>Yeni Oda Düzenlemeleri (çok küçük bir kısmı)

>

Bahsetmiştim, çalışma odamı kızımıza oda haline dönüştüreceğiz diye. Ben ağırlaşmadan öncelikli olarak yapmam gereken işler var. Bunlar bir odanın (ağzına kadar dolu) diğer odaya adapte edilmesini kapsıyor. 
Haftasonu gelen rafları monte ettikten sonra da odanın bir kısmını taşımayı başardım.
ATMA : 
Öncelikle atmam gereken şeyler olduğunu bildiğim için çöplerle işe başladım. Bütün yarım kalmış kumaşlar, başlayıp dikişini bitirmediğim kıyafetler, kurumuş boyalar çöpü boyladı. Aynı şekilde kullanmayacak olmama rağmen aldığım garip kumaşları (tabii ki değersiz olanları) ve aksesuarları da attım. 
O kadar çok büyük çöp torbası attım ki, her gün kattaki çöp kutusunu ben dolduruyordum, artık bir sabah bir de akşam atıyorum ki insanlara da yer kalsın.
yeni_oda2
SIKIŞTIRMA :
Bu biraz bilgisayar temizliğine benziyor :) Şu vakumlu hurçlardan çok geç haberim oldu benim. Onlarla misafir için evlenmeden önce aldığım battaniye ve yorganları (sanki ordu yatıracağım evde, dünya kadar almışım!) bir güzel vakumlayıp yatak bazasının altına ve üst dolaplara kaldırdım.
Aynı şekilde bir süre kullanmayacağım ama ileride lazım olacağını dşündüğüm kumaşlarımı da bu torbalara koyup vakumladım ve bazanın altına kaldırdım.
AYIRMA/VERME :
Ayakkabılarımızı tek bir dolaba sığdırmayı başardım, tabii ki eleyerek. Çok yıpranmış olan birkaç tanesini attım, diğerlerinin hepsini toparladım. Bunları vereceğim. Aynı şekilde montlar ve kabanları da topladım.
Sonuç olarak üst dolaplarda yer açmış oldum ve yeni gelen raflara da yerleşebildim. (Bu oda için evlenirken yaptırdığım iki dolabın arasında altı çekmeceli, üstü açık bir alan bırakmıştım. O zaman ihtiyacımız olmadığı için bu şekilde olması beni rahatsız etmemişti. Önceden zaten “ileride bebek olursa” diye bu şekilde planladığım için şimdi ihtiyaç olan rafları yapmak çok daha rahat oldu.)
yeni_oda3
Rafların ikisine kitaplarımı, klasörlerimi, dergilerimi yerleştirdim. Eski halinde oldukça sıkışık gözüküyorlardı, şimdi tam kütüphane havasına büründü. (O tombul bebek benim evet :) Diğer rafa ise boyalarımı koydum.
Boşalan üst dolaplara ise kumaşlarımı düzgünce yerleştirdim. (Bunlardan iki tane daha var) Böylece artık (inşallah) oradan buradan sarkan kumaşların kötü görüntüsüyle uğraşmayacağım. 
yeni_oda1
Bütün bu iş aslında odanın tek duvarı için geçerli. Çalışma odamdaki üst rafı da beyaza boyayıp (sanırım benim  boyamam sakıncalı) diğer duvara takacağım, bir de cam kenarına daha küçük bir masa gelecek oraya da bilgisayar ve dikiş makinesini koyacağım. Yani daha çok iş var.
İyi ki bu işleri hızlandırmamı söyleyen yakınlarımı dinlemişim. İki gündür bu işlerle uğraşıyorum, inanılmaz yoruyor ama sonucuna değecek. 
Reklamlar

22 Yorum to “>Yeni Oda Düzenlemeleri (çok küçük bir kısmı)”

  1. >laçin kolay gelsin senin bu yaşadıklarını ben taşınma esnasında yaşadım 3+1i 2+1e adapte ederken içim acıyarak 7 battal boy çöp torbası atmıştım odamdaki ıvır zıvırlardan şaka değil gerçek bayağı bi fazla sayıda dergiyi blogda verdim bir dünya kumaş ve ıvır zıvır attım bebek insanın düzenini değiştiriyor dişi kuş misalide evlerimize saldırıyoruz :)çok yorma kendini ama kısa sürede tamamlamaya bak çünkü çok çabuk ağırlaşılıyo benim hareketlerim çok yavaşladı ve sinir oluyorum kendi kendime :)

  2. >laçin kolay gelsin senin bu yaşadıklarını ben taşınma esnasında yaşadım 3+1i 2+1e adapte ederken içim acıyarak 7 battal boy çöp torbası atmıştım odamdaki ıvır zıvırlardan şaka değil gerçek bayağı bi fazla sayıda dergiyi blogda verdim bir dünya kumaş ve ıvır zıvır attım bebek insanın düzenini değiştiriyor dişi kuş misalide evlerimize saldırıyoruz :)çok yorma kendini ama kısa sürede tamamlamaya bak çünkü çok çabuk ağırlaşılıyo benim hareketlerim çok yavaşladı ve sinir oluyorum kendi kendime :)

  3. >kolay gelsin iyice ağırlaşmadan lafı beni çok korktuyor sabah yataktan işe gitmek için kalkarken zorlandığımda iyice ağırlaştığımda neolcak diye bir soru kümesi geçti aklımdan:(İYİCE ağırlaşmadan işleri bitirmek lazım..

  4. >kolay gelsin iyice ağırlaşmadan lafı beni çok korktuyor sabah yataktan işe gitmek için kalkarken zorlandığımda iyice ağırlaştığımda neolcak diye bir soru kümesi geçti aklımdan:(İYİCE ağırlaşmadan işleri bitirmek lazım..

  5. >merhaba laçin öncelikle hayırlı olsun hamileliğin inşallah kızını sağlıklı ve mutlu bir şekilde kucağına alırsın:))benim senden bir ricam olacaktı bazı yazılarında söylediğini hatırlıyorum. bir terzi arayışındayım ve senin evin benim iş yerimin tam karşısında büyük ihtimalle sitenizin karşısındaki tutuncu gri byük binada benim iş yerim:))) neyse evimde buralara yakın dediğim gibi bir terzi arayışındayım senin terzinle alakalı bilgi verirsen çok çok sevineceğim…

  6. >merhaba laçin öncelikle hayırlı olsun hamileliğin inşallah kızını sağlıklı ve mutlu bir şekilde kucağına alırsın:))benim senden bir ricam olacaktı bazı yazılarında söylediğini hatırlıyorum. bir terzi arayışındayım ve senin evin benim iş yerimin tam karşısında büyük ihtimalle sitenizin karşısındaki tutuncu gri byük binada benim iş yerim:))) neyse evimde buralara yakın dediğim gibi bir terzi arayışındayım senin terzinle alakalı bilgi verirsen çok çok sevineceğim…

  7. >Erken başlamakla çok iyi etmişsin Laçin. Kolay gelsin.. Yardım lazım mı? :p

  8. >Erken başlamakla çok iyi etmişsin Laçin. Kolay gelsin.. Yardım lazım mı? :p

  9. >Eminim kızın da sana benzeyecek : )Ya o ne tatlı yanaklar.Al kucağına mıncıkla.Eline de renkli oyuncakları almışsın.Bu günler o günlerden belliymiş.

  10. >Eminim kızın da sana benzeyecek : )Ya o ne tatlı yanaklar.Al kucağına mıncıkla.Eline de renkli oyuncakları almışsın.Bu günler o günlerden belliymiş.

  11. >Evde temizlik yaparak yer acmanin verdigi muhtesem keyif :)) Benimde yapmam gerekiyor bundan en kisa zamanda:)

  12. >Evde temizlik yaparak yer acmanin verdigi muhtesem keyif :)) Benimde yapmam gerekiyor bundan en kisa zamanda:)

  13. >ne şeker bir bebekmişsin laçin :)kolay gelsin sana.

  14. >ne şeker bir bebekmişsin laçin :)kolay gelsin sana.

  15. >Vakumlu poşetlerinin markası nedir Laçin?

  16. >Vakumlu poşetlerinin markası nedir Laçin?

  17. >kızınız size benzerse çok şeker olacağı belli gerçi her bebiş tatlıdıır, şimdiden maşallahh güzel bebişe:) Allah sağlıklı,sıhhatli bir şekilde elinize almayı nasip etsin…

  18. >kızınız size benzerse çok şeker olacağı belli gerçi her bebiş tatlıdıır, şimdiden maşallahh güzel bebişe:) Allah sağlıklı,sıhhatli bir şekilde elinize almayı nasip etsin…

  19. >oh ne güzel ferahlamışsındır bu arınma düzenden sonra… bebekliğin çok şeker :)

  20. >oh ne güzel ferahlamışsındır bu arınma düzenden sonra… bebekliğin çok şeker :)

  21. >canım ne güzel bir toparlanma işlemi olmuş ben de taşınırken boşaltmıştım evden 6 poşet kadar ne zaman alıyoruz bu kadar anlamıyorum.

  22. >canım ne güzel bir toparlanma işlemi olmuş ben de taşınırken boşaltmıştım evden 6 poşet kadar ne zaman alıyoruz bu kadar anlamıyorum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: