>Bugga Broşlar

>

Geçen gün Markafoni‘ den aldığım Bugga broşlar elime geçti. Birini beyaz kanatlar (real angel), diğerini ise esprili olduğu için beğendiğim “beyim bilir” :)) olarak sipariş etmiştim. [Erkekler için “hanım bilir” de var] Malzemesi pleksiden olduğu için çok hoş görünüyor.
Tasarım ürünlere zaten merakım var, bir de Markafoni’ nin pazar günleri düzenlediği Thank God It’ s Sunday adıyla tasarımcıların ürünlerinin sergilenmesi daha çok ilgimi çekecek gibi gözüküyor.
Bugga’ nın ürünlerine bakmak için internet sitesine buyrun.
6 Yorum to “>Bugga Broşlar”

  1. >Kanatları ben de aldım :D Aynen her pazar bakalım kimler var diye bilg.ı Markafoni için açıyorum :D

  2. >Kanatları ben de aldım :D Aynen her pazar bakalım kimler var diye bilg.ı Markafoni için açıyorum :D

  3. >Aaa inanmıyorumm.. beyim bilirden bende aldım :)beyaz kanatlıda sepetimdeydiben diğerlerini kurcalarken başkası satın aldıdemekki o sendin :P bende bitek beyim biliri aldım :)))

  4. >Aaa inanmıyorumm.. beyim bilirden bende aldım :)beyaz kanatlıda sepetimdeydiben diğerlerini kurcalarken başkası satın aldıdemekki o sendin :P bende bitek beyim biliri aldım :)))

  5. >slmlr laçincim…seni severek takip ediyorum bende dayanamayıp bir blog oluşturdum …http://modabekcisi.blogspot.com/selamlr

  6. >slmlr laçincim…seni severek takip ediyorum bende dayanamayıp bir blog oluşturdum …http://modabekcisi.blogspot.com/selamlr

Bir Cevap Yazın

