>Dönüş :))

>

Hayatımın en uzun tatilini bitirip dün gece döndüm. (Benim tatillerim hep bir haftayla sınırlıdır normalde )  İlk haftam zaten eşim, kardeşim ve arkadaşlarımla geçti. Bütün Bodrum’ u gezdik. Geçen hafta sonunda eşimi, kardeşimi ve arkadaşlarımı yolcu edip annemlerle bir hafta daha kaldım. Geçen seneden hatırlayanlar olacaktır, annemlerin Akyarlar’ da evleri var yaz başında oraya gidiyorlar bizim tatiller için de Assos’ tan sonra ikinci adres oluyor tabii. 
Bol bol yüzdüm, başladığım Uçurtma Avcısı adlı kitabı bitirdim, dinlendim. Sadece bir kere bir maile bakmak için internete girdim (son yazımı eşim yazdı sizler için :)) , kafamı boşalttım.
Bodrum’ da şansıma bunaltmayan ve rüzgarlı bir hava vardı, ama son iki gün inanılmaz sıcak bastırdı. Denizden çıkmadım diyebilirim. Bu sene cildime biraz daha iyi davrandım ve sadece 16:00 dan sonra güneşe çıktım, yine güneş kremleriyle tabii ki. Bu yüzden aşırı yanmadım ama bir-iki ton koyulaştım bu da bana yetiyor zaten.
Bir Cevap Yazın

