>Bixie Design Güllü Kalpli Kolye

>Geçenlerde makyajkozmetik  blogunun yazarı ve Bixie Design ürünlerinin de yaratıcısı Kozmo bana bir mail atmıştı. Gülleri çok beğendiğim için ürünlerinden bu kolyeyi gönderdi bana, bayıldım.
Bixie Design’ a çok şeker yeni ürünler eklenmiş, bakmanızı tavsiye ederim. Buradan

3 Yorum to “>Bixie Design Güllü Kalpli Kolye”

  1. >Eh iişte, güzeller ama bir erkek olarka beni pek cezbetmedi hehe :)

  2. >Meslektaşım merhaba, sanırım blogunu ara ara takip etmiş olsamda bu ilk yorumum… Şuanda biraz internet sıkıntısı çekiyorum, bu arada bende beklerim… hazır gelmişkende seni mimledim bakarsan sevinirim…sevgilerwww.nineoceans.blogspot.com

  3. >Bu arada yazmayı unuttum kolyen çok zarifmiş… güle güle kullan

Bir Cevap Yazın

