>Burda Pratik Dikiş’ teki Etek

>

Bu etek bana bir yorumda sorulmuştu. Kalıbı yılda iki kez çıkan Burda Pratik Dikiş adlı dergide bulabilirsiniz.
A ve B olarak iki versiyonu var. B versiyonunda etek ucuna ek yapılmış ve dıştan cep çalışılmış. Ben A versiyonunu yapıp B’ deki cebi uygulamayı düşünüyorum.
Kumaşım bu yazımda bahsettiğim renkten, bakalım bitince nasıl olacak.
[Bu kalıbın yeni başlayanlar ve fermuar uygulamasında zorlananlar için uygun olduğunu düşünüyorum. Anvelop gibi iki düğmeyle kapanıyor çünkü.]
16 Yorum to “>Burda Pratik Dikiş’ teki Etek”

  1. >üretimleriniz çok güzel.ellerinize sağlık.ama;insanlığa kurşun sıkılan bu günlerde, yardım gemilerimize israilin saldırması olayına bir satır da olsa tepkinizi görmek isterdim.

  2. >üretimleriniz çok güzel.ellerinize sağlık.ama;insanlığa kurşun sıkılan bu günlerde, yardım gemilerimize israilin saldırması olayına bir satır da olsa tepkinizi görmek isterdim.

  3. >harika bi yeşil eteğede çok yakışacak tabi etekte sana:)bu döngüye alıştık:)

  4. >harika bi yeşil eteğede çok yakışacak tabi etekte sana:)bu döngüye alıştık:)

  5. >lacin- bu konudaki seriligine hayranim. bir onceki postundaki gibi hastaydim/yorgundum/cok mesguldum ama o arada bir tane etek/elbise/bluz diktim diyince ne kadar verimsiz ve yavas calistigimi anliyorum. seni takdir ediyorum bu konuda :)masallah! :))))

  6. >lacin- bu konudaki seriligine hayranim. bir onceki postundaki gibi hastaydim/yorgundum/cok mesguldum ama o arada bir tane etek/elbise/bluz diktim diyince ne kadar verimsiz ve yavas calistigimi anliyorum. seni takdir ediyorum bu konuda :)masallah! :))))

  7. >dik, bitir de görelim.. çok merak ediyorum ben de dikmeyi düşünüyorum ama biraz boyunu uzatmam lazım.. renk çok güzel,iyi seçim.. sevgiler canmm

  8. >dik, bitir de görelim.. çok merak ediyorum ben de dikmeyi düşünüyorum ama biraz boyunu uzatmam lazım.. renk çok güzel,iyi seçim.. sevgiler canmm

  9. >uzun süredir çalışmalarınızı takip ediyorum.başarılı buluyorum. Blog yazmak ve yayınlamak bana zahmetli geliyor:)kalıpları internetten mi indiriyorsunuz? eğer öyleyse hangi sitelerden yararlanıyorsunuz?

  10. >uzun süredir çalışmalarınızı takip ediyorum.başarılı buluyorum. Blog yazmak ve yayınlamak bana zahmetli geliyor:)kalıpları internetten mi indiriyorsunuz? eğer öyleyse hangi sitelerden yararlanıyorsunuz?

  11. >laçincim bugün seni palladıum'da gördüm:))seslencektim ama hızlı hızlı gidiyordun,meşgul etmek istemedim.seni görmek güzeldi:))

  12. >laçincim bugün seni palladıum'da gördüm:))seslencektim ama hızlı hızlı gidiyordun,meşgul etmek istemedim.seni görmek güzeldi:))

  13. >Laçincim, yorumumu dikkate alıp ricamı geri çevirmediğin için çok teşekkür ederim.Sevgiler…

  14. >Laçincim, yorumumu dikkate alıp ricamı geri çevirmediğin için çok teşekkür ederim.Sevgiler…

  15. >*esra: teşekkürler.Farkettiyseniz dün sabahtan beri yazı bile yazamadım. akşam da dahil haberleri izleyip durdum.Herkesin tepkisi farklı oluyor, ben kalemime çok güvenmiyorum o yüzdem gündemle ilgili yazı pek yazmıyorum.Bu tepkisiz olduğum anlamına gelmediğini düşünüyorum. *moda_kesh: bakalım :)*mordolap: Beni dikiş rahatlatıyor sadece, belki o yüzden kendimi iyi hissetmediğimde dikişe sarılıyorum.*burcu: boy ayarlaması kolay olan bir model. İnşallah çabuk bitirebilirim.*elif: Bu Burda' nın Pratik Dikiş dergisinden. Artık pek ücretsiz kalıp sitesi kalmadığı için indirmiyorum.*beril: Evet, acil bir işim olduğu için çıkmıştım. Keşke seslenseydin ama :)*earane: rica ederim, elimden geldiği kadar istekleri yerine getirmeye çalışıyorum.

  16. >*esra: teşekkürler.Farkettiyseniz dün sabahtan beri yazı bile yazamadım. akşam da dahil haberleri izleyip durdum.Herkesin tepkisi farklı oluyor, ben kalemime çok güvenmiyorum o yüzdem gündemle ilgili yazı pek yazmıyorum.Bu tepkisiz olduğum anlamına gelmediğini düşünüyorum. *moda_kesh: bakalım :)*mordolap: Beni dikiş rahatlatıyor sadece, belki o yüzden kendimi iyi hissetmediğimde dikişe sarılıyorum.*burcu: boy ayarlaması kolay olan bir model. İnşallah çabuk bitirebilirim.*elif: Bu Burda' nın Pratik Dikiş dergisinden. Artık pek ücretsiz kalıp sitesi kalmadığı için indirmiyorum.*beril: Evet, acil bir işim olduğu için çıkmıştım. Keşke seslenseydin ama :)*earane: rica ederim, elimden geldiği kadar istekleri yerine getirmeye çalışıyorum.

Bir Cevap Yazın

