>Ykm Outlet’ te Six Takıları

>

C&A mağazalarına gidenler bilir, Six adlı takı markasının ürünleri vardır. Genelde oldukça kaliteli ve güzel tasarımları var. Tatile gitmeden önce Optimum Outlet’ in içindeki Ykm’ de bu markanın (büyük ihtimalle) eski sezon ürünlerinin indirimli satıldığını gördüm. Birkaç parça aldım, fiyatlar 5-7-10 lira olarak değişiyor.

Siyah ipli anahtarlı ve tüylü kolye – Yıldızlı uzun zincir küpeler – Zincir Halhal – 
Çiftli ayak parmağı Yüzüğü
6 Yorum to “>Ykm Outlet’ te Six Takıları”

  1. >Tatile giderken ev dolsun taşsın yine de yeni bir şeyler olsun istiyor insan değil mi :)Ufak da olsa bende yeni bir şey eklerim valizime nedense :))

  2. >Tatile giderken ev dolsun taşsın yine de yeni bir şeyler olsun istiyor insan değil mi :)Ufak da olsa bende yeni bir şey eklerim valizime nedense :))

  3. >yine çok şık seçimler…

  4. >yine çok şık seçimler…

  5. >Güle güle kullan. Hepsi çok güzel ama ben en çok kolyeyi sevdim:)

  6. >Güle güle kullan. Hepsi çok güzel ama ben en çok kolyeyi sevdim:)

Bir Cevap Yazın

