>Unnado : Anne, Bebek ve Çocuk için Özel Alışveriş Sitesi

>

Günlük kampanyalar yapan özel alışveriş sitelerine bir yenisi daha eklenmiş. Geçenlerde bana gelen mailde bu siteyi çok önermişlerdi. Bugün de sağ olsun başka bir arkadaşım davet göndermiş, hemen üye oldum.

Üye olmak isteyen varsa unnado adresine girip lacheenorg@gmail.com adresini referans olarak gösterebilir.

Etiketler:

8 Yorum to “>Unnado : Anne, Bebek ve Çocuk için Özel Alışveriş Sitesi”

  1. >beyazlı kuzuya bayıldım bakiim hemn şu siteye :))

  2. >ben sana çooook önce davet göndermiştim tatlım ama görmedin herhalde:(

  3. >yaa bayılıyorum çocuklara sokakta çiçek,meyve sebze ve hayvan kostümleri giydirilmesine!mağazalarda pek bulunmuyorlar da.umarım bi tulum gösterirsin bize ilerde.ortada henüz bebek yok ama hemen bi kostüm yapmaya başlayabilirim=D

  4. >laçincim, haber için teşekkürler..ancak, iyi de mailini yazınca üye olmadığına dair bir mail geliyor:( bu mail adresini mi kullanıyoruz,emin misin?zerrin

  5. >http://www.dhgate.com/busha-japan-baby-leggings-toddler-pants-trouser/p-ff8080812af05a35012af4cc4ec13ab1.html?gl=1&catalogid=280802&keyword=busha%20leggingslAÇİN BU LİNKİ inceleybilirmisin Busha nın çok güzel paketleri var.Ama ben hiç yurtdışı bir siteden almadım ama TNT VE DHL kargo seçeneği falan var.6 adethalinde mi yoksa tek tek mi çok pahalı mı uygun mu bilemedim incelersen sevinirim

  6. >*burcu: değil mi, çok tatlı kuzular :)*missred: Öyle mi, gelmedi bana :( acaba spam e mi gitti*iremmic: bebek kıyafetlerinin dikimi çok zor maalesef, biraz büyüyene kadar yapabileceğimi zannetmiyorum.*zerrin: Üye olan çok kişi var, belki anlık bir problemdir.*nursen: Toplu olanlar uygun gibi, ama bu siteyi hiç bilmiyorum ebay belki daha iyi olabilir.*alışveriş cini: :))

  7. >Lacin ara ara bende bakiyorum buraya ama almaya cesaret edemedim henuz sen alisveri yaptinmi hic?

Bir Cevap Yazın

