>Bir Saatte Dikilen Şık Bir Elbise

>

Burada rastladığım bu elbise, kalıbının da verilmiş olmasıyla çok kolay dikilebilecek bir model. Aslında dümdüz düşük kollu bir model ama bir tarafın daha geniş biçilmesi sebebiyle o kısımdaki büzgüler elbiseye hareket katıyor.
Hem günlük olarak kullanılabilir, hem de biraz daha şık bir jarse kumaştan abiye bir kıyafet haline gelebilir.

Buradan bütün detayları inceleyebilirsiniz.
10 Yorum to “>Bir Saatte Dikilen Şık Bir Elbise”

  1. >dün gece internette gezerken 01.00civarlarında bu elbiseyi inceliyordum :) uyku dolayısıyla tam anlamamıştım :) kolaymış ama :)

  2. >dün gece internette gezerken 01.00civarlarında bu elbiseyi inceliyordum :) uyku dolayısıyla tam anlamamıştım :) kolaymış ama :)

  3. >merhaba laçin, uzun zamandır blogunu okuyorum. dikiş konusunda çok marifetli olduğunu itiraf etmem gerek.bu konu benim de yeni yeni ilgimi çekmeye başladı. akşamları annemin tarihi burdalarını karıştırıyorum:)ben sana bişey sorcam; bu mavi elbiseyi ben bile yapabilirim galiba ama bu geniş yakayı ne yapmışta büzmüş nasıl öyle duruyor?burcu

  4. >merhaba laçin, uzun zamandır blogunu okuyorum. dikiş konusunda çok marifetli olduğunu itiraf etmem gerek.bu konu benim de yeni yeni ilgimi çekmeye başladı. akşamları annemin tarihi burdalarını karıştırıyorum:)ben sana bişey sorcam; bu mavi elbiseyi ben bile yapabilirim galiba ama bu geniş yakayı ne yapmışta büzmüş nasıl öyle duruyor?burcu

  5. >*keddy: evet gayet kolay, dikilebilir*burcu: yakanın bir kısmını büzmüş evet. Kumaşta büzgü yapmak için elde bol teğel şeklinde el dikişi yapıp sonunda bir tarafından çekebilirsin. Böylece büzülmüş olur.

  6. >*keddy: evet gayet kolay, dikilebilir*burcu: yakanın bir kısmını büzmüş evet. Kumaşta büzgü yapmak için elde bol teğel şeklinde el dikişi yapıp sonunda bir tarafından çekebilirsin. Böylece büzülmüş olur.

  7. >Çok güzel görünüyor,hemde kolay.Denemek lazım.Sağol paylaşım için.

  8. >Çok güzel görünüyor,hemde kolay.Denemek lazım.Sağol paylaşım için.

  9. >güzel bir elbise marifetli bayanlara iyi bir seçenek

  10. >güzel bir elbise marifetli bayanlara iyi bir seçenek

Bir Cevap Yazın

