>Leopar Hırka ve Zara Bot

>

Geçenlerde diktiğim leopar hırkayı hafta sonunda giydim ve giyince daha bir sevdim. Eteği geçen sene pazardan almıştım, penye olduğu için hala giyebiliyorum. Sadece bel kısmını iyice yukarı çekiyorum, hamile eteği gibi oluyor. Normal çorap giymiştim ama bir daha giyebileceğimi sanmıyorum, hamile çorabı almam lazım. Penti’ de var diye hatırlıyorum, bakacağım.
Botlar Zara’ nın “special price” etiketli ürünlerinden, artık eğilmem de zorlaştığı için kolay giyip çıkarılabilen ayakkabılara ihtiyacım var. Yoksa eşimin yardım etmesi gerekiyor. 

Hırka – ben diktim / Etek-Ginatricot / Botlar- Zara (yeni)

Bir Cevap Yazın

