>Çiçekliler

>

Çiçekli kumaşlarımdan en sevdiğim ikisi. Üstteki hafif likralı koton bir kumaş, desenleri inanılmaz güzel kibar bir elbise veya etek yapmayı düşünüyorum. Alttaki ise soyut çiçek desenli daha günlük gibi, o yüzden yarasa kollu dizde yanda cepleri olan bir elbise dikmeyi düşünüyorum.
Genelde dikmeye başlayınca modeli değiştiriyorum ama şimdilik düşünceler bunlar.

14 Yorum to “>Çiçekliler”

  1. >Birincisine bayıldım,elbise harika olur sanırım.Üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum.Sevgiler

  2. >Birincisine bayıldım,elbise harika olur sanırım.Üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum.Sevgiler

  3. >cok tatlı olacak belli :)

  4. >cok tatlı olacak belli :)

  5. >kumaşlar çok güzel, dün bedne çiçekli elbiselik kumaş aradım ama buralarda bulamadım :( bunlar tam benim isteidğim gibi

  6. >kumaşlar çok güzel, dün bedne çiçekli elbiselik kumaş aradım ama buralarda bulamadım :( bunlar tam benim isteidğim gibi

  7. >Çiçekliler harika…bugün döne döne aradım ama istediğim gibi bulamadım bende…mineli minik çiçekli bişiler geçti elime bende çok mutlu oldum :)sen harika şeyler çıkartıyorsun ortaya sabırsızlıkla bunlarıda bekliyorum ..sevgiler.

  8. >Çiçekliler harika…bugün döne döne aradım ama istediğim gibi bulamadım bende…mineli minik çiçekli bişiler geçti elime bende çok mutlu oldum :)sen harika şeyler çıkartıyorsun ortaya sabırsızlıkla bunlarıda bekliyorum ..sevgiler.

  9. >Üstteki deseni özellikle çok beğendim:) elbiseninde çok şık durucağına eminim. etek yaparsanızda ben beyaz bir üstle kombin ederdm snrm:) bu arada yaşım itibariyle hayllerim var mimarlık okumak istiyorum ama moda ve tasarımada yönelmek istiyorum. Bana biraz örenkte oldunuz:) acaba blogumada bakabilir misnz?http://seaofmls.blogspot.com/

  10. >Üstteki deseni özellikle çok beğendim:) elbiseninde çok şık durucağına eminim. etek yaparsanızda ben beyaz bir üstle kombin ederdm snrm:) bu arada yaşım itibariyle hayllerim var mimarlık okumak istiyorum ama moda ve tasarımada yönelmek istiyorum. Bana biraz örenkte oldunuz:) acaba blogumada bakabilir misnz?http://seaofmls.blogspot.com/

  11. >bu arada bende de var çiçekli desen takıntısı herşey çiçekli böcekli olsun istiyorum bu hafta pazarda üsteki kumaşın çiçekleri mavi zemini beyaz olanı gördüm sizi bekliyorum almak için yaptığınız model bana fikir verecek tarzınızı çok beğeniyorum kolaylıklar diliyorum

  12. >bu arada bende de var çiçekli desen takıntısı herşey çiçekli böcekli olsun istiyorum bu hafta pazarda üsteki kumaşın çiçekleri mavi zemini beyaz olanı gördüm sizi bekliyorum almak için yaptığınız model bana fikir verecek tarzınızı çok beğeniyorum kolaylıklar diliyorum

  13. >alttaki kumaştan hafif dik omuzlu bir ceker de çok güzel olurmuş gibi geldi bir an (:

  14. >alttaki kumaştan hafif dik omuzlu bir ceker de çok güzel olurmuş gibi geldi bir an (:

Bir Cevap Yazın

