>Dantel, Ekose ve Yeni Aplike Çalışması

>Biraz da kendime bir şeyler dikeyim dedim ama fazla vakit geçirmeye başladım yine dikiş makinesinde. Önce bu iki elbiseyi yaptım.

İlki bir ara pazarda bulduğum dantel üzerine çiçek baskılı kumaştan kalıpları karıştırarak yaptığım bir elbise. Bir modelin ön ve arka kısmının robaya kadar olan bölümünü kullandım, başka bir modelin kollarını onlara adapte ettim, etekleri ise dikdörtgen parçalar kesip büzerek taktım. Kullandığım diğer detaylar için ise bir süre önce gördüğüm bu elbiseden yararlandım diyebilirim. (Bu yesstyle sitesinden daha önce bahsetmiştim, kalıplar oldukça küçük olduğu için herkese olmaz ama bazen güzel modeller çıkıyor. Model almak için bakılabilir) Etek ucu ve kol ağızlarında siyah pilise kumaş kullandım, bebe overloğuyla çok güzel bir bitişi oldu. Pilise kumaşın dışında krem rengi tül ve pembe dantel de var. Giydiğimde daha detaylı fotoğraflarım.
İkinci elbise ise ekim Burda’ sında yer alan gömlek elbise kalıbından. Arka kısmın büzgüsünü azaltarak oldukça daralttım. Yakasız ve manşetsiz yaptım. İçine beyaz astar koyarak çalıştım. Rahat bir model oldu bu da.

Bir de iki gündür aralıksız uğraştığım bir şey var ki şimdilik bu sadece bir kısmı. Biraz deli işi, tümüyle makine aplikesinden oluşuyor. Bittiğinde detaylı olarak nasıl yaptığımı anlatacağım.

Reklamlar

8 Yorum to “>Dantel, Ekose ve Yeni Aplike Çalışması”

  1. >Ellerine sağlık,çok şık görünüyorlar.Şu an ben de gömlek elbiseyi aynen çalışıyorum.Bakalım benim ki de sizin ki gibi duracak mı? Sevgiler.

  2. >valla çok güzeller Laçin hanım elinize sağlık.Marifetlisiniz maşşallah:)

  3. >Maşallah ya bu ne enerji böyle iki elbise birden bitirmişsin özellikle dantelli olana bayıldım güzel günlerde giymen dileklerim ile..

  4. >ilk elbiseye bayıldım tam benlik!!yesstyledakinden kat kat güzel olmuş. ellerine sağlık, mutlu günlerde kullan(=

  5. >İkide çok güzel olmuşlar.özellikle çiçekli elbiseye bayıldım.ellerine sağlık..

  6. >laçin sakın patikli ayağı tümden saran tulumlardan alma çünki bir yıkamadan sonra kulllanamıyorsun bebek günden güne geliştiği için ogüzelim ayaklı tulumların biköşede kalıveriyorlar seninde için gidiyo…pançoda horoz tarzı bir tulum hediye gelmişti oğluma ve bir kere giydirebilmiştim…hala içimde kalmıştır…müdavim

  7. >Aplike işine bayıldım lacheen!! sonucu çok merak ediyorum:) kolay gelsin:)

  8. >siyah elbiseyi çok beğendim,aynı kumaştan sipariş yapabilir misin Laçin ..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: