>Gezegenlerden midir Nedir

>

Bu aralar bir şeyler oluyor. Tam bir şey dikiyorum, bir yeri içime sinmiyor kaldırıp çöpe atıyorum. Normalde söküp düzeltmeye çalışırım ama sabrım yok bu ara. Tam yazı yazacağım diyorum mouse’ un pili bitiyor, pili çıkar şarj et zaman geçiyor. 
Dün sabah kalktım araba anahtarım kayıp, ki normalde çok bir şey kaybeden bir insan değilim, neyse ki yedek anahtar vardı da çıkabildim. Öğleden sonra abuk bir yerden çıktı. Sonra telefonum kendi kendine çalışmamaya başladı, durup dururken. Hala da çalışmıyor.
Yine dün öğlen yemek yapayım dedim ne zamandır kuru fasulye yapmak istiyordum (benim başlardan beri canım hep ev yemeği çekti, türlü gibi!) nasıl becerdiysem düdüklünün kapağını tam kapatmadan ocağa koymuşum. Kapak tam kapanmayınca ötmedi tabii düdüklü, yanık kokusuna koştum mutfağa. Yemeği kömür yapmışım. Onu alayım derken kapağa iki elimi de birden (onu da nasıl becerdiysem) yapıştırınca bazı yerleri yandı. Akşama kadar bir yanık kremi bir buz kompresi ile idare ettim. 
Bugün çok şükür ki geçti yanıklar, dün garip bir gündü. Yine Merkür geri mi gidiyor ne yapıyor? Veya başka bir gezegen mi ortak çıktı şu Merkür’ e yüklenen garipliklere?
Etiketler:

Bir Cevap Yazın

