[Portföy çantamın yapılışını anlattığım yazı kaybılmuştu, buldum ve ekledim.] 
Frida Kahlo Broş – Nesterens 
25 Responses to “>Dantelli Uzun Kloş Etek ve Puanlı Hırka Ve Frida :))”

  1. >herseyi kendisine yakistiran kadin! harikasin :)

  2. >herseyi kendisine yakistiran kadin! harikasin :)

  3. >çok hoş görünüyosun canım süper olmuşsun bayıldım eteğe hırkanla süper olmuşş

  4. >çok hoş görünüyosun canım süper olmuşsun bayıldım eteğe hırkanla süper olmuşş

  5. >çok güzell olmuş, bu tarzı bende çok seviyorumm, etekkk eminim çok rahattırr, zaten yaz aylarındaa elbiseee kiloşş eteklerr babetlerr tam benlikk

  6. >çok güzell olmuş, bu tarzı bende çok seviyorumm, etekkk eminim çok rahattırr, zaten yaz aylarındaa elbiseee kiloşş eteklerr babetlerr tam benlikk

  7. >şimdiye kadar en beğendiğim kombinin diyebilirim.harika olmuş, tekrar tekrar açıp bakıyorum:)

  8. >şimdiye kadar en beğendiğim kombinin diyebilirim.harika olmuş, tekrar tekrar açıp bakıyorum:)

  9. >çok güzel olmuşsun. hırkayla daha bi güzelleşmiş kombin.

  10. >çok güzel olmuşsun. hırkayla daha bi güzelleşmiş kombin.

  11. >çok parizyen, çok şık <3

  12. >çok parizyen, çok şık <3

  13. >Laçin çok beğendim çok güzel olmuşsun tam benim sevdiğim tarz cicibici :)

  14. >Laçin çok beğendim çok güzel olmuşsun tam benim sevdiğim tarz cicibici :)

  15. >Gerçekten bayıldım. Zaten çok zevkli bir bayansınız. Bu kıyafet süper olmuş çok yakışmış. Her biri ayrı ayrı güzel detaylar. Ellerinize sağlık.

  16. >Gerçekten bayıldım. Zaten çok zevkli bir bayansınız. Bu kıyafet süper olmuş çok yakışmış. Her biri ayrı ayrı güzel detaylar. Ellerinize sağlık.

  17. >Laçiiiiinn çok tatlısın yaa…fotoğraflara bayıldım…maşallah sana.

  18. >Laçiiiiinn çok tatlısın yaa…fotoğraflara bayıldım…maşallah sana.

  19. >çok asil. ama ben sende daha çocuksu bir tarzı seviyorum, çiçekli çorap, topuksuz ayakkabı, dizüstü etek, renkli bir kombin, vs.

  20. >çok asil. ama ben sende daha çocuksu bir tarzı seviyorum, çiçekli çorap, topuksuz ayakkabı, dizüstü etek, renkli bir kombin, vs.

  21. >etek sever olarak tek kelimeyle hariha diyorum. laçin eteğin ayrıntılı fotoğraflarınıda görmemiz mümkün mü? ayrıca elinde kalem etek modelleri varsa bizlerle onlarıda paylaşırmısın? kendime kalem etek dikmek istiyorum lakin dar sevmiyorum ama yüksekbellerede bayılıyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardımına ihtiyacım var imdattttt :D

  22. >etek sever olarak tek kelimeyle hariha diyorum. laçin eteğin ayrıntılı fotoğraflarınıda görmemiz mümkün mü? ayrıca elinde kalem etek modelleri varsa bizlerle onlarıda paylaşırmısın? kendime kalem etek dikmek istiyorum lakin dar sevmiyorum ama yüksekbellerede bayılıyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardımına ihtiyacım var imdattttt :D

  23. >Aslında ben sürekli takip ediyorum seni ama yorum katmak bugüne nasipmiş…bir arkadaşmada demiştim mutlaka laçinin bloguna bak diye..ilk cümlesi 2'ay bu kız çok tatlı yaaa'' oldu :) çok yakışmış çok şık olmuşsun yine…sevgiler.

  24. >Aslında ben sürekli takip ediyorum seni ama yorum katmak bugüne nasipmiş…bir arkadaşmada demiştim mutlaka laçinin bloguna bak diye..ilk cümlesi 2'ay bu kız çok tatlı yaaa'' oldu :) çok yakışmış çok şık olmuşsun yine…sevgiler.

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

