>Desenli Tunik ve Fazla Uyumlu Oje

>

Bir önceki yazıda patronunun çıkarılmasını anlattığım tunik de işte buydu. Çok önce pazardan aldığım ve sadece bir metre olduğu için bir şey yapamadığım koton kumaştan diktim. Robasına mavi taşlardan ekledim. Pli dikişleri pek iyi olmadı, daha doğrusu bir yana doğru kısaldı. Ama söküp tekrar dikemeyeceğim maalesef :(
Ojeler ise sanki kumaşla gidip almışım gibi oldu :) Claire’ s 40 numara

40 Yorum to “>Desenli Tunik ve Fazla Uyumlu Oje”

  1. >Ayy çok şık olmuş yaaa valla tebrik ediyorum sizi

  2. >Ayy çok şık olmuş yaaa valla tebrik ediyorum sizi

  3. >harika olmuş renk uyumu süper :) söylemeden geçemeyeceğim kısa saç herkese yakışmaz ama sende harika duruyor.. :)

  4. >harika olmuş renk uyumu süper :) söylemeden geçemeyeceğim kısa saç herkese yakışmaz ama sende harika duruyor.. :)

  5. >Harika! İstese bu kadar uyduramaz insan:)

  6. >Harika! İstese bu kadar uyduramaz insan:)

  7. >Bir metre kumaştan neler yapıyorsun :) Şirin ve şık olmuş. Pli arızası da belli olmuyor. Hem oje hem tunik Çok hoş durmuş. Kumaştaki koyu renk acı kahve değil mi?

  8. >Bir metre kumaştan neler yapıyorsun :) Şirin ve şık olmuş. Pli arızası da belli olmuyor. Hem oje hem tunik Çok hoş durmuş. Kumaştaki koyu renk acı kahve değil mi?

  9. >son gunlerde ne diksem ne diksem diye dergileri karistirip durdum . ama hosuma giden bir sey bulamadim . ama bu tunigi gorunce " ayy iste bu ! " dedim :) patron cikarttigin derginin hangi aya ait oldugunu ogrenebilir miyim :)

  10. >son gunlerde ne diksem ne diksem diye dergileri karistirip durdum . ama hosuma giden bir sey bulamadim . ama bu tunigi gorunce " ayy iste bu ! " dedim :) patron cikarttigin derginin hangi aya ait oldugunu ogrenebilir miyim :)

  11. >*Utku'nun annesi: teşekkür ederim.*nehirineylemleri: öyle oldu gerçekten.*gülen : Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim Gülen abla. Aslında siyah ama soluk siyah gibi.*firdevs: Tabii, haziran 2010

  12. >*Utku'nun annesi: teşekkür ederim.*nehirineylemleri: öyle oldu gerçekten.*gülen : Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim Gülen abla. Aslında siyah ama soluk siyah gibi.*firdevs: Tabii, haziran 2010

  13. >çok güzel olmuş.renklerde çok uymuş.e sende maşallah güzelsin.ne giysen yakışıyor.

  14. >çok güzel olmuş.renklerde çok uymuş.e sende maşallah güzelsin.ne giysen yakışıyor.

  15. >Renk uyumuna bayılıyorum … Tunikte çok şık olmuş ellerinize sağlık ..Sizin yaptıklarınızı gördükçe dikiş kursuna gidesim geliyor :)

  16. >Renk uyumuna bayılıyorum … Tunikte çok şık olmuş ellerinize sağlık ..Sizin yaptıklarınızı gördükçe dikiş kursuna gidesim geliyor :)

  17. >renkler çok güzel, ellerine sağlık.

  18. >renkler çok güzel, ellerine sağlık.

  19. >terzini ustası az kumaştan bol elbise yapanıdır ,biz plilerine bakmadıkki .sende, kusur da aramıyoruz, yaptıgın herşey gibi buda çok yakışmış,burda dünyalar güzeli bir çiçekli bahçe görüyorum bazen sadece içim açılsın diye sayfana bakıyorum :)

  20. >terzini ustası az kumaştan bol elbise yapanıdır ,biz plilerine bakmadıkki .sende, kusur da aramıyoruz, yaptıgın herşey gibi buda çok yakışmış,burda dünyalar güzeli bir çiçekli bahçe görüyorum bazen sadece içim açılsın diye sayfana bakıyorum :)

  21. >ya bak esas konuyu unuttum ,:)boyun oyugu ve kol oyugunda oynama yaptın mı laçin

  22. >ya bak esas konuyu unuttum ,:)boyun oyugu ve kol oyugunda oynama yaptın mı laçin

  23. >çok güzel görünüyor ,çok özeniyorum kendi dikip giyinenlere.:)

  24. >çok güzel görünüyor ,çok özeniyorum kendi dikip giyinenlere.:)

  25. >Bayıldım ben bu tuniğe, renklerine, taşlarına, ojene…Güle güle giy Laçin :)

  26. >Bayıldım ben bu tuniğe, renklerine, taşlarına, ojene…Güle güle giy Laçin :)

  27. >cok tesekkur ederim :) benecede kisa sac gercekten sana cok yakisiyor :)

  28. >cok tesekkur ederim :) benecede kisa sac gercekten sana cok yakisiyor :)

  29. >Nekadar güzel bir modelmiş. Çizime bakınca hiç çekici gelmiyordu ama hakikaten çok şık olmuş. Ellerine sağlık.

  30. >Nekadar güzel bir modelmiş. Çizime bakınca hiç çekici gelmiyordu ama hakikaten çok şık olmuş. Ellerine sağlık.

  31. >çok şık olmuş, ellerine sağlık ;D

  32. >çok şık olmuş, ellerine sağlık ;D

  33. >*uğurböceği: çok teşekkürler*üçkadınüçmoda: bu renkler iç açıyor gerçekten. Gidin tabii :=)*atolye nott: teşekkür ederim.*dikisdersi: O pliler beni rahatsız etti de o yüzden yazmadan edemedim :=) Yakayı biraz kapattım ama kol oyuğu biraz darmış azıcık açmak lazım.*ezelkizinodası: Teşekkürler, siz de yapabilirsiniz.*miss sensible: çok teşekkürler*firdevs: rica ederim.*suhuba: Güzel model ama plilerin yapımı biraz sıkıyor :(*inci: Evet çok güzel fotoğraflar*antigone: teşekkürler

  34. >*uğurböceği: çok teşekkürler*üçkadınüçmoda: bu renkler iç açıyor gerçekten. Gidin tabii :=)*atolye nott: teşekkür ederim.*dikisdersi: O pliler beni rahatsız etti de o yüzden yazmadan edemedim :=) Yakayı biraz kapattım ama kol oyuğu biraz darmış azıcık açmak lazım.*ezelkizinodası: Teşekkürler, siz de yapabilirsiniz.*miss sensible: çok teşekkürler*firdevs: rica ederim.*suhuba: Güzel model ama plilerin yapımı biraz sıkıyor :(*inci: Evet çok güzel fotoğraflar*antigone: teşekkürler

  35. >pli dikişlerinde göze batan bişey yok.kumaşın renkleri çok güzel,ben kahverengi turkuaz uyumunu çok severim zaten:) bol olduğu için rahata da benziyor. ellerine sağlık laçincim.güzel günlerde kullanmanı dilerim… sevgiler…http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

  36. >pli dikişlerinde göze batan bişey yok.kumaşın renkleri çok güzel,ben kahverengi turkuaz uyumunu çok severim zaten:) bol olduğu için rahata da benziyor. ellerine sağlık laçincim.güzel günlerde kullanmanı dilerim… sevgiler…http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

  37. >desenlerde model de çok üzel

  38. >desenlerde model de çok üzel

Bir Cevap Yazın

