>Çizgili Yelek

>Cumartesi günü biraz hasta olmama rağmen bütün gün evde dinlenip akşam arkadaşımın doğumgününe biraz da olsa enerji depoladım. Çizgili yeleği de aynı gün dikip akşamına giydim. Arkasını iki sıra kalın lastikten oluşturduğum için dikişi oldukça kolaydı. (Kalıp Burda’ nın haziran sayısında var)
Ana kumaş olarak boyuna çizgili saten, astar olarak siyah ince jarse astar kullandım. Ön tarafına küçük agraf diktim ama kullanımda rahat gelmedi, açık olarak kullandım.
[Ne kadar makyaj yaptıysam da hastalık yüzüme çok yansımış kusura bakmayın]


Beyaz tshirt-Peros/ Siyah Pantolon-Park Bravo (eski) /
32 Yorum to “>Çizgili Yelek”

  1. >Yelek cok hos olmus. Komple bakınca da cok sık gorunuyorsun.Hasta olmana ragmen yine cok guzel cıkmıssın.Iyi gunlerde kullan…

  2. >Yelek cok hos olmus. Komple bakınca da cok sık gorunuyorsun.Hasta olmana ragmen yine cok guzel cıkmıssın.Iyi gunlerde kullan…

  3. >Çok güzel görünüyosun.Çok yakışmış yelek de:)Melissa'larını nerden ve ne kadara aldığını sorabilir miyim??

  4. >Çok güzel görünüyosun.Çok yakışmış yelek de:)Melissa'larını nerden ve ne kadara aldığını sorabilir miyim??

  5. >*dilsat: teşekkür ederim*pınar: hasta olduğum çok belli yüzüm gözüm şiş maalesef :((*amethyst: teşekkürler. Melissalar eşimin hediyesiydi, burada: http://www.lacintenel.com/2010/04/melissa_12.html anlatmıştım.

  6. >*dilsat: teşekkür ederim*pınar: hasta olduğum çok belli yüzüm gözüm şiş maalesef :((*amethyst: teşekkürler. Melissalar eşimin hediyesiydi, burada: http://www.lacintenel.com/2010/04/melissa_12.html anlatmıştım.

  7. >Geçmiş olsun Laçin, dilerim bir an önce iyileşirsin…

  8. >Geçmiş olsun Laçin, dilerim bir an önce iyileşirsin…

  9. >Kombin süper :) Melissaların ben de hastasıyım :) Hic denemedim numaralari normal ayakkabi numarasi ile aynı mı ?

  10. >Kombin süper :) Melissaların ben de hastasıyım :) Hic denemedim numaralari normal ayakkabi numarasi ile aynı mı ?

  11. >Saçlarınız çok güzel olmuş. Çok…

  12. >Saçlarınız çok güzel olmuş. Çok…

  13. >*aslı: Teşekkürler, inşallah*merve: Numaralarla ilgili önceki yazıma çok yorum gelmişti onları cevaplamıştım, o yazıya bakabilirsin.Bana tam oldu numara.*bir kadın: Maşayla yapmıştım :)

  14. >*aslı: Teşekkürler, inşallah*merve: Numaralarla ilgili önceki yazıma çok yorum gelmişti onları cevaplamıştım, o yazıya bakabilirsin.Bana tam oldu numara.*bir kadın: Maşayla yapmıştım :)

  15. >şıksın, herzaman ki gibi. ama bu foto da saçların ayrı bir güzel olmuşçç çok geçmiş olsun..

  16. >şıksın, herzaman ki gibi. ama bu foto da saçların ayrı bir güzel olmuşçç çok geçmiş olsun..

  17. >gayet formundasın.çok hoş çıkmışsın bence

  18. >çok geçmiş olsun…Burda'yı alınca bende ilk bu yeleğe göz koydum :) aynısından birkaç renk dikmeyi planlıyorum :)

  19. >gayet formundasın.çok hoş çıkmışsın bence

  20. >çok geçmiş olsun…Burda'yı alınca bende ilk bu yeleğe göz koydum :) aynısından birkaç renk dikmeyi planlıyorum :)

  21. >saçlar süper bi rihanna hayranı olarak çoook beğendimmmm

  22. >saçlar süper bi rihanna hayranı olarak çoook beğendimmmm

  23. >*esra: teşekkür ederim.*keddy: dikersin, çok kolay bitiyor.*uğurböceği: Ay teşekkür ederim. Ama ben biliyorum ya hiç bana enerjik gelmiyor fotoğraflar o yüzden.*moda_kesh: :)) bir türlü uzamıyor ki

  24. >*esra: teşekkür ederim.*keddy: dikersin, çok kolay bitiyor.*uğurböceği: Ay teşekkür ederim. Ama ben biliyorum ya hiç bana enerjik gelmiyor fotoğraflar o yüzden.*moda_kesh: :)) bir türlü uzamıyor ki

  25. >saclarina bayildim.kestiresim geldi.

  26. >saclarina bayildim.kestiresim geldi.

  27. >ya neden seni her gördüğümde aklıma mad man deki January Jones geliyor..hele bu fotoğraflarda direk o geldi..:)bakınız..http://www.nndb.com/people/015/000108688/january-jones.jpg

  28. >ya neden seni her gördüğümde aklıma mad man deki January Jones geliyor..hele bu fotoğraflarda direk o geldi..:)bakınız..http://www.nndb.com/people/015/000108688/january-jones.jpg

  29. >Harika görünüyorunuz ama en çok çantanızı beğendim

  30. >Harika görünüyorunuz ama en çok çantanızı beğendim

Bir Cevap Yazın

