>Renkli Kordondan Kemer

>

Cumartesi günü giydiğim pembe elbiseme biraz mavi aksesuar katmak istedim ve renkli kordon kullanarak bir kemer yaptım. Bu modeli Maegan’ da görmüştüm, onunki kolye biçimindeydi (bu adresten yapımına ulaşabilirsiniz) onu kemere uyguladım.
Kordonları büküp diktiğim için biraz uzun sürdü ama yapıştırmayla pek sağlam olmayacaktı. Kemer kısmını bitirdikten sonra da yine mavi tonlarında iki ekstrafor kurdeleyi uçlara dikip arkadan bağladım.
Etiketler: , , ,

24 Yorum to “>Renkli Kordondan Kemer”

  1. >harika olmuş elbise de kemerde canim :)Elçin…

  2. >harika olmuş elbise de kemerde canim :)Elçin…

  3. >Ellerine sağlık canım..Çok güzel olmuş..

  4. >ne kadar hoş olmuş.gerçekten yaratıcı.ayrıca elbisene bambaşka bir hava katmış laçincim.güle güle kullan.

  5. >Ellerine sağlık canım..Çok güzel olmuş..

  6. >ne kadar hoş olmuş.gerçekten yaratıcı.ayrıca elbisene bambaşka bir hava katmış laçincim.güle güle kullan.

  7. >Pembe ile maviyi bir arada her zaman çok sevmişimdir sanada çok yakışmış güle güle giy http://yaptimbegendim.blogspot.com/

  8. >Pembe ile maviyi bir arada her zaman çok sevmişimdir sanada çok yakışmış güle güle giy http://yaptimbegendim.blogspot.com/

  9. >Kibar ve zarif olmuş :) Ellerine sağlık cnm

  10. >Kibar ve zarif olmuş :) Ellerine sağlık cnm

  11. >Pembe ve mavinin uyumu harika :) Güzel günlerde kullan Laçin'cim, ellerine sağlık!

  12. >Pembe ve mavinin uyumu harika :) Güzel günlerde kullan Laçin'cim, ellerine sağlık!

  13. >yine yaratıcılığını konuşturmuşsun:)

  14. >yine yaratıcılığını konuşturmuşsun:)

  15. >*elçin: canım çok sağol*ankara düşleri: fikir başkasından aslında :)) kolyeyi kemer yaotum ama*chilekli pasta: teşekkürler*hertelden: ben de çok yakıştırırım.*siu: çok teşekkürler*ayça'nın dükkanı: teşekkür ederim.*love maegan: Thanks to your great tutorial :)*gunde: teşekkür ederim.

  16. >*elçin: canım çok sağol*ankara düşleri: fikir başkasından aslında :)) kolyeyi kemer yaotum ama*chilekli pasta: teşekkürler*hertelden: ben de çok yakıştırırım.*siu: çok teşekkürler*ayça'nın dükkanı: teşekkür ederim.*love maegan: Thanks to your great tutorial :)*gunde: teşekkür ederim.

  17. >Ben bunları yeni gördüm elbise çok tatlı duruyor bi kere, Maegan'ın kolye fikride cokgüzel kemer yapmakda cidden cokkk orjinal olmuş

  18. >Ben bunları yeni gördüm elbise çok tatlı duruyor bi kere, Maegan'ın kolye fikride cokgüzel kemer yapmakda cidden cokkk orjinal olmuş

  19. >çok yakışmış güle güle giyin kordonları nerden alıyorsunuz acaba?

  20. >çok yakışmış güle güle giyin kordonları nerden alıyorsunuz acaba?

  21. >*moda(e)rator: Çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.*neva: büyük tuhafiyelerde var

  22. >*moda(e)rator: Çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.*neva: büyük tuhafiyelerde var

Bir Cevap Yazın

