>Gri Kahve Oje

>

golden_rose112

Türk oje markalarında maalesef her aradığınız oje rengini bulmak mümkün değil. Özellikle pastel tonlarda sıkıntı var. Gri ve bej tonlarını tırnaklarında sevenlere Golden Rose’ a bakmalarını öneririm. Benim tırnaklarımdaki 112 numarası, 110 numara olarak daha açığı da var.

(Sanki normalde biraz daha griye kaçıyor bu renk, fotoğrafta fazla kahve çıkmış.)
13 Yorum to “>Gri Kahve Oje”

  1. >selam laçin. blogunun sessiz ama sürekli bi takipçisiyim. ben de senin gibi bu konuda sorun yaşadım. ama sonra pastel markasının bu konuda oldukça başarılı olduğunu gördüm. bilgine ;)

  2. >selam laçin. blogunun sessiz ama sürekli bi takipçisiyim. ben de senin gibi bu konuda sorun yaşadım. ama sonra pastel markasının bu konuda oldukça başarılı olduğunu gördüm. bilgine ;)

  3. >chanel'in yeni khaki koleksiyonunda var benzer renkler umarım yardımcı olur herkese :) http://fashionwithmelis.blogspot.com

  4. >chanel'in yeni khaki koleksiyonunda var benzer renkler umarım yardımcı olur herkese :) http://fashionwithmelis.blogspot.com

  5. merhaba ben gri ve beyaz tonlarında bir elbise aldım.sizce nasıl bir oje sürebilirim

  6. teşekkür ederim peki sedef rengi olmaz mı.(elibise çok klasik değil fakat çok spor da değil)

  7. o zaman açık pembe sürerim teşekkürler

  8. elbiseme göre pudra mı yoksa kahverengi çanta mı takıyım.:)

  9. kahverengi olan çanta biraz küçük ama elbise çok az kabarık ve sık pileli

  10. merhaba teyzemin nikahı var ve kısa kırık beyaz eteği kat kat boynunda kolye gibi (kolye değil)bir süs olan elbise giyeceğim.sizce kuaföre nasıl bir saç ve makyaj yaptırıyım?

Bir Cevap Yazın

