>Assos’ tan Sevgiler

>Bu sefer ikinci annemlerdeyiz; akrabalar, arkadaşlarla beraber. Artık son tatilimiz.
Haftaya görüşmek üzere…

Etiketler:

8 Yorum to “>Assos’ tan Sevgiler”

  1. >Laçinciğim iyi tatiller dileğiyle… bloğunu herzaman ilgiyle takip ediyorum fakat artık açamıyorum sorun nedir bunuda anlayabilmiş değilim :(

  2. >Laçinciğim iyi tatiller dileğiyle… bloğunu herzaman ilgiyle takip ediyorum fakat artık açamıyorum sorun nedir bunuda anlayabilmiş değilim :(

  3. >İyi tatiller Laçincim, keyfini çıkar :) Sevgiler.. http://www.utopikprenses.blogspot.com

  4. >İyi tatiller Laçincim, keyfini çıkar :) Sevgiler.. http://www.utopikprenses.blogspot.com

  5. >biz döndük sen gitmişsinnnnbizde asos sokakağzı'ndaydık…iyi tatillergörüşmek üzereee

  6. >biz döndük sen gitmişsinnnnbizde asos sokakağzı'ndaydık…iyi tatillergörüşmek üzereee

  7. >Assos neredesiniz bilmiyorum ama Kadırga Koyu'nda Bayramın Yerine mutlaka uğrayın derim ;)benim için de denizinde bir kaç kulaç atıp, suyun altında gözlerini açıp taşlara bakar mısın?

  8. >Assos neredesiniz bilmiyorum ama Kadırga Koyu'nda Bayramın Yerine mutlaka uğrayın derim ;)benim için de denizinde bir kaç kulaç atıp, suyun altında gözlerini açıp taşlara bakar mısın?

Bir Cevap Yazın

