>Çiçekli Çanta Modifikasyonu

>

Geçenlerde bu çantayı buldum evde, nereden geldiğini hiçbir şekilde bilmiyorum kendisinin :) Büyük ihtimalle bir alışverişe eşantiyon olarak verilmiştir. Hem küçük hem de omuza asılan çantalardan hoşlanmadığım için kendisine bir modifikasyon uygulamaya karar verdim.

Malzemeler :
– Eski, kullanılmayan, tipini beğenmediğiniz bir çanta
– Askılarını çıkarmak için pense
– Üzerine yapıştırmak için süsler
– Sıcak silikon ve tabancası

İlk olarak çantanın askılarını çıkarıyoruz. Benimki şansıma oldukça kolay çıktı, penseyi kullanmasam bile olurmuş. Hasırın boşluğundan dışarı çektim, elimde kaldı :))
Sonra da zevkimize göre üzerine çeşitli süsler yapıştırıyoruz. Ben çiçek teması kullandığım için çeşitli renklerde kağıt ve kumaş çiçekler bir de yine kumaş yapraklar kullandım. Bunların büyük kısmını serra bijuteriden pasaj üzerinden almıştım. Eminönü’ nden de bulabilirsiniz tabii ki.
Turuncu olan çiçekleri ise Mudo’ dan almıştım üç sene önce, 
nişanda saçımda kullanmıştım. Burada fotoğrafı var.


Reklamlar

28 Yorum to “>Çiçekli Çanta Modifikasyonu”

  1. >ayyyy muhteşem olmuş! bayıldım >_<tez vakitte denene!

  2. >ayyyy muhteşem olmuş! bayıldım >_<tez vakitte denene!

  3. >çok şeker bir çanta olmuş, güle güle kullan laçincim

  4. >çok şeker bir çanta olmuş, güle güle kullan laçincim

  5. >laçin hanım, hoşgeldiniz. Geldiğiniz nasılda belli. Sizsiz bir blog dünyası gerçekten çok renksiz. Çanta da gerçekten çok şık olmuş.Elinize sağlık.bilge kamile

  6. >laçin hanım, hoşgeldiniz. Geldiğiniz nasılda belli. Sizsiz bir blog dünyası gerçekten çok renksiz. Çanta da gerçekten çok şık olmuş.Elinize sağlık.bilge kamile

  7. >çok gzl olmuş ellerine sağlık laçin ablacım.. chanelin bi modelinde görmüştüm bunu dün bu kdr tesadüf olur :) güle güle kullan.. blogunu bi yıldır takiptteyim ztn :)bnde yeni blog sahibesiyim banada beklerim.. şimdiden vakit ayırdığn için tşkr ederim..http://pmkskr.blogspot.com/

  8. >çok gzl olmuş ellerine sağlık laçin ablacım.. chanelin bi modelinde görmüştüm bunu dün bu kdr tesadüf olur :) güle güle kullan.. blogunu bi yıldır takiptteyim ztn :)bnde yeni blog sahibesiyim banada beklerim.. şimdiden vakit ayırdığn için tşkr ederim..http://pmkskr.blogspot.com/

  9. >cnm slm.. blogumda kumas bi pantolonumun resmi var onu kahveden siyaha çevirmek istıyorum bilgine ve yardımına ihtiyacım var…

  10. >cnm slm.. blogumda kumas bi pantolonumun resmi var onu kahveden siyaha çevirmek istıyorum bilgine ve yardımına ihtiyacım var…

  11. >eline sağlık çok cici oolmuş.

  12. >eline sağlık çok cici oolmuş.

  13. >Ne güzel! Basit fikirler çok iyi sonuçlar veriyor. Ellerine sağlık!

  14. >Ne güzel! Basit fikirler çok iyi sonuçlar veriyor. Ellerine sağlık!

  15. >ellerina sağlık şahane olmuş bende istiyorum ^_^ bu arada tırnaklardaki uyumda gözümden kaçmadı tam takım yapmışsın :)

  16. >ellerina sağlık şahane olmuş bende istiyorum ^_^ bu arada tırnaklardaki uyumda gözümden kaçmadı tam takım yapmışsın :)

  17. >harika olmuşşş renkler şa ha neee;)

  18. >harika olmuşşş renkler şa ha neee;)

  19. >cıvıl cıvıl harika bir çanta yapmışsın müthiş!

  20. >cıvıl cıvıl harika bir çanta yapmışsın müthiş!

  21. >*hesionka: Senin cupcakelerle falan da değişik birşey olabilir bence*bahar: teşekkürler*bilgekamile: Çok teşekkür ederim, biraz dinlenip döndüm.*pmkskr: Chanel' de çiçek motifleri çok bu yıl*myprincess: hemen cevapladım*uğurböceği: teşekkürler*kozmo: yapımı da çok basit zaten*hersheyler: Aslında bir de büyük hasır çantalara yapmak var aklımda. Ojeler tamamen tesadüf :)*bitter: teşekkürler*modapark.net: teşekkkür ederim

  22. >*hesionka: Senin cupcakelerle falan da değişik birşey olabilir bence*bahar: teşekkürler*bilgekamile: Çok teşekkür ederim, biraz dinlenip döndüm.*pmkskr: Chanel' de çiçek motifleri çok bu yıl*myprincess: hemen cevapladım*uğurböceği: teşekkürler*kozmo: yapımı da çok basit zaten*hersheyler: Aslında bir de büyük hasır çantalara yapmak var aklımda. Ojeler tamamen tesadüf :)*bitter: teşekkürler*modapark.net: teşekkkür ederim

  23. >cok gzl yapmıssın herzamankı gibi guzel gunlerde kullan:)

  24. >cok gzl yapmıssın herzamankı gibi guzel gunlerde kullan:)

  25. >ben çok beğendim bunu,söz tepsimi süslerken kullandığım beyaz çiçekleri bende siyah hasır bir şapkaya koymak istiyorum :)

  26. >ben çok beğendim bunu,söz tepsimi süslerken kullandığım beyaz çiçekleri bende siyah hasır bir şapkaya koymak istiyorum :)

  27. >Vasat,özelliksiz bir çanta nasıl da kişilik kazanmışş resmen:))ellerine sağlık.çok eski bir blog takipçisi,yeni blog yazarıyım.bana da beklerim.uzayhttp://kuyruksuzyildiz.blogspot.com/

  28. >Vasat,özelliksiz bir çanta nasıl da kişilik kazanmışş resmen:))ellerine sağlık.çok eski bir blog takipçisi,yeni blog yazarıyım.bana da beklerim.uzayhttp://kuyruksuzyildiz.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: