>Leopar Şalvar Pantolon

>

Uzun bir süre önce terzime şalvar pantolonlardan diktirmiştim ama daha yeni giyebiliyorum. Kalıbını eylül Burda’ sındaki modelin belini basene kadar indirerek ve ağını yukarı çekerek değiştirmiştim. Beline lastik geçildi. Jarse kumaş kullandığım için oldukça rahat bir model oldu.
Geçen hafta (26. hafta) da giydim. Hamile bantlarından daha önce bahsetmiştim, bu seferkini üstten taktım.
Bugün, 27. hafta başlarken üçüncü trimester e giriyorum. Yani son üç ay, çok heyecanlı. 
Bej üst-eski / Hırka – Mango (eski) / Botlar – Zara (eski) 

Saçımdaki kırmızı kısım boya değil, bir sonraki yazımda anlatacağım :))
Bir Cevap Yazın

