>Yeni Ürünler : Fiyonklu Bluz ve Zincirli Elbise

>

Sonunda uzun zamandır aklımda olan ürünlerimi bitirebildim. 
Bundan sonrası da gelir diye düşünüyorum artık.
  • İlki Fiyonklu Bluz. Bayılarak aldığım bir kumaştan bluz dikildi üzerine fiyonk şeklinde bir materyal yerleştirildi. Ölçüleri ve ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsiniz.
  • Diğeri de Gri Rock Elbise. Hazır eskitilmiş penyeden elbise üzerine zımba ve zincirlerle süsleme yapıldı. Ölçüler ve ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.


İkisi de TEK, yani devamı YOK. 
8 Yorum to “>Yeni Ürünler : Fiyonklu Bluz ve Zincirli Elbise”

  1. >Laçin gri elbiseden bende almıştım senin süslemeler çok orjinal duruyor.Bol satışlar olsunn:)

  2. >Laçin gri elbiseden bende almıştım senin süslemeler çok orjinal duruyor.Bol satışlar olsunn:)

  3. >Laçin, elbiseyi çok beğendim. Fakat sormak istediğim birşey var. Elbise vücuda yapışıyor mu ?

  4. >Laçin, elbiseyi çok beğendim. Fakat sormak istediğim birşey var. Elbise vücuda yapışıyor mu ?

  5. >*moda(e)ratör: teşekkürler*modapark.net: bedenine göre değişir. ben aldığımda denemiştim çok yapışmıyor L beden olduğu için.

  6. >*moda(e)ratör: teşekkürler*modapark.net: bedenine göre değişir. ben aldığımda denemiştim çok yapışmıyor L beden olduğu için.

  7. >lacıncım lutfen su grının patronunu bana gonder o kolları nasıl yaptın lutfennn acıkla cok ıhtıyacım var:(

  8. >lacıncım lutfen su grının patronunu bana gonder o kolları nasıl yaptın lutfennn acıkla cok ıhtıyacım var:(

Bir Cevap Yazın

