>Kumaş Çiçek Yapımı Videosu

>Malzemeler :

Polyester kumaş
Makas
Mum
Biraz da sabır :))
Hazırsanız buyrun Enhar’ la beraber gerçekleştirdiğimiz kumaş çiçek yapımına :

http://pozitiftv.com/player/em_player.swf

Hamarat Diva ofisine, Enhar‘ a ve Pozitif Tv‘ nin şeker ekibine sonsuz teşekkürler…

not: Hamarat Diva’ nın diğer videolarına pozitif tv‘ den bakabilirsiniz.
Reklamlar

80 Yorum to “>Kumaş Çiçek Yapımı Videosu”

  1. >canım harika olmuş ben de denicem inş en kısa zamanda ..zevkle izledm ve çok faydalandım..teşekkürler ikinize de ..

  2. >canım harika olmuş ben de denicem inş en kısa zamanda ..zevkle izledm ve çok faydalandım..teşekkürler ikinize de ..

  3. >bayıldım, çok tatlıydınız:) çok da faydalı oldu, en kısa zamanda bir saç bandı yapacağım kendime;) ama ben bu videolara hamaratdivanın adresinden ulaşamıyorum, nereden bulabiliriz??

  4. >bayıldım, çok tatlıydınız:) çok da faydalı oldu, en kısa zamanda bir saç bandı yapacağım kendime;) ama ben bu videolara hamaratdivanın adresinden ulaşamıyorum, nereden bulabiliriz??

  5. >çok tatlı olmuş video, bu çiçekten en kısa sürede yapacağım canım, senden öğrendiklerim her geçen gün artıyor :)kamera arkası görüntülerine bayıldım, final bombaydı :)selamlar

  6. >çok tatlı olmuş video, bu çiçekten en kısa sürede yapacağım canım, senden öğrendiklerim her geçen gün artıyor :)kamera arkası görüntülerine bayıldım, final bombaydı :)selamlar

  7. >hesi'den sonra seni görmek ne güzel oldu :)

  8. >hesi'den sonra seni görmek ne güzel oldu :)

  9. >bayıldım hem videoya hem cicege…bu ciceklerde hep gozum vardi simdi yapabilecegim…eylem

  10. >bayıldım hem videoya hem cicege…bu ciceklerde hep gozum vardi simdi yapabilecegim…eylem

  11. >*moda(e)rator: :)) *başıyazmalıkız: beğendiğine çok sevindim.*lucy: pozitiftv.com dan ulaşabilirsin.*thales: :)) çok dilimize takıldı o gün*touch to sky: elimden geldiğince yeni şeyler de anlatacağım.*modapark.net: Hesi' nin videosu kadar eğlenceli değildi ama benimki :))*eylem: Evet, artık kolayca yapabilirsiniz.

  12. >*moda(e)rator: :)) *başıyazmalıkız: beğendiğine çok sevindim.*lucy: pozitiftv.com dan ulaşabilirsin.*thales: :)) çok dilimize takıldı o gün*touch to sky: elimden geldiğince yeni şeyler de anlatacağım.*modapark.net: Hesi' nin videosu kadar eğlenceli değildi ama benimki :))*eylem: Evet, artık kolayca yapabilirsiniz.

  13. >Laçin'cim, elin ne kadar çabuk masallah:) is yerinde oldugum icin dinlemeden izledim video'yu. çok tatli görünüyorsun:) -uz:)

  14. >Laçin'cim, elin ne kadar çabuk masallah:) is yerinde oldugum icin dinlemeden izledim video'yu. çok tatli görünüyorsun:) -uz:)

  15. >Harikasınız, bu paylaşım için çok teşekkürler, devamı gelir umarım. Sizi izlemek çok zevkli.

  16. >Harikasınız, bu paylaşım için çok teşekkürler, devamı gelir umarım. Sizi izlemek çok zevkli.

  17. >Çok güzel , çok tatlısınız ikinizde …Öğrenmiş oldum çok şükür…Bu arada Laçin konuşman ve ses tonunla da birleşince Fahriye Evcene ne kadar benzediğini farkettim:)))Sevgiler, Gülen…

  18. >Çok güzel , çok tatlısınız ikinizde …Öğrenmiş oldum çok şükür…Bu arada Laçin konuşman ve ses tonunla da birleşince Fahriye Evcene ne kadar benzediğini farkettim:)))Sevgiler, Gülen…

  19. >canım benim devamını bekleriz çok şekerdiniz,mutlaka devamı gelsin,

  20. >canım benim devamını bekleriz çok şekerdiniz,mutlaka devamı gelsin,

  21. >Bu ne tatlılık, gerçekten öyle büyük bir sempatiyle izledim ki, kardeşimi izler gibiydim. Samimiyetinizi uzaklardan bile hissetmek mükün. Hem siz hem Enhar Hanım çok eğlenmiş görünüyorsunuz. Ayrıca yapımını anlattığınız çiçek için de çok teşekkürler. Sanırım insanlar bunu merak ediyorlardı. Çiçekler.. siz ve Enhar hanımın müthiş kahkahaları bu ne güzel bir Cuma günüydü böyle.. İkinize de teşekkürler.Selamlar Handan.

  22. >Bu ne tatlılık, gerçekten öyle büyük bir sempatiyle izledim ki, kardeşimi izler gibiydim. Samimiyetinizi uzaklardan bile hissetmek mükün. Hem siz hem Enhar Hanım çok eğlenmiş görünüyorsunuz. Ayrıca yapımını anlattığınız çiçek için de çok teşekkürler. Sanırım insanlar bunu merak ediyorlardı. Çiçekler.. siz ve Enhar hanımın müthiş kahkahaları bu ne güzel bir Cuma günüydü böyle.. İkinize de teşekkürler.Selamlar Handan.

  23. >bastan sona kadar ızledım bayıldım cok tatlısın :))

  24. >bastan sona kadar ızledım bayıldım cok tatlısın :))

  25. >harikaydınız, en kısa zamanda bende deneyeceğim :))

  26. >harikaydınız, en kısa zamanda bende deneyeceğim :))

  27. >çok kibarsın çıtı pıtısın ayrıca sesinin tonu çok hoşmuş,burda daha belii oluyor.güller de harika olmuş tam yaz mevsimi için sanki..

  28. >çok kibarsın çıtı pıtısın ayrıca sesinin tonu çok hoşmuş,burda daha belii oluyor.güller de harika olmuş tam yaz mevsimi için sanki..

  29. >iki seker bayanla cok güzel bir calisma olmus,ellerinize saglik ;)Ben bu cicekleri yaparken parmagim yanmasin diye cimbiz kullaniyorum :) Yaka yaka yeni cözümler üretmekten baska carem kalmamisti :) Sevgiler

  30. >iki seker bayanla cok güzel bir calisma olmus,ellerinize saglik ;)Ben bu cicekleri yaparken parmagim yanmasin diye cimbiz kullaniyorum :) Yaka yaka yeni cözümler üretmekten baska carem kalmamisti :) Sevgiler

  31. >harika mikemmell:) çok tatlısınız çook.. bende hemen deniyorum bu çiçeklerden.

  32. >olmaz olur mu hiç, senin videonun kamera arkası asıl bomba olmuş :)özellikle son görüntü çok iyiydi.

  33. >harika mikemmell:) çok tatlısınız çook.. bende hemen deniyorum bu çiçeklerden.

  34. >olmaz olur mu hiç, senin videonun kamera arkası asıl bomba olmuş :)özellikle son görüntü çok iyiydi.

  35. >LAÇİNCİM ENHAR VE SEN ÇOK TATLI ÇIKMIŞSINIZ.ÇOK GÜZEL BİR PROGRAM OLMUŞ.ÇOK YETENEKLİ VE SICAKKANLI BİRİSİN.İYİKİ SENİ TANIMIŞIZ.BAŞARILAR

  36. >LAÇİNCİM ENHAR VE SEN ÇOK TATLI ÇIKMIŞSINIZ.ÇOK GÜZEL BİR PROGRAM OLMUŞ.ÇOK YETENEKLİ VE SICAKKANLI BİRİSİN.İYİKİ SENİ TANIMIŞIZ.BAŞARILAR

  37. >çook güzel olmuşş!! en üzüldüğüm şey bugün cuma pazarına gittim boş boş döndüm,keşke polyester kumaş alsaydımm!!en kısa zamanda inşallah.bu arada bende wordpress templatelere bakıyorum şimdi,bi site kurucam umarım yakın zamanda.tavsiyelerini beklerim.

  38. >çook güzel olmuşş!! en üzüldüğüm şey bugün cuma pazarına gittim boş boş döndüm,keşke polyester kumaş alsaydımm!!en kısa zamanda inşallah.bu arada bende wordpress templatelere bakıyorum şimdi,bi site kurucam umarım yakın zamanda.tavsiyelerini beklerim.

  39. >"güya beraber yapacaktık, bıraktı beni gitti :)" :) :)çok güzel bir video olmuş, üstelik sanırım artık bu kıvırcık çiçeklerden yapabileceğim.. şu çiçekleri yapmaya çalışmam sırasında envayi çeşit çiçek ürettim ama ben de..:) :)

  40. >"güya beraber yapacaktık, bıraktı beni gitti :)" :) :)çok güzel bir video olmuş, üstelik sanırım artık bu kıvırcık çiçeklerden yapabileceğim.. şu çiçekleri yapmaya çalışmam sırasında envayi çeşit çiçek ürettim ama ben de..:) :)

  41. >Harika..Çiçek yapımını öğrenmiş oldum tşkler. Blogunuzu yeni keşfettim.bundan sonra daha sık uğrarım sanırım. İzleme listeme ekledim.Benim bloguma da beklerim .sevgilerle..hoççakalın

  42. >Harika..Çiçek yapımını öğrenmiş oldum tşkler. Blogunuzu yeni keşfettim.bundan sonra daha sık uğrarım sanırım. İzleme listeme ekledim.Benim bloguma da beklerim .sevgilerle..hoççakalın

  43. >Çok tatlı olmuş çook. Şimdiye kadarki en sıcak, en doğal Hamarat Diva çekimi olmuş. Devamını bekleriz Laçin :)

  44. >Çok tatlı olmuş çook. Şimdiye kadarki en sıcak, en doğal Hamarat Diva çekimi olmuş. Devamını bekleriz Laçin :)

  45. >wii süper süper olmuş videoların montajlı halini izlemek çok güzel:D çekilirken insan pek anlamyıyor. ben de kadraj dışında oturup sessiz sessiz kikirdiyorum o sırada >_< hihih

  46. >wii süper süper olmuş videoların montajlı halini izlemek çok güzel:D çekilirken insan pek anlamyıyor. ben de kadraj dışında oturup sessiz sessiz kikirdiyorum o sırada >_< hihih

  47. >harika bi çalışma olmuş :)http://pmkskr.blogspot.com/

  48. >harika bi çalışma olmuş :)http://pmkskr.blogspot.com/

  49. >çok hoş bir çekim olmuş, çiçekler de çok pratik. ellerinize sağlık ;)

  50. >çok hoş bir çekim olmuş, çiçekler de çok pratik. ellerinize sağlık ;)

  51. >la�in �ok g�zel olmu� videonuz ,�i�eginiz hepsi bee:)

  52. >la�in �ok g�zel olmu� videonuz ,�i�eginiz hepsi bee:)

  53. >Ellerine sağlık çok güzel olmuş…

  54. >Ellerine sağlık çok güzel olmuş…

  55. >süper olmuşşş,benimde var o çiçekleren broşum :) Laçin diye bi arkadaşım hediye etti :)

  56. >süper olmuşşş,benimde var o çiçekleren broşum :) Laçin diye bi arkadaşım hediye etti :)

  57. >eglenceli bi çalışma olmuş ikinzde harika çıkmışsınız faydalanacagımız bir bilgi ikinizede çok teşekkürler …http://pmkskr.blogspot.com/

  58. >eglenceli bi çalışma olmuş ikinzde harika çıkmışsınız faydalanacagımız bir bilgi ikinizede çok teşekkürler …http://pmkskr.blogspot.com/

  59. >itiraf ediyorum,çiçeklerin yapımından ziyade seni izledim.Uzun zamandır blogunu zaten hep takip ediyordum.Yazılarından kısmen tepkilerini,mimiklerini çıkarabiliyordum yada fotoğraflarından ama canlı haline bayıldım.Fotoğraflarındaki halinden pek farklı olmayan ama hareketli ve sesli laçin..hep beğeniyordum, beğenim katlandı.şirin sevimli vs demek yetersiz gibi.sevdim seni,hemde çok.(nam-ı diğer margo)

  60. >itiraf ediyorum,çiçeklerin yapımından ziyade seni izledim.Uzun zamandır blogunu zaten hep takip ediyordum.Yazılarından kısmen tepkilerini,mimiklerini çıkarabiliyordum yada fotoğraflarından ama canlı haline bayıldım.Fotoğraflarındaki halinden pek farklı olmayan ama hareketli ve sesli laçin..hep beğeniyordum, beğenim katlandı.şirin sevimli vs demek yetersiz gibi.sevdim seni,hemde çok.(nam-ı diğer margo)

  61. >Masallah diyorum, baska da birsey demiyorum…Super gozukuyorsunuz…

  62. >Masallah diyorum, baska da birsey demiyorum…Super gozukuyorsunuz…

  63. >ayy bu ne güzel bir çekim olmuş,seni izlemek büyük bir keyif sevgim bin kat arttı,bayılıyorum sana:))

  64. >ayy bu ne güzel bir çekim olmuş,seni izlemek büyük bir keyif sevgim bin kat arttı,bayılıyorum sana:))

  65. >İğne iplik bir insanın eline bu kadar mı yakışır? Maşallah sana.

  66. >İğne iplik bir insanın eline bu kadar mı yakışır? Maşallah sana.

  67. >slm laçin.gerçekten video harika.çokta tatlısın ya sesin falan çıtı pıtı çok şekersin:)bişe sorcam biraz alakasız kaçıcak ama ojenin rengi ve markası nedir acaba :) sevgiler…

  68. >slm laçin.gerçekten video harika.çokta tatlısın ya sesin falan çıtı pıtı çok şekersin:)bişe sorcam biraz alakasız kaçıcak ama ojenin rengi ve markası nedir acaba :) sevgiler…

  69. >laçin bayıldım sempatikliğine hele hele fikre ve bunu paylaşmana ayrıca bayıldım:)

  70. >laçin bayıldım sempatikliğine hele hele fikre ve bunu paylaşmana ayrıca bayıldım:)

  71. >Laçin çok teşekkürler :) Hemen yapıp ayakkabılarıma yapıştırıverdim :) Blogumda :)Sevgiler..

  72. >Laçin çok teşekkürler :) Hemen yapıp ayakkabılarıma yapıştırıverdim :) Blogumda :)Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: