>Son Yaz Tatili de Bitti

>

Assos’ u bırakıp dönmüş bulunmaktayım. Bu hafta önemli işlerim olduğu için bu sefer eşimi gönderip tatili uzatamadım :) Yine akşam üstü haricinde güneşe çıkmamaya çalıştım. Bu sene kurulan hamak gölgede kalmak için en güzel yerlerden biriydi.
Etiketler: , ,

22 Yorum to “>Son Yaz Tatili de Bitti”

  1. >hoş geldin ilk yorum benden olsun

  2. >hoş geldin ilk yorum benden olsun

  3. >hoşgeldinnnnnn özledik artık senii :)

  4. >hoşgeldinnnnnn özledik artık senii :)

  5. >Artik seni hic bir yere göndermiyoruz…:))Özledik yaa! :D

  6. >Artik seni hic bir yere göndermiyoruz…:))Özledik yaa! :D

  7. >Hoşgeldin. Umarım tadını iyice çıkarmışsındır. Özledik çok!

  8. >Hoşgeldin. Umarım tadını iyice çıkarmışsındır. Özledik çok!

  9. >tatil, hamak, deniz nasıl cezbedici :))

  10. >tatil, hamak, deniz nasıl cezbedici :))

  11. >üstteki arkadaşlara katılıyorum bu aralar çok pasif kaldın…

  12. >üstteki arkadaşlara katılıyorum bu aralar çok pasif kaldın…

  13. >Hoşgeldin Laçin:)ben de assostaydım 2 günlük de olsa,sizin gittiğiniz yerler nereler?Kadırga koyunu,kabileyi ve önündeki sahili biliyorum yoksa sen de oralarda mıydın?

  14. >Hoşgeldin Laçin:)ben de assostaydım 2 günlük de olsa,sizin gittiğiniz yerler nereler?Kadırga koyunu,kabileyi ve önündeki sahili biliyorum yoksa sen de oralarda mıydın?

  15. >ben sihirlieller e ulasamadım bir bilginiz varmı blogu acılmıyor acaba eşinemi birşey oldu yanıtlarsanız beni çok sevindirirsiniz şermin.

  16. >ben sihirlieller e ulasamadım bir bilginiz varmı blogu acılmıyor acaba eşinemi birşey oldu yanıtlarsanız beni çok sevindirirsiniz şermin.

  17. >hoşgeldin evine…asos çok güsel bir yer…fotolarını çekindiğin yer kadırga koyu mu?

  18. >hoşgeldin evine…asos çok güsel bir yer…fotolarını çekindiğin yer kadırga koyu mu?

  19. >"zehranın annesi", sihirliellerin yeni adresi http://hayatvesihirlieller.blogspot.com/.

  20. >"zehranın annesi", sihirliellerin yeni adresi http://hayatvesihirlieller.blogspot.com/.

Bir Cevap Yazın

