>Başlığı Yok Bu Sefer

>

Uzunca bir süredir kendimi halsiz hissetmemin, hiçbir şeye bir türlü konsantre olamamamın bir sebebi vardı. Zaten beni okuyanların büyük çoğunluğu da bendeki değişiklikleri anladı. 
Şu an dört aylık hamileyim (17.haftamdayım) ve hayırlısıyla bir kız bebek bekliyorum. Çok planlı ve takipli bir hamilelik benimki ama ilk zamanlarından itibaren bir takım sorunlar ve riskler yaşadım. Artık çok şükür biraz daha rahatım, her şey yolunda gidiyor. Yaşadığım sıkıntılar nedeniyle biraz fazla üzüldüğüm için buraya yazmak da istemedim. Aslında fiziksel olarak benim hissettiğim hiçbir şeyim yok çok şükür, kilo alımım da çok normal gidiyor. Sadece yüzüm inanılmaz kötü durumda sivilcelerden, yarın bir cildiyeciye görüneceğim.
Bunlar tabii çok küçük şeyler, bütün anne adaylarına sağlıklı bir hamilelik ve sağlıklı bebekler diliyorum. İnşallah bir müddet sonra daha detaylı yazabilirim. 

Yorum bırakın