>Jane Iredale Likit Mineral Fondöten ve Rosacea

>

Bir süre önce Jane Iredale’ in Strawberry’ de satılmaya başladığını haber vermiştim. Ama bir türlü benim tenime uyan renk (Radiant)  stoklara girmedi, şu anda da sanırım hiç kalmadı. Belki yine gelir. 
Sonrasında ben bir eczaneden bu fondöteni aldım ve yaklaşık iki aydır da kullanıyorum, çok memnunum. Mineral olduğu için alerji, yakma gibi problemler yaşamadım. Oldukça hafif yapılı ama birkaç kat sürerek kapatıcılığı arttırılabiliyor. Mutlaka uygun bir fırçayla sürülmesi lazım, ve mümkün olduğunca hızlı hareket edilmesi gerekiyor çünkü sıvı olan fondöten yüzde dağılırken kuruyor. Doğal bir bitiş sağlıyor, matlık sevenler üzerine bir pudra geçebilir. 
Benim rosacea sorunum devam ettiği için (hamilelik dolayısıyla antibiyotik kullanamadığım için de geçmeyecek) en sorunlu olan bölgenin fotoğrafını çekerek fondöteni daha iyi gösterebileceğimi düşündüm. Sorunsuz ciltler çok rahat kullanabilirler. 
(Yüz fotoğraflarını rahatsız edici olmaması için küçük olarak ekliyorum, isteyen büyütebilir.)

Ben bu fondöteni uygulamak için Avon’ un fondöten fırçasını kullandım, aslında kendi fırçası da satılıyor ama fiyatı oldukça pahalı. Fondöten fırçası veya iyi bir makyaj süngeriyle uygulanabilir. Fırçaya azıcık sıkıp yüzümün bir tarafına yediriyorum sonra biraz daha alıp geri kalanına uyguluyorum. Oldukça az kullanılıyor aslında. Bir de bu fondöteni uyguladıktan sonra biraz beklemek gerekiyor, yüzde biraz kalınca daha iyi bütünleşiyor. (Ben tabii hiç beklemeden fotoğrafladım.) 
Tabii ki benim rosacea olan bölgeleri kapatmadı, o yüzden oralarda Benefit Boi-ing kapatıcı (medium) kullandım. Bu kapatıcı biraz kalın yapılı olduğu için bence göz altından çok yüzdeki belirli bölgelerde daha başarılı. En son da dengelemek için çok hafif kabukhi fırçayla Everyday Minerals‘ in toz fondötenini (light medium ) pudra gibi geçtim. Bu güneş koruması da sağlıyor biraz. 
Son fotoğrafta allık olarak Mac Ladyblush krem allık var. 
Sonuç olarak, mineral ürün kullanmak istiyorsanız ve toz ürünler kabuk kabuk bir görüntü yaratıyorsa bu fondöteni öneririm. Ama cildinizde benim gibi şiddetli sorunlar varsa başka ürünlerle kapatmanız gerekir. Bunların dışındaki küçük lekeleri ve küçük pürüzleri zaten kapatacaktır. Bir de uygulama başta zor gelebilir, elinizi çabuk hareket ettirmeye alışırsanız uygulaması daha rahat olacaktır. 
Bir Cevap Yazın

