>Limango’ da Inglot, Trendyol’ da Too Late Saatleri

>

Bugün hem Limango hem de Trendyol‘ da güzel kampanyalar var.
Limango’ daki Inglot kampanyasından iki oje bir far aldım, Trendyol’ daki Too Late saatlerinden Coral kırmızı olanından almayı düşünüyorum, kararsızım daha. Bayadır bana hitap edecek kampanyaya rastlayamıyordum iki sitede de.

Limango’ ya üye olmak için anahtar koduna LMNG45971 yazabilir (sadece üç tane anahtarım var) veya bana mail atabilir, 
Trendyol’ a ise buradan üye olabilirsiniz.

2 Yorum to “>Limango’ da Inglot, Trendyol’ da Too Late Saatleri”

  1. >too late markofonide ilk satışa çıktığında almıştım, kız kardeşimin yorumu "o saat nerden çıktı? sakızdan mı?" olmuştu :) kıskanç şey dedim geçtim :) severek kullanıyorum.

  2. >too late markofonide ilk satışa çıktığında almıştım, kız kardeşimin yorumu "o saat nerden çıktı? sakızdan mı?" olmuştu :) kıskanç şey dedim geçtim :) severek kullanıyorum.

Bir Cevap Yazın

