>Büyük Hasır Şapka

>

Bu yaz şapkalara takılmış durumdayım. Aslında en çok fötr ve fedora tarzını seviyorum. Hem rahatlar hem de şık görünüyorlar. Ayrıca şehirde de çok rahat kullanılabiliyorlar.
Ama bir de bu şekilde büyük hasırlar var ki insana kendini Audrey Hepburngibi hissettiriyor tavsiye ederim.

(Migros’ tan bulduğum garip şeylerden biri bu, fiyatı da 5 küsür lira :))
Reklamlar

32 Yorum to “>Büyük Hasır Şapka”

  1. >Bende migrostan genelde hiç bi yerde görmediğim mutfak eşyalarından alıyorum,çok güzel şeyler oluyor,şapkalar sana çok yakışıyor zaten,bu arada yatak örtüne bayıldımmm..

  2. >Bende migrostan genelde hiç bi yerde görmediğim mutfak eşyalarından alıyorum,çok güzel şeyler oluyor,şapkalar sana çok yakışıyor zaten,bu arada yatak örtüne bayıldımmm..

  3. >laçincim çok yakışmış güle güle kullan ,ayrıca fiyatı çok da ucuzmuş, ben buna benzerini bodrumdan 20 küsüre almıştım :(

  4. >laçincim çok yakışmış güle güle kullan ,ayrıca fiyatı çok da ucuzmuş, ben buna benzerini bodrumdan 20 küsüre almıştım :(

  5. >Bayılırım bende şapkalara. Öğle tatilinde Migros'a mı gitsem :O Çok yakışmış sana da..

  6. >Bayılırım bende şapkalara. Öğle tatilinde Migros'a mı gitsem :O Çok yakışmış sana da..

  7. >Laçin, Elizabeth Le Brun'un kendini resmettiği "Hasır Şapkalı Kadın" portresini hatırlattın bana:http://kurksever.blogspot.com/2010/03/elizabeth-le-brun-ve-200-yl-oteden.html

  8. >Laçin, Elizabeth Le Brun'un kendini resmettiği "Hasır Şapkalı Kadın" portresini hatırlattın bana:http://kurksever.blogspot.com/2010/03/elizabeth-le-brun-ve-200-yl-oteden.html

  9. >Hoşgeldin.Yokluğun fark ediliyor.Ben şapka yakamıyorum.Korunmak için gerekli bir şey ama ben sevemiyorum malesef.

  10. >Hoşgeldin.Yokluğun fark ediliyor.Ben şapka yakamıyorum.Korunmak için gerekli bir şey ama ben sevemiyorum malesef.

  11. >çok yakışmış, güle güle kullan ;)

  12. >çok yakışmış, güle güle kullan ;)

  13. >çok ciciymiş! ben de salı pazarından siyah olanı almıştım ^_^ 10 liraya

  14. >çok ciciymiş! ben de salı pazarından siyah olanı almıştım ^_^ 10 liraya

  15. >Laçincim şapka çok yakışmışta benim gözüm yatak örtüne takıldı:).nerden canım..

  16. >Laçincim şapka çok yakışmışta benim gözüm yatak örtüne takıldı:).nerden canım..

  17. >laçin merhaba…bloğunu izlemeye aldım ama açamıyorum..daha önceleri bloğunu açmada sorun yaşamıyordum.ama artık bloğunu görüntüleyemiyorum.sorun benden kaynaklı mı anlayamadım..:(iyi günler dilerim..

  18. >laçin merhaba…bloğunu izlemeye aldım ama açamıyorum..daha önceleri bloğunu açmada sorun yaşamıyordum.ama artık bloğunu görüntüleyemiyorum.sorun benden kaynaklı mı anlayamadım..:(iyi günler dilerim..

  19. >Çok hoş, sevdim! Sana da çok yakışmış.

  20. >Çok hoş, sevdim! Sana da çok yakışmış.

  21. >Çok güzelmiş, bayıldım laçin, güle güle kullan. ben de alacağım bulursam.

  22. >Çok güzelmiş, bayıldım laçin, güle güle kullan. ben de alacağım bulursam.

  23. >cok orjınal yaaa bayıldm vala mıgros su bu ııce dıdıklemek gerek bak neler cıkıyo:)

  24. >cok orjınal yaaa bayıldm vala mıgros su bu ııce dıdıklemek gerek bak neler cıkıyo:)

  25. >Çok şeker durmuş ya çok yakışmış sana! Ben de Osmanbey'den böyle büyük hasır bir şapka almıştım 8 TL'ye çok severek takıyorum. Özellikle plajlarda çok havalı oluyor :)

  26. >Çok şeker durmuş ya çok yakışmış sana! Ben de Osmanbey'den böyle büyük hasır bir şapka almıştım 8 TL'ye çok severek takıyorum. Özellikle plajlarda çok havalı oluyor :)

  27. >Bu hasır şapka gamzeli küçük hanıma çok yakışmış..

  28. >Bu hasır şapka gamzeli küçük hanıma çok yakışmış..

  29. >hasır şapkaya bayıldım çok güzel

  30. >hasır şapkaya bayıldım çok güzel

  31. >bayıldım,sana da çok yakışmış ve de acaip ucuzmuş! :)

  32. >bayıldım,sana da çok yakışmış ve de acaip ucuzmuş! :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: